De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Carnage [Blu-ray Disc]

    Carnage

    Kleinschalige, sterke dialoogfilm van Roman Polanski, gebaseerd op een toneelstuk.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Bovenaan de review staat 1080i maar bij de behandeling van de beeldkwaliteit staat 1080/24p dus wat is het nauw?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Bovenaan de review staat 1080i maar bij de behandeling van de beeldkwaliteit staat 1080/24p dus wat is het nauw?
    Het is 1080p, ik heb het aangepast bovenaan de pagina. Bedankt voor de oplettendheid!

  4. #4

    Standaard

    Er wordt altijd geklaagd over marcro blokking maar veel zie ik daar toch niet van om mijn blu-ray transfer. Misschien moet je het eens duidelijk maken via foto's...

  5. #5

    Standaard

    Ik heb nu vanavond eens geen film gezien maar ben naar het theater geweest waar ze dit stuk (God van de Slachting) opvoerden. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een zeer getrouwe verfilming van het toneelstuk is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik vond het een ijzersterke film. Jaren geleden gezien, maar fragmenten kan ik me nog goed herinneren. Wel een wat vreemde Nederlandse (Vlaamse) titel voor dit stuk...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vond het een ijzersterke film. Jaren geleden gezien, maar fragmenten kan ik me nog goed herinneren. Wel een wat vreemde Nederlandse (Vlaamse) titel voor dit stuk...
    De oorspronkelijke titel is Frans: Le Dieu du Carnage
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •