De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: New Kids: Nitro !!

  1. #1

    Standaard New Kids: Nitro !!

    Ik ben vandaag in de FRS Helmond geweest en daar hadden ze de blu-ray al liggen van New Kids: Nitro.. alleen hadden ze de blu-ray in een DVD hoes gestopt + DVD kartonnen sleeve.. New Kids: Turbo hadden ze alleen de DVD kartonnen hoes maar wel gewoon de blu-ray in een blu-ray hoes.

    Iemand enig idee als er gewoon een normale blu-ray uitgave komt zonder DVD hoes ?
    En weet ook iemand waarom ze een DVD hoes als blu-ray laten uitkomen ? Het ziet er niet uit.. vind ik.

  2. #2

    Standaard

    Bij de FRS in Haarlem hadden ze ook de eerste uitgave van de eerste film met dvd hoes en dat naamplaatje erbij. Kostte 7 euro en op zich niet duur, maar altijd nog te duur voor deze film als je het mij vraagt. Maar dit dan even ter info...

  3. #3

    Standaard

    Wat gebeurt d'r trouwens als je op die push knop drukt?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Wat gebeurt d'r trouwens als je op die push knop drukt?
    Dan krijg je een uitspraak van één v/d acteurs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Bij de FRS in Haarlem hadden ze ook de eerste uitgave van de eerste film met dvd hoes en dat naamplaatje erbij. Kostte 7 euro en op zich niet duur, maar altijd nog te duur voor deze film als je het mij vraagt. Maar dit dan even ter info...
    Klopt, ik heb hem ook maar niet gekocht want ik krijg daar spijt van als ik die hoes ga kopen.. hoop dat die wel alsnog in de normale blu-ray hoes komt ?!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Bij de FRS in Haarlem hadden ze ook de eerste uitgave van de eerste film met dvd hoes en dat naamplaatje erbij. Kostte 7 euro en op zich niet duur, maar altijd nog te duur voor deze film als je het mij vraagt. Maar dit dan even ter info...
    Ben ik met je eens.

  7. #7

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de Blokker, toch leuk om ze allebei te hebben
    Jammer idd dat ze `m in een dvd-sized hoes hebben gedaan maar goed, dat past dan wel weer bij Turbo
    Die Push button is trouwens wel geinig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vandaag gekocht bij de Blokker, toch leuk om ze allebei te hebben
    Jammer idd dat ze `m in een dvd-sized hoes hebben gedaan maar goed, dat past dan wel weer bij Turbo
    Die Push button is trouwens wel geinig
    Beetje leuke prijs? bij MM 27,99

  9. #9

    Standaard

    €14,99
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    €14,99
    Mijn info haalde ik anders hier vandaan : http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1550607

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mijn info haalde ik anders hier vandaan : http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1550607
    Nooit online kopen die eerste was 9euro bij de MM toen ie net uit kwam.... en nee ik zal voor de 2de echt niet meer gaan betalen dan 9euro.

  12. #12

    Standaard

    Ik kreeg mn pre-order gisteren van bol.com en dat was een gewoon blu-ray doosje zonder die sleeve, dus ik heb hem teruggestuurd....achteraf had ik hem beter kunnen houden omdat ik nu lees dat het ook weer zo'n dvd doos is bij de blu-ray versie nou ja, dan maar ergens anders neerzetten in de collectie
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Nooit online kopen die eerste was 9euro bij de MM toen ie net uit kwam.... en nee ik zal voor de 2de echt niet meer gaan betalen dan 9euro.
    heb hem ook niet online gekocht maar in de winkel, 12 euro

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mijn info haalde ik anders hier vandaan : http://entertainment.mediamarkt.nl/p...detail/1550607
    Dat snap ik, bij de Blokker was ie € 14,99. Dat bedoelde ik
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Dus als je de blu-ray versie besteld krijg je hem in een blu-ray hoes en niet in een DVD hoes ?

    Dan ga ik hem daar meteen bestellen..

  16. #16

    Standaard

    Vond dit tweede deel leuker dan de eerste, jammer dat dit de laatste is want ik denk dat New Kids in 3D echt heel goed had kunnen werken. Hadden ze beter Turbo in 3D kunnnen opnemen ipv Nova Zembla!

    Mooi beeld en lekker geluid heeft deze BD trouwens.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #17

    Standaard

    Ik vond de eerste film toch leuker...

    Heb Nitro voor 12 euro bij de MM Almere gekocht, in de oversized hoes met knop. Had Turbo ook in de dvd verpakking, dus waarom deze ook niet... Overigens stond de reguliere keepcase versie er ook, voor dezelfde prijs.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #18

    Standaard

    bij bol.com besteld, net binnen gekregen in blu-ray hoes gelukkig !!

  19. #19

    Standaard

    Ik heb de film bij MM zien staan in gewoon een blu-ray keepcase zonder slipcover... en bij FRS zat de blu-ray in een zwart dvd doosje in een té grote slipcover zoals de dvd...

  20. #20

    Standaard

    Blijf het maar raar vinden waarom blijkbaar de ene winkel ( als het om deze film gaat ) daar weer wel bluray keepcase verkoopt de ander ( bijvoorbeeld MM Eindhoven & MM Roermond + FRS Helmond ) in een dvd hoes verkopen, zelf via bol.com besteld ( vrij prijzig dat wel ) maar wel in bluray keepcase.

  21. #21

    Standaard

    In Eindhoven MM alleen zo'n DVD verpakking van de BD gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •