Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 168 van 168 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:52


  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Jongens, ik heb besloten om mij voorlopig even op de vlakte te houden en een sabbatical in te lassen. Een aantal forumleden hier zorgt ervoor dat ik met steeds minder plezier hier op het forum aanwezig ben, ook in het verleden ben ik al een aantal maanden weggebleven en daarna ging het wel weer dus wie weet wat er in de toekomst nog mogelijk is. Het feit dat er steeds minder mensen zijn die hun gedrag aan wensen te passen laat mij geen enkele andere keus dan hier voorlopig weg te blijven jammer maar voor mij wel noodzaak.

    De groeten.
    Een tijd van bezinning is mooi, zeker als we zelf ook wel eens even in de knoop zitten en de dingen wel eens iets zwaarder willen aantrekken dan ze zijn.

    Bedenk wel beste vriend dat dit niet een kerk is die je gekozen hebt met allemaal gelijkgezinde broeders, gelukkig maar, het is een community met allerlei verschillende pluimvogels

    Hoop dat de positieve mensen en ervaringen je weer bij ons doen terugkomen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #153

    Standaard

    Jammer.......
    Ik zal zeker op je nieuwe reacties wachten en hoop dat je je snel weer oppakt !
    Hopelijk tot gauw!
    Peter
    this is my boomstick!!!

  4. #154
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik volg de discussies buiten de thuisbioscopen niet echt. Hou me ook in bepaalde discussies op de vlakte. In ieder geval jammer dat je dit besloten hebt. Misschien tot ziens!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #155

    Standaard

    het forum moet je ook niet zien als famillie.
    het grootste gros zul je toch nooit ontmoeten en het zijn alleen maar woorden die worden getypt van mensen die je toch niet kent.
    zelf heb ik er wel een goede vriend aan overgehouden maar het forum is een leuke toevoeging van je hobby,niets meer en minder.
    hoop je snel weer te zien.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #156

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:52


  7. #157

    Standaard

    Neem je tijd kerel,komt allemaal goed!
    Heel fijn weekend gewenst!
    Peter
    this is my boomstick!!!

  8. #158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd. Gewoon op je gevoel afgaan. Als die nu zegt: nu even niet, dan is dat niet anders. Wel jammer maar, het forum blijft er voorlopig nog wel even, dat gaat nergens naar toe. Sterker nog, er komen hele mooie dingen aan straks!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Bedankt jongens voor de bemoedigende woorden , leuk om te lezen dat in ieder geval een paar mensen het jammer vinden. Ik lees overigens nog steeds mee maar de irritaties die een aantal forumleden bij mij veroorzaken zijn nog geen verleden tijd dus ik kijk de kat voorlopig nog uit de boom.
    Denk dat er wel meer mensen zijn die dat hebben en er zijn er zeker wel een paar die het ook met mij hebben In het dagelijks leven ontwijk je ze, hier wordt je er gewoon mee geconfronteerd, soms wel eens grappig, ligt gewoon aan de bui die hebt

    Trek je er niet teveel van aan, mag het misschien wel niet zeggen en zal me wel te sterk uitdrukken...... maar er zijn er die ik best wel eens spreekwoordelijk in de bek zou willen schijten

    Je zou het niet zeggen, maar ik probeer me altijd in te houden

    Neem gewoon je tijd, een kopje kruidenthee schijnt ook wel eens te helpen, al ben ik zelf meer een bierliefhebber

    Ik weet in ieder geval de serieuze HT liefhebber, zoals jij er 1 bent, te waarderen
    Have fun and enjoy your collection

  10. #160

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:52


  11. #161

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:52


  12. #162

    Standaard

    Ziet er ook warmer uit voor de voeten!
    this is my boomstick!!!

  13. #163

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:53


  14. #164

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ongetwijfeld maar dat heb ik nog niet met blote voetjes uitgeprobeerd, ben de volledige Harry Potter Box aan het herkijken en ga vanavond tijdens film drie dat eens goed uitproberen .
    Na het lezen van je berichtje was ik ook weer eens aan Harry begonnen, met de beamer zie en ervaar je het toch helemaal anders, blijft een leuke serie. Vandaag viel de serie Rome Compleet in de bus, die had ik hier op het forum van Dan gekocht, dus Harry gaat even aan de kant, ben benieuwd naar deze serie, er zijn veel lovende berichten over....

    Oh, wat anderen wel en niet vinden...... zal je worst zijn toch en ik denk dat het heus wel meevalt, over het algemeen is het forum wel gemoedelijk en wordt de soep nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediend

    Ja.... die draadjes, zelf heb ik ze langs de plint liggen, daar liggen ze wat minder in het zicht en ik heb ze ook niet netjes weggewerkt, bij de balkondeur ligt er ook een matje overheen

    Je kleedje ziet er wel knus uit, helemaal als het buiten koud en guur is, geeft echt een warm gevoel, en het dekt ook de draajes af

    Oh..... nog bedankt voor de complimenten

    Wens je veel plezier met Harry, ga zelf zo Rome eens bekijken en daarna waarschijnlijk Harry, het eerste deel zag er op 2meter breed toch heel goed uit
    Have fun and enjoy your collection

  16. #166
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mag dan een kleine wijziging zijn, maar ziet er erg goed uit Doet zelfs wat voor je geluid

    We hebben gisteren de Harry Potter serie afgerond. Wat een spannende film was dat! Ik wens je ook veel plezier. De films worden alleen maar beter...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #167

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:53


  18. #168
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Leuk dat zo'n kleine tweaks en andere instellingen zo'n groot effect kunnen hebben.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •