Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 126 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    good point: als ik het goed begrijp is er zo'n 30 minuten IMAX footage; iets bekend over een special release ? bij Transformers 2 is er alleen een USA versie met de IMAX footage erin, hoop toch echt dat er een IMAX versie komt...
    Brad Bird wil het alleen doen als er veel vraag naar is..... Hij wilde zelf geen IMAX op Blu-ray vanwege, het wisselen van beeldformaten.

    Die zandbank moet gewoon in IMAX.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Brad Bird wil het alleen doen als er veel vraag naar is..... Hij wilde zelf geen IMAX op Blu-ray vanwege, het wisselen van beeldformaten.

    Die zandbank moet gewoon in IMAX.
    Kan iemand mij d.m.v. 2 foto's naast elkaar laten zien hoe je in een film kan zien wat IMAX is wel en niet ? En ook eventuele uitleg erbij ?! Want ik zie dat eerlijk gezegd niet..

    Is dat in Transformers Revange of the Fallen ook zo, bij die scene dat Bumblebee in die grote fabriek binnen komt stormen opeens.. is dat bijvoorbeeld dan IMAX ?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Kan iemand mij d.m.v. 2 foto's naast elkaar laten zien hoe je in een film kan zien wat IMAX is wel en niet ? En ook eventuele uitleg erbij ?! Want ik zie dat eerlijk gezegd niet..

    Is dat in Transformers Revange of the Fallen ook zo, bij die scene dat Bumblebee in die grote fabriek binnen komt stormen opeens.. is dat bijvoorbeeld dan IMAX ?
    http://www.highdefdigest.com/blog/wp...i4-ratios1.jpg

    Als de volledige Imax beelden worden gebruikt, zal je het beeld je volledig tv innemen. Bij de blu-ray van mission impossible zullen ze gewoon de normale cinemascope versie op de blu-ray plaatsen. Met dus de imax beelden afgesneden. Maar dan nog zal het volledige imax niet getoond worden op een 16/9 tv. Kun je mooi zien op die afbeelding.

  4. #54

    Standaard

    TF2 had maar een paar scenes die in IMAX waren geschoten, heb zelf die IMAX bluray versie kunnen bekijken. Dat was niet heel veel bijzonders en waren vnl. de gevechten in het bos en die samengestelde Decepticon. MI4 heb ik volledig in IMAX bekeken (dus zonder ratio wisseling) dus IMO hadden ze die ook in volledig IMAX op een BD kunnen zetten. MI4 heeft veel meer IMAX beelden m een IMAX BD te rechtvaardigen dan TF2 destijds IMO. Het argument van Bird begrijp ik dus niet zo goed....

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    MI4 heb ik volledig in IMAX bekeken (dus zonder ratio wisseling) dus IMO hadden ze die ook in volledig IMAX op een BD kunnen zetten. MI4 heeft veel meer IMAX beelden m een IMAX BD te rechtvaardigen dan TF2 destijds IMO. Het argument van Bird begrijp ik dus niet zo goed....
    Lijkt me sterk dat je geen ratio wisseling hebt gezien in de bioscoop.
    Echte IMAX scenes zijn 1.44:1 en de rest is of 16:9 of 2.35:1
    Helaas is een hele film in IMAX filmen te duur en daarom doen ze alleen maar de spectakel scenes.

    Ik ben het met je eens dat de IMAX scenes beter tot hun recht hadden kunnen komen op blu-ray als ze dit hadden gedaan in bijv 16:9. Beter iets dan niets.

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    TF2 had maar een paar scenes die in IMAX waren geschoten, heb zelf die IMAX bluray versie kunnen bekijken. Dat was niet heel veel bijzonders en waren vnl. de gevechten in het bos en die samengestelde Decepticon. MI4 heb ik volledig in IMAX bekeken (dus zonder ratio wisseling) dus IMO hadden ze die ook in volledig IMAX op een BD kunnen zetten. MI4 heeft veel meer IMAX beelden m een IMAX BD te rechtvaardigen dan TF2 destijds IMO. Het argument van Bird begrijp ik dus niet zo goed....
    Misschien weinig IMAX. Maar het zag er allemaal wel goed uit. Die bos scenes waren trouwens verlengde scenes.

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=3006132

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Lijkt me sterk dat je geen ratio wisseling hebt gezien in de bioscoop.
    Echte IMAX scenes zijn 1.44:1 en de rest is of 16:9 of 2.35:1
    Helaas is een hele film in IMAX filmen te duur en daarom doen ze alleen maar de spectakel scenes.

    Ik ben het met je eens dat de IMAX scenes beter tot hun recht hadden kunnen komen op blu-ray als ze dit hadden gedaan in bijv 16:9. Beter iets dan niets.
    Ik kan het me echt niet herinneren, heb em in Amsterdam gekeken. Verder is niet zozeer de prijs van IMAX scenes het probleem maar dat de camera's groot en log zijn en dat je er geen handheld scenes mee kan draaien. Daarnaast maken ze een gigantsich groot lawaai en das natuurlijk minder fijn bij een intieme/emotionele scene....
    Christopher Nolan is een groot voorstander van IMAX en hoopte dat de ontwikkeling om deze camera's handzamer te maken dusdanig was dat hij TDKR volledig in IMAX kon gaan draaien. Helaas was dat niet zo...

  8. #58

    Standaard

    Ben er even goed voor gaan zitten, maar nee, deel 4 viel me erg tegen. Leuk voor een keer maar geen topper voor mij. Deel 2 en zeker 3 blijven voor mij het beste uit de MI reeks....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #59

    Standaard

    hebbes.
    mm had hem nog niet en freerecordshop ook niet.
    loop ik met de kids bij bartsmit en daar lag hij al,
    dus vanavond maar eens bekijken

  10. #60

    Standaard

    hoeveel kost ie bij bart smit?
    EDIT: in Bart Smit Krantje kost deze €24,99 veel geld.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Smaken verschillen. Voor mij is nummer 2 de allerbeste uit de reeks.
    Het plot van deel 4 vond ik erg simpel en dat de mooiste actiescènes al halverwege te zien zijn helpt dan ook niet mee.
    Deel 3 vond ik wat dat betreft beter dan deel 4.
    Smaken verschillen inderdaad.
    Vond 1 goed te pruimen, meer niet.
    2: style over substance. Kom op: tegen een pistool trappen en dan vliegt ie kaarsrecht omhoog? En aan 1 hand aan een klif blijven bungelen: lekker slim... die Hawke is toch zo koppiekoppie?
    3. Lekkere film, met een uitstekende Seymour Hoffman (totaal NIET gemiscast: zet een hele goede schurk neer.
    4 nog niet gezien.

  12. #62

    Standaard

    hollander klopt inderdaad 24,99.
    erg he maar wou hem perse vanavond zien

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    hollander klopt inderdaad 24,99.
    erg he maar wou hem perse vanavond zien
    Heb um bij amazon.co.uk besteld, 15 pond, ook nl subs, eergisteren binnengekregen. Ook vanavond lekker kijken!
    I Love My Sci-Fi

  14. #64

    Standaard

    veel plezier alvast,
    beeld en geluid moet zeer goed zijn.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Smaken verschillen inderdaad.
    Vond 1 goed te pruimen, meer niet.
    2: style over substance. Kom op: tegen een pistool trappen en dan vliegt ie kaarsrecht omhoog? En aan 1 hand aan een klif blijven bungelen: lekker slim... die Hawke is toch zo koppiekoppie?
    3. Lekkere film, met een uitstekende Seymour Hoffman (totaal NIET gemiscast: zet een hele goede schurk neer.
    4 nog niet gezien.
    Ik vind Seymor Hoffman zo'n geweldige acteur..vooral in MI3..1 van zijn sterkste rollen aller tijden..ik had hem graag in een film als The Dark Knight willen zien..
    Laatst aangepast door RobinB : 05-05-2012 om 16:04

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #66

    Standaard

    helemaal mee eens
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #67
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Deel 2 was de minste. De rest was goed te pruimen. Hopelijk krijgt de nieuwe M-I 1-4 boxset wel de goede HD Audio tracks...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Deel 2 was de minste. De rest was goed te pruimen. Hopelijk krijgt de nieuwe M-I 1-4 boxset wel de goede HD Audio tracks...
    Is daar eigenlijk al iets over geweten of de nieuwe box ook om andere uitgave gaat (lees hd audio tracks voor alle films)? De box komt volgende week uit, dus zou toch al info over moeten zijn, niet?
    The truth is out there

  19. #69
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Is daar eigenlijk al iets over geweten of de nieuwe box ook om andere uitgave gaat (lees hd audio tracks voor alle films)? De box komt volgende week uit, dus zou toch al info over moeten zijn, niet?
    Nee. Heb wel een mail gestuurd naar iemand van Paramount. Wacht nog steeds op een antwoord. Naar mijn gevoel wordt dit gewoon het zelfde met MI-4 erbij.

    Wil je alle extra's en HD tracks, moet je de Zweedse trilogie versie importeren.

    Frankrijk gaat zelfs een boxset met 5 schijfjes. Als het goed is, is het extra schijf voor Mission Impossible 3, met meer extra's.

  20. #70

    Standaard

    Gisteren gezien, vond um geweldig!
    I Love My Sci-Fi

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind Seymor Hoffman zo'n geweldige acteur..vooral in MI3..1 van zijn sterkste rollen aller tijden..ik had hem graag in een film als The Dark Knight willen zien..
    Godzijdank is dat laatste niet gebeurd want dan zou ik TDK helemaal niks aan vinden.

    Heb zo'n hekel aan die gast vooral in M:I3, daardoor was de hele film voor mij al verpest. Kwam totaal niet geloofwaardig over dat hij de bad guy was die Ethan Hunt wel eens even een lesje zou leren.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #72

    Standaard

    ook gisteren gezien en superfilm,
    top geluid met lekker voelbaar laag en veel detail.
    superbeeld.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #73

    Standaard

    Dus morgen naar de MM of zal ik woensdag pas gaan?

  24. #74
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Dus morgen naar de MM of zal ik woensdag pas gaan?
    Woensdag is officele release datum.

  25. #75

    Standaard

    Film lag gister al in MM Roermond voor € 14,99 !!

    Natuurlijk meteen meegenomen..

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •