Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 168 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:40


  2. #27

    Standaard

    Hoe bevalt die LE40C650 je? Ik heb deze tv nu bijna 2 jaar staan, maar ik begin me steeds meer te irriteren aan de zwart waarden van deze tv. Heb jij hier ook last van?

  3. #28

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:40


  4. #29

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:40


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht

    Yes, mijn nieuwe subwoofer is vandaag binnen gekomen bij BestHomeCinema.nl en inmiddels verzonden. Als alles dus goed gaat (even afkloppen, vingers gekruisd enz.) dan heb ik hem morgenochtend in huis . Ik weet dat hij niet kan tippen aan sommige subwoofers die anderen van dit forum hebben staan maar ik ben uiterst tevreden over de Heco Victa speakers van deze serie die ik thuis heb staan dus ik ben gegaan voor uniformiteit zowel qua uiterlijk als geluidskwaliteit.
    Had je voor de aankoop een aantal subwoofers geluisterd, of heb je deze subwoofer zuiver en alleen gekocht voor de looks en de uniformiteit?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:40


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Ik weet dat jij het liefst helemaal los gaat wanneer het op lage tonen aankomt maar ik heb dat niet, voor mij moet een sub het geluid ondersteunen. En daar bovenop, mijn twee kamer appartement heeft geen potentie genoeg om helemaal los te gaan op subwoofer gebied dus moet ik bereid zijn om concessies te doen. Ik durf zonder hem of anderen gehoord te hebben te beweren dat deze Heco beter in het plaatje gaat passen qua geluidskwaliteit en uiterlijk dan mijn bestaande JBL en daar gaat het mij om.
    Helemaal los gaan nou dat zal bij mij ook niet gaan, op een enkel aantal keren per jaar dat alle buren toevallig niet thuis zijn.

    Toch zijn er wel verschillen tussen de diverse subs, ook al kun je dan niet ten volle van de potentie genieten, ook bij lage volumes doet een "volwassen" sub die zowel geschikt voor de effecten als muziek is toch anders mee dan een sub die enkel bij effecten wat meer uit de verf komt.

    Overigens, bij muziek staat bij mij de sub zodanig ingesteld dat hij niet opvalt, enkel als je hem uitzet mis je wat......
    Met films is het gewoon uitkijken, er zijn verschrikkelijke uitschieters bij en films waar je niet echt het idee van hebt dat er gebruik van het .1 kanaal gebruik gemaakt wordt. Ik let dan wel op het tijdstip waarop ik bepaalde films kijk.

    M'n oude Startrek SF series op DVD doen iig geen poging om het de buren lastig te maken

    Kan je aankoop begrijpen, maar vind het altijd een beetje jammer als mensen niet op pad gaan en eens hier en daar gaan luisteren......

    Je aankoop ziet er iig netjes uit en ik denk ook dat het een heel mooi geheel is, niets mis mee

    Ben benieuwd naar je luister ervaringen en hoe hij het doet tov de JBL, neem er wel even de tijd voor om hem mooi in te passen in je setup, een sub is erg lastig in te regelen......
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:40


  9. #34

    Standaard

    Oke, dank voor je toelichting

    Veel plezier met verplaatsen, hoop dat het naar het zin zal uitpakken, ben benieuwd naar de plaatjes als het zover is
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:41


  11. #36

    Standaard

    Mooie plaatjes

    Als je denkt met een autocalibratie een sub passend in je setup te krijgen, dan heb je of een hoop geluk of gewoon pech, reken op het laatste

    Er komt toch nog wel iets meer voor kijken
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:41


  13. #38

    Standaard

    ziet er allemaal keurig uit
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #39

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:41


  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mooie sub hoor, past ook beter in het plaatje dan de JBL, mooi zwart zeg maar

    Die Heco sub heeft een 10" driver dacht 'k zo geen idee wat je JBL heeft maar als 'k snelle zoektocht uitvoer gaat die Heco wel lager en dat zal je zeker horen.

    Als het geluidsbeeld voor jou goed is dan is dat het belangrijkste

    Altijd dat verschuiven om er nog het laatste beetje extra uit te knijpen, je krijgt daar alleen maar een zere rug van
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #41

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:41


  17. #42

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:41


  18. #43

    Standaard

    mooi dat alles naar teveredenheid is.
    dark city is zeker een goede film.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  19. #44

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:42


  20. #45

    Standaard

    heb enkel de dvd van dark city en alweer een poosje geleden gezien.
    vind dit wel een film om zoveel mogelijk in het donker te kijken aangezien het een zeer donkere film is zie je dan meer detail,maar blijft een topfilm.
    nu maar eens voorbereiden op het voetbal wat gaat komen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #46

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:42


  22. #47

    Standaard

    Je hebt ons in ieder geval nieuwsgierig gemaakt
    Have fun and enjoy your collection

  23. #48

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:42


  24. #49

    Standaard

    *
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 13-05-2013 om 11:42


  25. #50

    Standaard

    Mijn complimenten

    Ziet er heel verzorgd uit en ik weet bijna wel zeker dat je je niets verbeeld als je zegt dat het nu wel iets beter lijkt te klinken, je zal nu waarschijnlijk ook een beter ruimtelijk effect hebben en meer richtingsinformatie krijgen van het geluid. Dat een sub links of rechts staat maakt voor het geluid niet zoveel uit....... maar wel als dat bijvoorbeeld in een hoek is, mijn sub staat links, maar ook in een hoek, net als bij jouw. Een sub die in een hoek staat lijkt krachtiger te klinken, het effect wordt wat meer ondersteund, ook al is dat weer in meer of mindere mate afhankelijk van het soort sub, front of downfiring en waar zich een eventuele poort bevind, maar dat terzijde.

    Kon ook deze keer een glimlach niet onderdrukken toen ik je kabeltjes midden door de kamer zag lopen, neem voor het gemak maar aan dat ze voor de rearspeakers zijn. In mijn verbeelding zie ik daar iemand achter blijven haken, die dan op zijn snuffert valt(zonder zich te bezeren), minder grappig is dat dat dan ook de aangesloten apparaten van hun plaats kunnen komen. Ik ken niet je beweegredenen waarom je het zo hebt lopen, maar ik raad het je ten sterkste af, inderdaad struikelgevaar met kans op neveneffecten, maar ook kans op beschadiging van het draad, tevens niet fijn als er een stofzuiger of mop of wat ander schoonmaakapparaat langs of overheen moet. Kan je enkel aanraden om langs de plinten een kabeltje te leggen, het zal ook even iets netter staan en het zal ook geen nadelige effecten op het geluid hebben, mits je natuurlijk niet al te dunne draadjes gebruikt, met een draad van 2,5mm2 kom je al een heel eind

    Ben benieuwd hoe je nieuwe telg je gaat bevallen en je ervaringen ermee, hoe ga je hem aansluiten?
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •