De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Michael Jackson's Moonwalker

    Michael Jackson's Moonwalker verschijnt volgens de laatste berichten in oktober op blu-ray (in sommige landen is hij al verkrijgbaar), maar er is blijkbaar in geknipt.

    Een bericht op het MJJ Community forum staat het volgende bericht:

    Seems like a little bit of something Michael was against, ! CENSORSHIP ! has happened to this release
    The part when Joe Pesci tries to stick the girl with a needle near the end is cut out ...
    NOOOOOOOOOOOOOOO! One of the best lines is gone:
    Pesci: I just wanna get everybody high, Man. You know, some good drugs. That's all.
    Michael: Do it and you're dead!

    *edit*
    They also edited the part when Pesci is hitting the girl inside the elevator. It cuts to Michael just as he raises his hand.

  2. #2

    Standaard

    Klopt. Ik heb de UK versie en heb em pas bekeken, maar dit heb ik idd niet gezien. Was voor mij al lang geleden dat ik Moonwalker had gezien, maar nu ik dit lees kan ik het alleen maar bevestigen. Ach ja...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    al wat bekent over nl release?

  4. #4

    Standaard

    De aspect ratio is nu ook 1.85:1, origineel is toch 1.33:1 (aangezien straight to video destijds). Ik heb geen idee of het relevante zich binnen 1.85:1 afspeelt.

  5. #5

    Standaard

    Als ik het goed begrepen heb, is er momenteel nog geen versie beschikbaar met Nederlandse ondertitels?

    Niet dat het zo veel uitmaakt, maar toch...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Als ik het goed begrepen heb, is er momenteel nog geen versie beschikbaar met Nederlandse ondertitels?

    Niet dat het zo veel uitmaakt, maar toch...
    Klopt nu nog niet. Maar er wordt dan ook niet echt veel gesproken in deze 'film'
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Nou, het niveau van de review vind ik net zo hoog als dat de reviewer de korte fictie segmenten in de film recenseert....niet bijster hoog: ik heb wel eens betere recensies gelezen op die site. Overigens wordt er ook nergens gesproken over een gecutte versie; maar gezien het ontbreken van enige diepgang in de recensie zelf al betekent het niet dat er geconcludeerd kan worden dat de blu-ray uncut is....

  9. #9

    Standaard

    Geen top review inderdaad, maar de kwaliteit lijkt dus goed in orde wat ik al eigenlijk niet had verwacht op de een of andere manier bij deze titel. Voor een zinnetje van Joe Pesci zou ik 'em in elk geval niet laten liggen. Als er essentiële dingen uit zijn gehaald, dan wordt het een ander verhaal. Maar voor t flauwe verhaaltje is het me niet te doen - echt vooral voor de muziekfragmenten, en die zijn briljant goed

  10. #10

    Standaard

    Volgens http://www.blu-ray.com/movies/Moonwalker-Blu-ray/15956/ heeft de Mexicaanse versie NL subs? Zou dit natuurlijk wel graag bevestigd zien voor ik die koop :P

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Volgens http://www.blu-ray.com/movies/Moonwalker-Blu-ray/15956/ heeft de Mexicaanse versie NL subs? Zou dit natuurlijk wel graag bevestigd zien voor ik die koop :P
    Dat verwacht ik niet.

    Het is een Warner uitgave, en die boycot Nederland

    Zie ook de topic Warner laat ons Nederlanders in de steek.
    Laatst aangepast door Hombre : 04-05-2012 om 17:11

  12. #12

    Standaard

    ^^Ik denk ook niet dat er NL subs opzitten, maar de motivatie van Hombre slaat natuurlijk nergens op en is pure frustratie bij hem betreffende het uitgave beleid van Warner in NL.
    Mijn motivering is dat bij alle uitgaves die er tussen staan dezelfde subs worden genoemd, maar dan zonder NL, zal dus een foutieve invoer zijn. Wat je nog kunt doen is een PM sturen naar een bezitter van deze uitgave: http://www.blu-ray.com/movies/Moonwa...6/#Collections
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •