De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Band Of Brothers @ Play & douane

    Zou het een groot risico zijn voor onderschept te worden door de douane om die Band Of Brothers bij Play24/7 te bestellen? Het zal wel een redelijk groot pakketje zijn.

    Daar is em goedkoop en heeft nederlandse ondertitels.

  2. #2
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Play is EU, geen risico dus.

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is het geen probleem ...play.com zit in de UK, en die horen volgens mij tot de EU. Maar voor meer info Zie hier
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andrebin
    Volgens mij is het geen probleem ...play.com zit in de UK, en die horen volgens mij tot de EU. Maar voor meer info Zie hier
    DVD's van Play worden verstuurd vanuit Jersey en dat is een kanaaleiland dat volgens mij niet tot de EU behoort.
    Zie hier de geografische ligging
    http://www.jersey.com/nederland/

    Daarom dat ik de vraag hier stel. Ik heb al veel DVD's bij Play besteld, maar dit zijn telkens enkele pakketjes. Die zijn tot nu toe nog niet onderschept, maar ze kunnen dit wel als willen.

  5. #5

    Standaard

    play is wel een probleem

    ze versturen inderdaad vanop jersey, dat op fiscaal vlak nt tot de europese unie behoort!

    waarom denk je anders dat ze nt meer shippen naar België? ze werden door de Belgische douane steeds vaker gestopt zodat beslist werd om te stoppen met versturen naar België,

    nederland is wel veel lakser en makkelijker, je kan de gok wagen maar het schijnt dat de nederlandse douane ook moeilijker begint te doen

    greetz

  6. #6

    Standaard

    Yups, NL Douane begint irritant te worden ;(

  7. #7

    Standaard

    Ik vind de risico wel waardt, heb toch liever de 6 disc met DTS.
    Ik verwacht niet dat de verpaking erg dik zal worden.
    bytheway op de dag van uitbrengen zal er wel enkele honderden richting NL gaan.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #8

    Standaard

    tja als je wil risico's wil vermijden kan je ook terecht bij mr bensons, erg goede service en geen douane problemen maar stukje duurder

  9. #9

    Standaard

    Is het wel bij play.com die mooie 'metalen' box?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    Is het wel bij play.com die mooie 'metalen' box?
    NET GEVONDEN OP BLACKSTAR.UK

    http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000073784

    dit moet toch wel goed nieuws zijn.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #11

    Standaard



    I get on hard-on on this
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stiebolt
    Is het wel bij play.com die mooie 'metalen' box?
    Da's nog niet zeker, maar ik gok dat de 6 DVD versie een metalen box heeft ...

  13. #13

    Standaard

    bij splashdvd staat hij 69 euro en nog iets

    staat wel weinig informatie bij dus ik weet niet welke
    versie het is

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •