Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 199 worden weergegeven.

Discussie: Iron Man 3

  1. #151

    Standaard

    Wat mij bij deze film wel een beetje zorgen maakt is feit dat er wel veel gebruik wordt gemaakt van een ander pak,je loopt zo wel het gevaar dat het allemaal minder indruk maakt.

    Het is een vervolg dus ik wacht wel op de Bluray uitgave.Ik zie de eerste indrukken hier wel.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-04-2013 om 14:06

  2. #152

    Standaard

    Post-credits scène 'Iron Man 3' bekend?



    De première van Marvels Iron Man 3 was gisteren in Parijs, in de grootste bioscoop van die stad, Le Grand Rex. LatinoReview heeft naar eigen zeggen contact met iemand die bij de première aanwezig was, en de film ook mocht zien. Die persoon vertelde over de scène die na de credits van de film te zien is.

    Volgens deze persoon zien we eerst een shot van Tony Stark (Robert Downey Jr.) die op een bank ligt en over zijn trauma’s praat. Het is duidelijk dat hij het tegen iemand heeft, alsof hij het tegen een psychiater heeft. De toon van de scène is licht en moet grappig zijn. Dan blijkt dat Stark het tegen Bruce Banner (Mark Ruffalo) heeft, die in slaap is gevallen omdat het verhaal van Stark vrij saai is. Stark merkt op dat Banner het grootste deel van zijn verhaal lag te slapen en roept iets naar hem, waarop Banner mompelt: ”Je weet dat ik niet zo’n soort dokter ben?” Dan gaat Stark verder met zijn monoloog en begint Banner weer in slaap te vallen.

    Het kan natuurlijk zijn dat dit niet de uiteindelijke post-credits scène wordt. Marvel besloot immers ná de première van The Avengers om doodleuk nog een scène op te nemen. Het kan dus goed zijn dat de studio dat alsnog doet.

    Een mogelijkheid zou dan een scène zijn waarin Stark in de ruimte te zien is, in zijn Mark 39 Sub Orbital Suit, dat de bijnaam Gemini heeft. Of dat allemaal zo zal zijn is natuurlijk nog even afwachten. De film draait vanaf de 24ste in de bioscopen.

    FILMPJE!


    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #153

    Standaard

    Robert Downey Jr. wil stoppen als Iron Man



    Eind deze maand wordt de start van Marvels Phase Two afgetrapt, met de release van Iron Man 3. De film is de opmars naar The Avengers 2, en nu blijkt dat de films van Marvel mogelijk een belangrijk personage, en anders in elk geval een belangrijke acteur, zullen missen als dit project afgerond is.

    Tijdens een interview met de GQ vertelde Robert Downey Jr., die de rol van Iron Man speelt, dat hij erover denkt om te stoppen met het spelen van Tony Stark. ”Ik vraag me af hoeveel genrefilms ik kan doen. Hoeveel vervolgfilms op een succesvolle film zijn werkelijk leuk?”

    In het verleden sprak de acteur ook al eens over het stoppen met de rol, en The Avengers 2 zou dan een mooie afsluiter zijn. Het artikel uit de GQ vermeldt overigens ook dat de acteur maar liefst vijftig miljoen dollar rijker werd van The Avengers, dus waarschijnlijk vindt Marvel het niet eens erg om een jongere acteur aan te nemen.

    Daar komt bij dat de studio natuurlijk al eens eerder een acteur verving: Terrence Howard, die de rol van James Rhodes speelde in Iron Man werd in Iron Man 2 vervangen door Don Cheadle.

    Een andere update over The Avengers 2 komt van regisseur Joss Whedon. Hij vertelde dat hij het plot van de film al kende voordat hij überhaupt wist welk verhaal The Avengers zou volgen. Hij bevestigde daarnaast dat de productie van The Avengers 2 waarschijnlijk in februari van start al gaan.

    We beginnen denk ik in februari met de opnames… Ik dacht niet dat ik een tweede zou doen, maar ik had al een idee voordat ik helemaal wist wat ik met de eerste moest. Je gaat een film in zonder er vanuit te gaan dat er een tweede zal komen. Ik heb genoeg films gezien die het eerste deel van een trilogie waren, waarvan de overige twee films nooit uitkwamen. Je moet dus niets achterhouden voor de reis terug. Ik wist wel, dat, als er nog zo’n film zou komen, het vreselijk zal zijn.”

    Wat het precieze plot van de film zal zijn weten we nog niet zeker, hoewel het veilig is om erop te gokken dat Thanos de grote slechterik van de film al zijn. Het zal ook interessant zijn om te kijken wat er komende zomer allemaal aangekondigd wordt over dit project, tijdens de San Diego Comic Con. De kans is groot dat er dan nieuwe castleden voor deze film aangekondigd worden.

    Marvels Phaso Two gaat op 24 april van start met de release van Iron Man 3. Daarna draait Thor: The Dark World, vanaf 30 oktober 2013, in de bioscopen. Daarna komt op 3 april 2014 Captain America: The Winter Soldier uit in de bioscopen, gevolgd door Guardians of the Galaxy op 14 augustus 2014. Tot slot komt The Avengers 2 uit, op 30 april 2015.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Robert Downey Jr. wil stoppen als Iron Man



    Eind deze maand wordt de start van Marvels Phase Two afgetrapt, met de release van Iron Man 3. De film is de opmars naar The Avengers 2, en nu blijkt dat de films van Marvel mogelijk een belangrijk personage, en anders in elk geval een belangrijke acteur, zullen missen als dit project afgerond is.

    Tijdens een interview met de GQ vertelde Robert Downey Jr., die de rol van Iron Man speelt, dat hij erover denkt om te stoppen met het spelen van Tony Stark. ”Ik vraag me af hoeveel genrefilms ik kan doen. Hoeveel vervolgfilms op een succesvolle film zijn werkelijk leuk?”

    In het verleden sprak de acteur ook al eens over het stoppen met de rol, en The Avengers 2 zou dan een mooie afsluiter zijn. Het artikel uit de GQ vermeldt overigens ook dat de acteur maar liefst vijftig miljoen dollar rijker werd van The Avengers, dus waarschijnlijk vindt Marvel het niet eens erg om een jongere acteur aan te nemen.

    Daar komt bij dat de studio natuurlijk al eens eerder een acteur verving: Terrence Howard, die de rol van James Rhodes speelde in Iron Man werd in Iron Man 2 vervangen door Don Cheadle.

    Een andere update over The Avengers 2 komt van regisseur Joss Whedon. Hij vertelde dat hij het plot van de film al kende voordat hij überhaupt wist welk verhaal The Avengers zou volgen. Hij bevestigde daarnaast dat de productie van The Avengers 2 waarschijnlijk in februari van start al gaan.

    We beginnen denk ik in februari met de opnames… Ik dacht niet dat ik een tweede zou doen, maar ik had al een idee voordat ik helemaal wist wat ik met de eerste moest. Je gaat een film in zonder er vanuit te gaan dat er een tweede zal komen. Ik heb genoeg films gezien die het eerste deel van een trilogie waren, waarvan de overige twee films nooit uitkwamen. Je moet dus niets achterhouden voor de reis terug. Ik wist wel, dat, als er nog zo’n film zou komen, het vreselijk zal zijn.”

    Wat het precieze plot van de film zal zijn weten we nog niet zeker, hoewel het veilig is om erop te gokken dat Thanos de grote slechterik van de film al zijn. Het zal ook interessant zijn om te kijken wat er komende zomer allemaal aangekondigd wordt over dit project, tijdens de San Diego Comic Con. De kans is groot dat er dan nieuwe castleden voor deze film aangekondigd worden.

    Marvels Phaso Two gaat op 24 april van start met de release van Iron Man 3. Daarna draait Thor: The Dark World, vanaf 30 oktober 2013, in de bioscopen. Daarna komt op 3 april 2014 Captain America: The Winter Soldier uit in de bioscopen, gevolgd door Guardians of the Galaxy op 14 augustus 2014. Tot slot komt The Avengers 2 uit, op 30 april 2015.

    Bron : Filmtotaal.nl
    Ach ja, Jammer als ie er mee stopt. Maar het is niet zo dat niemand anders die rol kan spelen. En misschien passen ze er in Avengers 2 wel een mouw aan. Hebben ze dan mooi de gelegenheid voor. Plus: hij zegt dat ie eraan denkt, niet dat ie het gaat doen.

  5. #155

    Standaard

    Misschien zijn dit soort uitspraken wel gewoon onderdeel van de contract onderhandelingen om zo zijn prijskaartje weer wat op te schroeven

    Hoewel Downey wat mij betreft best mag stoppen als ie zelf doorheeft dat z'n passie voor het personage na een x aantal films een beetje wegebt.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #156

    Standaard

    Net m`n ticket gekocht voor de Men @ the movies premiere van komende woensdag in Kinepolis,Hasselt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #157

    Standaard

    ik wist niet dat de film volgende week al uit komt
    Zelf ga ik de film zeker wel kijken,wordt me eerste bios bezoek van dit jaar.

  8. #158

    Standaard

    Hopelijk doet hij nog mee in de nieuwe Avengers film.

  9. #159

    Standaard

    Ja, tot dan loopt zijn contract nog..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #160

    Standaard

    Shane Black denkt niet dat Robert Downey Jr. stopt als Iron Man



    Eerder deze week vertelde Robert Downey Jr. dat hij zich afvroeg hoelang hij nog het personage Iron Man zou moeten spelen. De acteur vroeg zich hardop af of het wel leuk zou blijven, als er zoveel films met het personage uitkomen.

    Nu blijkt echter dat Shane Black, die Iron Man 3 regisseerde, gelooft dat Downey Jr. terugkeert om de rol te spelen. Of dat in de vorm van solo films, of cameo’s zal zijn, vertelde Black niet, maar hij heeft er in elk geval vertrouwen in: ”Ik denk dat hij terugkeert voor nog een film. Ik weet het wel zeker.”

    Mocht Downey Jr. besluiten om toch niet terug te keren (hoewel het geldbedrag dat hij ontvangt voor de Marvel-films erg hoog is) dan heeft Marvel een aantal opties. Zo kan het bedrijf het personage volledig schrappen, of Downey Jr. gewoon vervangen.

    Maar voordat het zover is, moeten er nog een paar films met Downey Jr. uitkomen. De eerste daarvan is Iron Man 3, dat komende woensdag in première zal gaan. Vervolgens zien we hem in ieder geval ook nog in The Avengers 2, dat in mei 2015 uit moet komen.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #161

    Standaard

    Korte nieuwe tv-spot 'Iron Man 3'



    Gisteren is een korte nieuwe tv-spot van Iron Man 3 online gezet, waarin we een aantal nieuwe glimpen van het derde deel uit de Marvel-franchise opvangen.

    In iron Man 3 neemt de briljante Tony Stark/Iron Man het op tegen een vijand die geen grenzen kent. Als Stark op persoonlijk niveau wordt geraakt door de vijand, begint hij aan een gevaarlijk avontuur om de verantwoordelijken te vinden. Nu hij in een hoek is gedreven, moet Stark al zijn instincten en vindingrijkheid gebruiken om zijn geliefden te beschermen.


    FILMPJE!

    Iron Man 3 werd geregisseerd door Shane Black en verschijnt op 26 april in de Nederlandse bioscopen (ook IMAX). De hoofdrollen zijn voor Robert Downey jr., Gwyneth Paltrow, Don Cheadle, Rebecca Hall en Ben Kingsley.

    Bron : Filmtotaal.nl

  12. #162

    Talking

    verschijnt op 26 april in de Nederlandse bioscopen
    26 april

    En dat neem je gewoon kwakkelloos over.

  13. #163
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Aangezien er altijd een heel bericht wordt overgenomen door DVDWatcher, zal hij zelf dit niet gaan aanpassen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #164

    Standaard

    Ik heb kaartjes gewonnen voor de premiere van vanavond, weinig verder nog gezien van de nieuwste telg maar heb er zin in!


  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik heb kaartjes gewonnen voor de premiere van vanavond, weinig verder nog gezien van de nieuwste telg maar heb er zin in!
    Gaaf man, gefeliciteerd. Waar heb je ze gewonnen als ik het vragen mag?

    As zaterdag staat deze op de planning voor mij. Ben zeer benieuwd naar Sir Kingsley.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #166

    Standaard

    Via Facebook. Moet zeggen dat ik hem tegen vond vallen, net als deel 2. The Avengers vond ik in ieder geval veel gaver. De plottwist was lachwekkend en het script maar zo zo. De actie was wel goed verder en het zag er allemaal uitstekend uit.


  17. #167
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Gisteren ook gezien in de RAI. In tegenstelling tot Daan vond ik de film geweldig! Lekker veel actie, goed plot, genoeg humor. M.a.w: zeker een ritje naar de bioscoop waard

  18. #168

    Standaard

    "Iron Man 3" Post-Credits Scene Leaked Online



    After the premiere of "Iron Man 3" in France, we heard that the post-credits scene will not be setting up "Guardians of the Galaxy" or "The Avengers 2." And now we have the entire scene. Check it out below.

    Plot: "Iron Man 3" pits brash-but-brilliant industrialist Tony Stark/Iron Man (Robert Downey Jr) against an enemy whose reach knows no bounds. When Stark finds his personal world destroyed at his enemy's hands, he embarks on a harrowing quest to find those responsible. This journey, at every turn, will test his mettle. With his back against the wall, Stark is left to survive by his own devices, relying on his ingenuity and instincts to protect those closest to him. As he fights his way back, Stark discovers the answer to the question that has secretly haunted him: does the man make the suit or does the suit make the man?

    The new movie is directed by Shane Black and is set to hit theaters on May 3rd.

    LINK!

    Click here to read more about "Iron Man 3."

    Bron : Worstprevieuws.com

  19. #169

    Standaard

    Welke onnozele randdebiel heeft het briljante idee gehad om deze film ook in een Nederlandstalige dubbing uit te brengen? Kinderen die niet kunnen lezen moeten ook niet naar Iron Man kijken, punt. Het werkt verkleutering in de hand, én in landen waar men oorspronkelijk alles gedubd keek, zoals Duitsland en Frankrijk, zijn net van deze ergerlijke praktijk aan het terugkomen. Alleen in ons taalgebied meent een stelletje achterlijke marketingyuppies dat we de klok moeten terugdraaien. Argh!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke onnozele randdebiel heeft het briljante idee gehad om deze film ook in een Nederlandstalige dubbing uit te brengen?
    De IJzeren Man tegen 't Mandarijntje?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #171
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Staalman versus clemantine...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Welke onnozele randdebiel heeft het briljante idee gehad om deze film ook in een Nederlandstalige dubbing uit te brengen? Kinderen die niet kunnen lezen moeten ook niet naar Iron Man kijken, punt. Het werkt verkleutering in de hand, én in landen waar men oorspronkelijk alles gedubd keek, zoals Duitsland en Frankrijk, zijn net van deze ergerlijke praktijk aan het terugkomen. Alleen in ons taalgebied meent een stelletje achterlijke marketingyuppies dat we de klok moeten terugdraaien. Argh!
    is dit serieus????, Nooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    I sense Disney is at work,
    vreselijk dat men zoiets doet, let op mijn woorden als we straks de nieuwe Star Wars krijgen dan wordt deze vast en zeker in een nederlandse gesproken versie uitgebracht

    Ik ben het volkomen met je eens dat kinderen die niet eens ondertitels kunnen lezen ook dit soort films niet hoeven en mogen zien
    ik vond het al tenenkrommend dat men dit bij de Harry Potter films ook heeft gedaan, ze kunnen wel een boek van 1500 tot 2000 pagina's in 1 dag uitlezen maar als ze 2 zinnetjes ondertiteling per X aantal seconden moeten lezen, dan houdt het op.
    Zegt tot iets over het leesniveau van de nederlandse jeugd.
    Het invoeren van een verplicht vak op school: films leren kijken in de originele versie met ondertitels !!

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Zegt tot iets over het leesniveau van de nederlandse jeugd.
    Met die van de Vlaamse jeugd is het niet veel beter gesteld.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Het invoeren van een verplicht vak op school: films leren kijken in de originele versie met ondertitels !!
    +1. En voorts nog een extra taksheffing op cinematickets van gedubde films.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #174

    Standaard

    Zo teleurgesteld in deze film.

    Om maar eens te beginnen met wat me nu momenteel te binnen schiet.




    -Gemis van ACDC
    -Tony Stark amper in Iron Man Suit.
    -De verschillende Iron Man Suits waren echt niks waard, ook amper bestand tegen iets. In de eerste film kon Iron Man het met gemak halen tegen een F22 F22 raptor jets en geraakt worden door een tank, dit is niet meer het geval. Zelfs vliegen gaat met veel moeite.
    -Pepper Potts wordt een kickass superlady met krachten, gelukkig raakt ze die dan ook met een simpele doodgewone ingreep terug kwijt.
    -Na 3 films is Tony Stark heel dat gedoe rond zijn hart moe, het wordt dan ook eens hoog tijd om een operatie te laten uitvoeren en gewoon die scherven te laten verwijderen. (Had hij misschien al kunnen doen in Iron Man II, dan was hij misschien niet zo depressief en bang dat hij zou sterven eraan.)
    -The Mandarin die zo goed werd neergezet door Ben Kingsley is in feite toch niet The Manderin. De fantastische acteertalenten die deze acteur bezit wordt dan ook aan de kant geschoven en hij mag wat de clown gaan uithangen.
    -De uiteindelijke Manderin (Guy Pearce) vond ik lame.
    ...............




    Er zullen me wel nog een paar dingen te binnen schieten, maar het is al laat dus laat ik het hier maar bij.
    BD (1243) What i Watch

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Zo teleurgesteld in deze film.

    Om maar eens te beginnen met wat me nu momenteel te binnen schiet.




    -Gemis van ACDC
    -Tony Stark amper in Iron Man Suit.
    -De verschillende Iron Man Suits waren echt niks waard, ook amper bestand tegen iets. In de eerste film kon Iron Man het met gemak halen tegen een F22 F22 raptor jets en geraakt worden door een tank, dit is niet meer het geval. Zelfs vliegen gaat met veel moeite.
    -Pepper Potts wordt een kickass superlady met krachten, gelukkig raakt ze die dan ook met een simpele doodgewone ingreep terug kwijt.
    -Na 3 films is Tony Stark heel dat gedoe rond zijn hart moe, het wordt dan ook eens hoog tijd om een operatie te laten uitvoeren en gewoon die scherven te laten verwijderen. (Had hij misschien al kunnen doen in Iron Man II, dan was hij misschien niet zo depressief en bang dat hij zou sterven eraan.)
    -The Mandarin die zo goed werd neergezet door Ben Kingsley is in feite toch niet The Manderin. De fantastische acteertalenten die deze acteur bezit wordt dan ook aan de kant geschoven en hij mag wat de clown gaan uithangen.
    -De uiteindelijke Manderin (Guy Pearce) vond ik lame.
    ...............




    Er zullen me wel nog een paar dingen te binnen schieten, maar het is al laat dus laat ik het hier maar bij.
    Je post precies de minpunten waar ik me ook ontzettend aan stoorde, vooral de laatste 2 deden de film geen goed.


Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •