De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Apocalypse - The Rise of Hitler [Blu-ray Disc]

    Apocalypse - The Rise of Hitler

    Hoe is het mogelijk dat Adolf Hitler met zijn extremistische ideeën de steun kon krijgen van een heel volk?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Apocalypse WW2 was zekere een zeer mooie docu. Een van de beste uit zijn soort. Verplichte aanschaf dus voor de amateur-historicus! Opdat we het nooit mogen vergeten...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  3. #3

    Standaard

    of de screenshots zijn met een slechte compressie opgeslagen of het beeld is gewoon slecht, ik zie op alle screenshots macroblocking compressie, in het laatste geval is de beoordeling voor de beeldkwaliteit veels te hoog

  4. #4

    Standaard

    Ik was bij de dvd-uitgave van 'Apocalypse: WO2' erg teleurgesteld in het feit dat er sprake was van een andere voice-over, dan bij die van de televisie-uitzending.

    Nu ik lees dat Apocalypse: Hitler hetzelfde verhaal betreft, overweeg ik om deze te importeren uit het buitenland waar dan hopelijk WEL het originele tv-commentaar op te vinden is.

    Maar bestaat zo'n uitgave überhaupt wel? Wie weet hier een antwoord op?
    Laatst aangepast door Elessar : 24-04-2012 om 12:45

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    of de screenshots zijn met een slechte compressie opgeslagen of het beeld is gewoon slecht, ik zie op alle screenshots macroblocking compressie, in het laatste geval is de beoordeling voor de beeldkwaliteit veels te hoog
    Het is beoordeeld in relatie tot de leeftijd van de beelden. Het betreft originele archiefbeelden van 70 jaar oud, niet zo vreemd dat je dan geen feilloos beeld krijgt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •