Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies aankoop Terminator en T2 BD

    Ik wil deze 2 films binnenkort aanschaffen om de collectie compleet te maken.

    Heb gelezen dat er verschillende versies van beide films op BD verschenen zijn.

    Mijn vraag is welke BD van beide films ik het beste kan kopen, extra's interesseren me niet wel de beste geluids en beeldkwaliteit alsmede eventuele extended versies...

    Regio codering maakt niet en NL subs is ook geen vereiste.

    Bvd.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #2

    Standaard

    T1 is aleen in de US verkrijgbaar(beeld is niet top) en van T2 wil je een Skynet edition voor de Extended Cut. Hoe het met de beeldkwaliteit zit van T2 weet ik niet precies.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Kennelijk iets minder dan de DC-uitgave zie ook alhier

    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3963

    Maar volgens mij nog steeds erg goed. Ik heb zelf de Skynet editie vanwege de Extended versie maar wil de DC ook aanschaffen aangezien ik ook de extra's wil. Dus ga je voor beeldkwaliteit en extra's dan zou ik de DC uitgave aanbevelen, wil je een extended verie dan zou ik voor de Skynet editie gaan.

    edit: zie dat je voor de beste beeldkwaliteit wil gaan en extra's je niet boeien maar de extended versie je ook wel interesseert... Dan zul je toch echt keuzes moeten gaan afwegen. De Skynet editie lijkt t meest ideaal voor jou ondanks de iets mindere maar nog steeds uitstekende beeldkwaliteit...
    En anders zul je ze toch echt beiden moeten kopen of 1 van de vereisten laten vallen....

    Overigens gaat er ook een regio B uitgave van The Terminator komen later dit jaar volgens mij...
    Laatst aangepast door tranceguy : 14-04-2012 om 17:30

  4. #4

    Standaard

    T2 wordt uitvoerig besproken op dvdbeaver. Zie hier en hier. De Skynet Edition schijnt meer last te hebben van DNR, maar voor mij volstond het uitstekend. Sowieso een grote sprong voorwaarts ten opzichte van dvd.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

    Standaard

    Thanks for the info scheelt me weer een hoop gezoek op Google!

    Als de US versie van deel 1 niet zo'n goede beeldkwaliteit heeft dan wacht ik nog wel even op die nieuwe uitgave.

    Hmm das idd een dilemma bij deel 2 pff... Vooral na het lezen van die review, ik neig dan denk ik toch net iets meer naar de DC, is die ook in NL uitgebracht of komt die uit de US?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #6

    Standaard

    Ik heb de T2 Dc al een tijdje.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb de T2 Dc al een tijdje.

    NL release of import?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Thanks for the info scheelt me weer een hoop gezoek op Google!

    Als de US versie van deel 1 niet zo'n goede beeldkwaliteit heeft dan wacht ik nog wel even op die nieuwe uitgave.

    Hmm das idd een dilemma bij deel 2 pff... Vooral na het lezen van die review, ik neig dan denk ik toch net iets meer naar de DC, is die ook in NL uitgebracht of komt die uit de US?
    DC is gewoon ook uitgebracht in NL volgens mij getuige dat de frs m ook aanbied -->> http://www.freerecordshop.nl/film/te...-5050582576849

    Heb ff goed gekeken en dit zou de DC moeten zijn.... Volgen mij is de Skynet editie hier juist niet uitgebracht of anders lastig meer nieuw te verkrijgen aangezien ik heb moeten uitwijken naar alternatieven. Maar de DC is gewoon zoals die in NL is uitgebracht hoor...

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de gewone versie van T2 (die het eerst hier werd uitgebracht), en ik heb toendertijd bij Free Record Shop zo'n grijze steelbook ervan gekocht.

    Staan volgens mij 3 versies op.

    Is al tijd geleden dat ik die gezien heb, maar heeft wel een goede kwaliteit toch?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik heb zelf de Skynet editie vanwege de Extended versie maar wil de DC ook aanschaffen aangezien ik ook de extra's wil.
    Heb je het dan over de Blu-ray of de DVD. Op de Nederlandse DC Blu-ray staan namelijk geen extra's!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Heb je het dan over de Blu-ray of de DVD. Op de Nederlandse DC Blu-ray staan namelijk geen extra's!
    Bluray. Sorry was foutje maar wil em alsnog wel aanschaffen vanwege de toch betere kwaliteit en NL ondertitels. En die heeft de SKynet editie niet. Net nog ff gedubbelcheckt voor ik weer verkeerde dingen zeg...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    NL release of import?
    gewoon bij de FRS gekocht.

  13. #13

    Standaard

    Er zijn op Blu-ray twee uitgaves uitgebracht van Terminator 2 in Nederland. De eerste uitgave bevat de Special Edition-versie (ook bekend als de Director's Cut) van de film en geen extra's. De tweede uitgave (de Skynet Edition) bevat drie versies van de film en diverse extra's. De Skynet Edition is echter niet meer verkrijgbaar.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er zijn op Blu-ray twee uitgaves uitgebracht van Terminator 2 in Nederland. De eerste uitgave bevat de Special Edition-versie van de film en geen extra's. De tweede uitgave (de Skynet Edition) bevat drie versies van de film en diverse extra's. De Skynet Edition is echter niet meer verkrijgbaar.
    Wel via bijv. zavvi

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/terminat.../10044782.html

    en nog eens geen verzendkosten ook.

    Voor zover ik weet staan er maar 2 versies op deSkynet editie te weten de gewone en een extended (staat ook in de review hier op dvd.nl volgens mij) maar kan het mis hebben en zal nog eens kijken aangezien ik de skynet editie zelf heb liggen...

    Edit: klopt 3 versies maar wat is de 3e versie dan buiten de normale en de extended???????
    Edit 2: had te snel gelezen, opgelost.
    Laatst aangepast door tranceguy : 14-04-2012 om 19:53

  15. #15

    Standaard

    Let op dat ze bij zavvi.nl de UK uitgave verkopen en daar staan geen NL subs op!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Klopt maar hijs dus nog wel degelijk verkrijgbaar.

    Maar volgens mi is dat t enige verschil met de versie die in NL verkrijgbaar was. Kan dit echter niet nagaan want in NL zelf issie inderdaad niet meer te koop....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Wel via bijv. zavvi

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/terminat.../10044782.html

    en nog eens geen verzendkosten ook.
    Dat is de Engelse versie zonder Nederlandse ondertitels.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Voor zover ik weet staan er maar 2 versies op deSkynet editie te weten de gewone en een extended (staat ook in de review hier op dvd.nl volgens mij) maar kan het mis hebben en zal nog eens kijken aangezien ik de skynet editie zelf heb liggen...
    Er staan 3 versies op de Skynet Edition: Theatrical Cut, Special Edition en Extended Special Edition. De Extended Special Edition is alleen via een code toegankelijk.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Wel via bijv. zavvi

    http://www.zavvi.nl/blu-ray/terminat.../10044782.html

    en nog eens geen verzendkosten ook.

    Voor zover ik weet staan er maar 2 versies op deSkynet editie te weten de gewone en een extended (staat ook in de review hier op dvd.nl volgens mij) maar kan het mis hebben en zal nog eens kijken aangezien ik de skynet editie zelf heb liggen...

    Edit: klopt 3 versies maar wat is de 3e versie dan buiten de normale en de extended???????
    Drie versies.
    Uit de recensie hier op dvd.nl:
    Deze bevat drie verschillende versies van de film: de bioscoopversie (136 min), de Director's Cut (153 min) en de Extended Cut met alternatief einde (156 min). Laatstgenoemde is te selecteren door in het menu met de afstandsbediening de code “82997” (de datum van de “Dag des Oordeels”) in te voeren

  19. #19

    Standaard

    @Frank

    Zie mijn andere reactie.

    Beiden bedankt maar heb t inmiddels al gezien!

    Maar volgens mij is TS er al uit zo ongeveer, toch?

  20. #20

    Standaard

    Bedankt voor de input iedereen, zal er nog eens over nadenken welke te gaan halen maar met Terminator 1 wacht ik sowieso nog. Of zouden ze misschien nog een keer een mooie dubbeluitgave uitbrengen met deel 1 en 2...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #21

    Standaard

    Voor 26 november 2012 staat er in elk geval een release van T1 gepland in de U.K.
    Even afwachten wat de beeldkwaliteit van die release zal zijn (met zo'n release datum zou er wel wat getweaked kunnen worden zou je zeggen).
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Voor 26 november 2012 staat er in elk geval een release van T1 gepland in de U.K.
    Even afwachten wat de beeldkwaliteit van die release zal zijn (met zo'n release datum zou er wel wat getweaked kunnen worden zou je zeggen).
    Op Play.com staat er voor deel 1 een releasedatum van 3 september steelbook: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...e1112797192409

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is de Engelse versie zonder Nederlandse ondertitels.


    Er staan 3 versies op de Skynet Edition: Theatrical Cut, Special Edition en Extended Special Edition. De Extended Special Edition is alleen via een code toegankelijk.
    Om even volledig te zijn wat die code betreft: dat is judgement day: 82997 (29 augustus 1997)
    Heb al jaren de ultimate dvdversie in huis (m.i. the next best editie na de skynet edition BR). Staat deze versie ook op. Veruit de beste wat mij betreft.
    Bij de dvd editie moest je ergens (dacht bij setup menu) zorgen dat de ogen oplichten van het endoskeleton. Dan de code invoeren.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Voor 26 november 2012 staat er in elk geval een release van T1 gepland in de U.K.
    Even afwachten wat de beeldkwaliteit van die release zal zijn (met zo'n release datum zou er wel wat getweaked kunnen worden zou je zeggen).
    Volgens mij zowiezo een Regio B release wat zou betekenen dat ie in heel Europa uitkomt. Zal ook wel gebeuren want lijkt me sterk dat ze deze dan alleen in de UK uitbrengen. Wellicht wat later in NL maar komen gaat ie vrijwel zeker...

    Maar even wachten dus inderdaad maar. Ben zeker ook benieuwd naar wat de beeld/audio kwaliteit zal zijn maar gok dat dat dik in orde zal zijn gezien de overige 3 delen gewoon erg goed zijn.

  25. #25

    Standaard

    Mensen die de T2 Skynet Edition nog willen, kunnen de Australische uitgave importeren. Deze is met NL subs voor alle 3 de versies. Heb deze zelf ook in huis.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •