Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 168 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:47


  2. #102
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Knap hoor

    Een vraagje toch, blazen die rears nu zoals op de laatste foto niet te veel rechtstreeks in je oortjes
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #103

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:47


  4. #104
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja als je een tranentrekkende romantische film afspeelt zal het inderdaad wel serieus stil zijn achter je

    Misschien moet ik voor mezelf toch maar eens denken aan bookshelfs ipv de moeilijk verkrijgbare dipole rears waar 'k nu op zoek naar ben. Kan ze zelf wel iets verder af zetten.
    Heb alleen zelf de vrees dat het "te" gaat zijn bij een aantal films.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #105

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:48


  6. #106
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooie standaard Zoals ik al eerder heb gezegd is de optimale opstelling voor elke set gelijke afstand (vaak niet haalbaar in normale ruimtes), gelijke hoogte (tweeters allemaal op zelfde hoogte, center licht naar achteren kantelen), gelijk volume en gelijk merk/type. Gelijke hoogte heb je nu gemerkt wat dat voor invloed heeft. Ik denk echter dat je achterspeakers nu veel te dicht op je luisterplek staan. Daardoor verlies je veel ruimteinformatie.

    Ik heb de beste resultaten behaald door de speakers ca. 20cm achter de luisterpositie te laten kruisen.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #107

    Standaard

    was even weg op vakantie maar zijn weer terug,en zag dat je mooie stands had aangeschaft
    je blijft wel mooi bezig zo
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #108

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:48


  9. #109

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:48


  10. #110

    Standaard

    niet iedereen zal het ermee eens zijn als het geluid beter word van etc duurdere kabels.
    er zijn zelfs sommige die beweren dat zelfs een beter hifi rack het geluid kan verbeteren.
    ik daarintegen hoor zeker verschil in kabels etc en zal hier ook nooit op gaan besparen.
    vind het wel goed wat je doet en dat je wel verschil hoort is mooi
    juist deze bezigheden om het perfecte uit je set te halen en doorgaan maakt de hobby ook zo mooi.
    je bent er nooit klaar mee en blijft altijd een neverending story.
    ga zo door maar jouw kennende gaat het ook wel gebeuren
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #111

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:48


  12. #112
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Tweaken is een onderdeel van de hobby Ik heb met vele dingen geëxperimenteerd. De ene tweak is beter merkbaar dan de ander. Ik kan me goed voorstellen dat je verschillen hoort tussen kabels, doe ik namelijk ook

    En vele kleine verschillen maken een grote...

    Gewoon lekker doen wat je leuk vindt en niet vergeten te genieten en alles komt goed
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  13. #113

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:49


  14. #114

    Standaard

    top
    hoe bevallen ze dan,voldoet het aan je verwachtingen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #115

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:49


  16. #116

    Standaard

    ach ja,het oog wil ook wat
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik begrijp jou dilemma Stefaan want ook ik vraag me wel eens af of het geluid van de rears met een extra set Heco 701 zuilen beter zou zijn als met de set 301 boekenplank speakers die ik nu heb want ik ben bij zo goed als geen enkele film echt super onder de indruk van de geluidseffecten. Ik weet dat ze het geluid moeten ondersteunen en misschien is het bij een 7.1 opstelling beter maar ik kan me herinneren uit de Pro Logic tijd dat het toen veel meer indruk op me maakte dan nu soms het geval is.
    Voor de opstelling die je nu gebruikt, kun je beter de 301's als surrounds blijven gebruiken. Deze zijn wat minder krachtig en kunnen daardoor niet zo snel het geluidsbeeld uit balans brengen wanneer ze dicht bij de luisterplaats staan. Als je aan de achterkant een breder geluidsbeeld wilt, dan kun je mischien beter een 7.1 opstelling maken. In dat geval zou je dan 701's, 501's of 301's als 'surrounds' kunnen gebruiken.

    Dankzij de mogelijkheden die er nu zijn, hoeft geluid niet meer indruk te wekken dan voor een film of concert nodig is en kunnen we ons daarom beter concentreren op dat wat we (niet) zien.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 06-08-2012 om 15:45
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  18. #118

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:49


  19. #119

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:49


  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Het is een paar weekjes wat stiller geweest hier met mijn thuisbioscoopje maar heb vandaag toch weer eens een kleine tweak toegepast. Ben vandaag even naar de welbekende Ikea geweest en heb daar onderstaande ledstrips gekocht voor de achterkant van mijn TV-meubel. Twee sets aangeschaft maar in eerste instantie één setje gemonteerd met twee strips van 50 cm. lengte, één aan elke kant uiteraard. Kijken hoe dat bevalt vanavond als ik King Kong (2005) ga kijken en zal dan meteen een fotootje proberen te maken voor een kleine impressie.

    Leuk spul, heb er 1 setje van, de kleuren uitvoering, deze zit nog steeds aan de LCD TV die in de spelletjeskamer staat, heb wel eens gedacht om ze eraf te halen en op de plasma te plakken, maar ben tot nu toe te lui geweest

    Benieuwd naar de plaatjes en je ervaring, BTW ook al had ik een tijdje geen reactie op je plekje hier geplaatst, heb wel steeds je topic gevolgd, je bent lekker bezig, ga zo door
    Have fun and enjoy your collection

  21. #121

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:49


  22. #122

    Standaard

    Je muur heeft zo te zien al wat kleur, dan komt wit waarschijnlijk beter uit. Zou proberen iets aan de snoertjes te doen, de kabels opzich zijn misschien maar licht storend, de schaduwen maken het dubbel.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #123

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:49


  24. #124

    Standaard

    mooi dat je weer bezig blijft
    ik persoonlijk hou niet zo van deze ledverlichtingen aanbrengen,
    heeft naar mijn idee niets met de hobby uit te staan en vind het een beetje kermisachtig.
    maar zo zie je maar weer iedereen is er op zijn eigen manier mee bezig en dat kan ik zeer waarderen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #125

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 10:50


Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •