Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 126 worden weergegeven.
  1. #101
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ja en dat is geen probleem als je niet van blu-ray extras houdt en het is nog een mooie prijs ook voor een steelbook.
    Steelbook maar 14,99 euro?

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Steelbook maar 14,99 euro?
    oh ik dacht dat mensen de film als steelbook voor die prijs hadden gevonden in bepaalde mediamarkts.
    Bij Immortals was het hier bij mij 20 euro en elders 15 euro.

  3. #103

    Standaard

    Je hebt de steelbook bluray +dvd en de normale bluray+dvd, hierbij rotterdam alexander verkocht de normale bluray +dvd voor 19,99. Dus ben ik benieuwd of er een bluray versie bestaat van enkel de bluray disc. De medewerker zei dat die 14,99 versie niet binnen is gekomen. Vandaar mijn vraag.

    Steelbook kost 21,99

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shinjiono Bekijk bericht
    Je hebt de steelbook bluray +dvd en de normale bluray+dvd, hierbij rotterdam alexander verkocht de normale bluray +dvd voor 19,99. Dus ben ik benieuwd of er een bluray versie bestaat van enkel de bluray disc. De medewerker zei dat die 14,99 versie niet binnen is gekomen. Vandaar mijn vraag.

    Steelbook kost 21,99
    Er is een versie met enkel blu ray, namelijk die dat in de 'M:I 4 Movie Set' zit. Ik weet niet of die zo ook afzonderlijk verkocht wordt, maar ze bestaat in elk geval.
    The truth is out there

  5. #105

    Standaard

    In de FRS winkels ligt MI4 blu-ray voor €25 niet normaal.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    In de FRS winkels ligt MI4 blu-ray voor €25 niet normaal.
    Beetje zot ja!
    I Love My Sci-Fi

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Steelbook maar 14,99 euro?
    Bluray + DVD = € 14,99 ( MM Roermond / MM Eindhoven )
    Enkel DVD = € 12,99

  8. #108

    Standaard

    Ik check morgen wel Media Markt Rotterdam Centrum, die van Alexander vond ik toch al een kl*te zaak

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shinjiono Bekijk bericht
    Ik check morgen wel Media Markt Rotterdam Centrum, die van Alexander vond ik toch al een kl*te zaak
    Bij Mediamarkt R'dam lag 'ie maandag al in de winkel voor €14,99 (Blu-ray + DVD Combo).
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  10. #110

    Standaard

    steelbook was 19,99 bij MM Zoetermeer

  11. #111

    Standaard

    Vandaag meegenomen bij MM Breda, voor 14,99
    (Bluray + DVD)
    De steelbook was 22.99
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  12. #112

    Standaard

    Elke keer denk ik wat te lezen over de blu-ray zelf, maar zie ik posts die in de pricewatch kunnen..... .

    Iemand al de extra's gekeken van de bol.com versie, en of ze de moeite waard zijn?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand al de extra's gekeken van de bol.com versie, en of ze de moeite waard zijn?
    Dat zou ik ook wel willen weten.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Vandaag meegenomen bij MM Breda, voor 14,99
    (Bluray + DVD)
    De steelbook was 22.99
    Dus de vorige keer dat ik had begrepen dat iemand de steelbook van Immortals voor 14.99 euro had was ook verkeerd begrepen door mij. Ik ben lekker bezig

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand al de extra's gekeken van de bol.com versie, en of ze de moeite waard zijn?
    deze link hebben jullie natuurlijk al bekeken.

    Ik vind de extra disc zeker de moeite waard. Ik zal overigens inhoud altijd verkiezen boven uiterlijk, dus dat is mijn mening

    Het menu is grappig om te zien.
    Een uur meer aan extras en dan nog de 4 easter eggs waarvan eentje heel leuk.
    De inhoud van deze extras laten ook veel van de film zien. Dat mis je met de enkele blu-ray disc.

    Gezien het prijs verschil met de Media Markt is het misschien wel een hoop geld voor 12Gb aan extras.
    Laatst aangepast door socko : 11-05-2012 om 09:14

  15. #115

    Standaard

    Die link had ik inderdaad nog niet gezien, ik had alleen de 'reguliere' review gelezen, bedankt!

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    In de FRS winkels ligt MI4 blu-ray voor €25 niet normaal.

    GVD!

    Die heb ik dus vandaag net gekocht, lees ik hier dat ie voor 10 Euro (!!!) minder bij de MM ligt!

    Had ik dat geweten had ik hem vandaag laten liggen want kom toch regelmatig in E'hoven.

    Hier baal ik wel een beetje van, ben normaal niet zo'n koopjes-jager maar in dit geval vind ik het verschil wel veel.

    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #117

    Standaard

    vorige week zaterdag bij bart smit gekocht voor 25 euro.
    nu bij mm 14.99.
    kan er ook niet wakker van liggen de hele hobby heeft mij al die jaren toch al genoeg gekost,vond het een mooie film zelfs voor 25 euro.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    vorige week zaterdag bij bart smit gekocht voor 25 euro.
    nu bij mm 14.99.
    kan er ook niet wakker van liggen de hele hobby heeft mij al die jaren toch al genoeg gekost,vond het een mooie film zelfs voor 25 euro.
    Het ergste is dat de bol.com versie 23 euro is en dan nog een extra blu-ray heeft.
    25 euro voor een versie die minder te bieden heeft EN geen steelbook is dat is afzetterij!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Godzijdank is dat laatste niet gebeurd want dan zou ik TDK helemaal niks aan vinden.

    Heb zo'n hekel aan die gast vooral in M:I3, daardoor was de hele film voor mij al verpest. Kwam totaal niet geloofwaardig over dat hij de bad guy was die Ethan Hunt wel eens even een lesje zou leren.
    Vond hem juist een dreigender sfeer leveren...juist heel anders dan de baddies die tot nu toe (heb nog geen mi4 gezien) in een mi film zaten..de film had van mij langer mogen duren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    GVD!

    Die heb ik dus vandaag net gekocht, lees ik hier dat ie voor 10 Euro (!!!) minder bij de MM ligt!

    Had ik dat geweten had ik hem vandaag laten liggen want kom toch regelmatig in E'hoven.

    Hier baal ik wel een beetje van, ben normaal niet zo'n koopjes-jager maar in dit geval vind ik het verschil wel veel.

    Scheeld heel veel, daar zou ik ook buikpijn van krijgen.Voor dat verschil kon je naar de bioscoop.

  21. #121

    Standaard

    ach,als je ervoor naar de bioscoop kon had je hem maar 1 keer kunnen kijken,voor 25 euro wat ik ervoor heb betaald kan ik hem wel 10 keer kijken,als een ander 14.99 heeft betaald mij best is maar net wat je wilt,heb me er mooi mee vermaakt
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #122

    Standaard

    Nee ik bedoel van de €10 voordeel vergeleken met FRS, kon je met die €10 naar de bioscoop voor een andere film.

  23. #123

    Standaard

    heb vroeger al duizende guldens aan laserdisc geinversteerd en toen dvd en hd dvd dat tientje doet het hem ook niet meer,bah ben al zolang bezig heb elke film al wel 3 keer opnieuw aangeshaft.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #124

    Standaard

    Geloof ik best dat je er buikpijn van krijgt, ik heb dat alleen nu nog maar gehad, met dvd's aanschaffen en nu de betere films naar mijn smaak op blu-ray, dus heb films 2x aangeschaft.
    Maar toch des te meer redenen om zomaar niet €10 voordeel voorbij te laten schieten.

  25. #125

    Standaard

    Ik heb zojuist de UK versie van deze film (blu-ray + dvd + digital copy) aangeschaft voor 15 pond!
    Dat is? Twintig euro ongeveer? Ik lees nu dus dat er ook een steelbook verkrijgbaar is voor een paar euro meer!

    Zouden jullie voor de steelbook gaan in dit geval? Dan kan ik hem snel nog even cancellen en haal ik die morgen bij de Mediamarkt!

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •