De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard nieuwe uitgave "Underworld" ?

    Als er eerdere topics al bestaat ivm Underworld mijn exuses dat ik dan een nieuwe heb geopend. Ik heb gezocht met de toch zo geweldige zoekfuctie van dvd.nl maar kwam zoals gewoonlijk op geen enkel resultaat terecht.

    Iemand enige informatie over deze nieuwe uitgave die schijnt uit te komen? Geen idee of het nu wel 1080p full hd zal zijn en de directors cut, daarom moest iemand het weten of deze uitgave zien gelieve wat meer info te bieden over deze uitgave.

    http://www.freerecordshop.be/film/un...-8715664097700

    Dutch Filmworks kennende zal het wel weer ijdele hoop zijn op een betere uitgave.
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Als er eerdere topics al bestaat ivm Underworld mijn exuses dat ik dan een nieuwe heb geopend. Ik heb gezocht met de toch zo geweldige zoekfuctie van dvd.nl maar kwam zoals gewoonlijk op geen enkel resultaat terecht.

    Iemand enige informatie over deze nieuwe uitgave die schijnt uit te komen? Geen idee of het nu wel 1080p full hd zal zijn en de directors cut, daarom moest iemand het weten of deze uitgave zien gelieve wat meer info te bieden over deze uitgave.

    http://www.freerecordshop.be/film/un...-8715664097700

    Dutch Filmworks kennende zal het wel weer ijdele hoop zijn op een betere uitgave.
    Als de gegevens kloppen is het de gewone bios versie.

    Wat ik gevonden heb de speelduur van de gewone versie en de extended : 121 minuten / 133 minuten (director's cut).

    Ga dr voorlopig maar vanuit dat het de Theatrical versie is.

  3. #3

    Standaard

    Heb hem gisteren al zien liggen bij de Media Markt.

    Betreft een combo met DVD. Achterop staat 1080i. Geen vermelding van extra's, maar ga er vanuit dat het gewoon de oude versie is.

  4. #4

    Standaard

    Oude wijn in nieuwe zakken. Zelfde kwaliteit daar is niks aan veranderd.Theatrical versie dus.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Oude wijn in nieuwe zakken. Zelfde kwaliteit daar is niks aan veranderd.Theatrical versie dus.

    Oude wijn in nieuwe zakken = DFW

    Had je iets anders verwacht???

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Oude wijn in nieuwe zakken = DFW

    Had je iets anders verwacht???
    Eikels!
    I Love My Sci-Fi

  7. #7

    Standaard

    Ik had heel graag een nieuwe transfer van Underworld gezien. Maar helaas is dat niet het geval

    Ik hoop dat er toch een keer een Underworld DC transfer zal komen.

    [mod edit: Aanpassen van berichten mag heus wel als je direct na jezelf reageert]

  8. #8

    Standaard

    Zag um staan vandaag bij MM Eindhoven, mooie slip maar als dat alles is zie ik er het nut ook niet van in.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    Wat ik uit dit topic nog altijd niet kan opmaken...
    Wat staat er bij deze release dan wél op?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat ik uit dit topic nog altijd niet kan opmaken...
    Wat staat er bij deze release dan wél op?
    Ik denk dat het een wonder is, als dit bekend wordt. Volgens mij zal iedereen op dit forum hem links laten liggen. Tenzij iemand op dit forum i.v.m. zijn/haar werk in aanraking komt met deze uitgave.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat ik uit dit topic nog altijd niet kan opmaken...
    Wat staat er bij deze release dan wél op?
    Ik denk dat het dan gewoon deze schijf is in een nieuwe verpakking: http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3242
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #12

    Standaard

    Ja kloptdat is zeker, maar dat melde ik toch ook al eerder.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja kloptdat is zeker, maar dat melde ik toch ook al eerder.
    Haal niet uit je woorden dat je hem zelf hebt (gezien). Is dit weer een aanname van je?

  14. #14

    Standaard

    Ik wilde zeggen ja dat klopt, ik weet dat zeker.
    staat 1080i op de achterzijde, en staat speelduur van de gewone versie op. De oude was ook zo.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb m net op staan. Maar ligt het nu aan mij of is er e.e.a. niet helemaal in orde met het geluid? Ik mis bepaalde diepte, soms klinken stemmen wat blikkerig en ik hoor bijvoorbeeld geen voetstappen ofzo als mensen door het beeld lopen (ik noem maar wat). Bepaald geen demomateriaal. Ik kan weliswaar geen DTS HDMA decoderen maar ik heb zat andere blurays die veel beter zijn qua geluid, al krijg ik bij allemaal niet meer dan gewoon DTS.

    Of is dit allemaal normaal en is de geluidsmix gewoon slecht?

  16. #16

    Standaard

    Gewoon voor de Underworld - Legacy Edition van Sony gaan dus. Tientje per film. Ben je nu ook kwijt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Largo Bekijk bericht
    Gewoon voor de Underworld - Legacy Edition van Sony gaan dus. Tientje per film. Ben je nu ook kwijt.
    Jij bedoelt waarschijnlijk de Amerikaanse?

    Zag Underworld - Legacy Edition vandaag ook bij de Media Markt staan. Underworld had geen extra's, de andere 3 wel. De versie van Underworld had volgens de inlay alleen een DD 5.1 soundtrack. De versie van DFW heeft ook een DTS MA Soundtrack. Wie o wie heeft info over het het beeld (1080P?) van deze versie?
    Laatst aangepast door Johan1967 : 14-06-2012 om 10:14

  18. #18

    Standaard

    IK zag gisteren dat disc 1 een DFW disc is. Disc 2 t/m 4 van Sony.

  19. #19

    Standaard

    Na het lezen van deze topic maar meteen Underworld 1 + 2 besteld bij Amazon.com (Deel 4 is al onderweg).
    Deel 3 is helaas niet regiovrij, dus die zal ik hier dan maar kopen.

  20. #20

    Standaard

    Zag dat deze door Sony opnieuw is uitgebracht als Steelbook (net als de overige delen trouwens). Volgende de achterkant is de speelduur 121 minuten, dus zou dit de Theatrical Version moeten zijn.

    Betreft een BD-25. Iemand enig idee, of dit een nieuwe schijf is die door Sony is gefabriceerd of de DFW-master?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zag dat deze door Sony opnieuw is uitgebracht als Steelbook (net als de overige delen trouwens). Volgende de achterkant is de speelduur 121 minuten, dus zou dit de Theatrical Version moeten zijn.

    Betreft een BD-25. Iemand enig idee, of dit een nieuwe schijf is die door Sony is gefabriceerd of de DFW-master?
    Laat 'm maar lekker liggen, volgens een review op BOL.COM heeft Sony vrolijk de DFW release in een nieuw doosje geperst, dus is niet een andere versie dan die al op de markt was.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  22. #22
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •