Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 125 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gravity (George Clooney - Sandra Bullock)

    There's still no images or footage as yet from Alfonso Cuarón's anticipated sci-fi drama "Gravity" starring George Clooney and Sandra Bullock, but some new details have emerged from a recent digital design conference reports

    Recent comments suggest this film is going to be a technical marvel

    Now comes word that Cuaron will up his ante to 17 minutes for the opening shot of GRAVITY starring Sandra Bullock and George Clooney....
    Apparently GRAVITY is 2 hours long but with only 156 shots! Many will be 6, 8 or 10 minutes in duration.

    Zeer benieuwd naar dit project. Children Of Men vond ik geweldig.

  2. #2

    Standaard

    Verschoven van november 2012 naar 'ergens' in 2013.

  3. #3

    Standaard

    Zeer waarschijnlijk deze week de teaser trailer a 1.25 minuut.

    Film gaat 3 oktober draaien, en is 3 jaar aan gewerkt.

  4. #4

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Zonder twijfel de beste teaser die ik dit jaar al heb gezien. Veelbelovend ook. Het besef daar wat in de ruimte rond the hangen scares the crap out of me ... psychologisch dan.

  7. #7

    Standaard

    Het is duidelijk dat dit een film is die je echt moet zien en ervaren in de bioscoop. Helaas in 3D, maar gezien het feit dat Cuaron en Lubezki deze film hebben gemaakt, zou dit wel eens heel bijzonder kunnen worden.

  8. #8

    Standaard

    Zeven jaar wachten, maar dan heb je ook wat. Althans zo lijkt het. Ben zelf alleen niet echt een Sandra Bullock fan.

  9. #9

    Standaard

    Meen dat ik ergens heb gelezen dat de teaser te zien zal zijn voor de nieuwe Star Trek. Slimme keuze van WB. Sowieso zullen ze goede marketing moeten doen voor deze film om geld terug te verdienen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zeven jaar wachten, maar dan heb je ook wat. Althans zo lijkt het. Ben zelf alleen niet echt een Sandra Bullock fan.
    Sandra Bullock vind ik ook een beetje jammer. Maar de teaser blijft veelbelovend...........

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Het is duidelijk dat dit een film is die je echt moet zien en ervaren in de bioscoop. Helaas in 3D, maar gezien het feit dat Cuaron en Lubezki deze film hebben gemaakt, zou dit wel eens heel bijzonder kunnen worden.
    Nu heb ik dat ook wel meestal met 3d. Alleen: in dit geval zou het weleens goed kunnen werken. Ik denk nl. dat de 3d hier het psychologische effect van het 'hangen-in-de-ruimte-zonder-te-weten-of-je-nog-terug-zal-komen" flink kan versterken. Deze film ga ik tzt wel in de bios zien ook al is het 3d.
    Snap trouwens de keus wel voor Bullock (en Clooney). Het merendeel van de bioscoopgangers zal toch het idee van de film wat saai vinden, en dan heb je toch wat sterren nodig om mensen te trekken, om het geld eruit te krijgen. In ieder geval ben ik blij met weer een potentieel goede film die in ieder geval probeert origineel te zijn.

  13. #13

    Standaard

    - film duurt 88 minuten
    - de film is nog steeds niet af (over dik 4 weken is premiere in Venetie)
    - de explosies uit de trailer zijn niet in de film te horen (want in de ruimte is geen geluid)
    - James Cameron heeft mee geholpen als consultant, omtrent tips voor 3D (conversie)

  14. #14

    Standaard

    Film is zojuist vertoond in Venetie, Rene Mioch heeft m gezien:

    buiten adem na een enorm spannende reis in space: Gravity. Waanzinnig! Goed gemaakt, Bullock overtuigend
    nog wat andere reacties via Twitter:

    GRAVITY: a seat-chewingly tense, virtuoso 90 minutes of cinema. Bullock and Clooney terrific. A tad heavy on sentimentality.

    GRAVITY is sensational heart-pounding cinema at its best, and the work of a true auteur that goes by the name of Alfonso Cuaron.

    Gravity: orbital rollercoaster which wrests reflection and tension out of isolated, vulnerable space setting. Remarkable

    #Gravity is the gamechanger we were waiting for! Masterful directing by Cuaron and astonishing performance by Sandra Bullock!

  15. #15

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Wat het voor mij verpest is dat ik die Clooney en Bullock niet zo moet.

    Pijnlijk voor mij dat die lui er in zitten,want het kan wel eens een goede SF film worden.

    Stel dat ik de film kijk,dan eet ik wel een Spacecake[minder ergernis van die 2]
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-08-2013 om 15:53

  18. #18

    Standaard

    Zag de trailer voor Elysium, had er nog niet van gehoord maar was wel "gepakt" door de trailer. Vriendin en ik zeiden tegelijk tegen elkaar: die gaan we zien. Heel effectief dus, geweldige trailer.
    Benieuwd naar `t 3D in deze film, kan wel eens heel goed werken.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Draait vanaf volgende week donderdag al in sommige bioscopen

  20. #20

    Standaard

    James Cameron zei dit over de film ;

    "I was stunned, absolutely floored," he tells Variety. "I think it's the best space photography ever done, I think it's the best space film ever done, and it's the movie I've been hungry to see for an awful long time."


  21. #21

    Standaard

    Ik kan deze film gaan zien in 'D-Box' waarbij de stoelen meebewegen. Schijnbaar in de grootste Dolby XD zaal van Europa. Zou dat aan te raden zijn, bewegende stoelen, of eerst maar gewoon kijken met een 3-D bril?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik kan deze film gaan zien in 'D-Box' waarbij de stoelen meebewegen. Schijnbaar in de grootste Dolby XD zaal van Europa. Zou dat aan te raden zijn, bewegende stoelen, of eerst maar gewoon kijken met een 3-D bril?

    Wat is het probleem? Als je die kans hebt, waarom het niet doen dan? Bang om misselijk te worden oid?

  23. #23

    Standaard

    Nee niet bang om misselijk te worden, maar vraag me af of het wat toevoegt aan de filmbeleving. Maar ik denk dat ik de gok wel waag, ga deze toch wel 2 of 3 keer zien in bioscoop.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Deze houd ik even in de gaten, heeft potentie!

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •