Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 132 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Universal 100th Anniversary serie

    Is er een lijstje welke uitgaven er komen in Nederland voor wat betreft de Universal 100th Anniversary? (digi book)

    Wat ik al weet is:
    - Jaws
    - To kill a mockingbird
    - All Quiet on the Western Front
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    In Engeland verschijnt binnenkort ook de vervelende komedie Pillow Talk als digibook.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 12-04-2012 om 15:23

  3. #3

    Standaard

    En binnenkort in de V.S. "The Sting"

    Laatst aangepast door BASIL : 12-04-2012 om 13:13

  4. #4

    Standaard

    Graag even kleinere plaatjes posten

  5. #5

    Standaard

    In Duitsland ook The Thing op 14 juni, te vinden als Der Clou:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Graag even kleinere plaatjes posten
    Zou wel fijn zijn ja, maar jij kan het toch ook aanpassen Jordy?

    Snap niet dat de mensen dat niet inzien met zo'n megagrote foto, maar goed .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hier is al een topic over.
    Dan kan deze wellicht op slot?

  8. #8

    Standaard

    en dan was er nog de nieuwe transfer van Out of Africa. In de VS is er een omruilactie voor wie de ouwe bd heeft gekocht, maar helaas versturen ze niet buiten de VS.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    In de VS is er een omruilactie voor wie de ouwe bd heeft gekocht, maar helaas versturen ze niet buiten de VS.
    Aha, dat heb je natuurlijk al nagevraagd Dan wordt het waarschijnlijk ook te duur met het daar naar toesturen als je wel een US adres hebt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Aha, dat heb je natuurlijk al nagevraagd Dan wordt het waarschijnlijk ook te duur met het daar naar toesturen als je wel een US adres hebt
    Ik had inderdaad een optimistisch mailtje gestuurd. Ik had het er voor over gehad. Die digibook-uitgave is tot op heden behoorlijk duur, en alleen de disc hoefde teruggestuurd te worden. Maar ja, het wordt ons niet gegund. Het blijft een mooie film, en die eerste transfer was vreselijk.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik had inderdaad een optimistisch mailtje gestuurd. Ik had het er voor over gehad. Die digibook-uitgave is tot op heden behoorlijk duur, en alleen de disc hoefde teruggestuurd te worden. Maar ja, het wordt ons niet gegund. Het blijft een mooie film, en die eerste transfer was vreselijk.
    Moeten we toch geduld hebben bureaulamp...
    Ik ben benieuwd of de nieuwe Duitse versie de nieuwe disc bevat, die is maar 9,95 euro bij amazon.de
    Ik heb even bij de reviews op amazon.de gekeken en daar staat dat het niet de nieuwe disc is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Topic bestaat nog niet.......ik vroeg om deze uitgaves die in Nederland uitkomen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #13

    Standaard

    ff opgezocht, maar dit is het antwoord:

    In 2012 verschijnen een aantal filmklassieker in een speciale gerestaureerde Limited Collector’s Editions op Blu-Ray. Binnenkort verschijnen All Quiet on the Western Front (1930) en To Kill a Mockingbird (1962) en later dit jaar krijgen ook Jaws (1975) en E.T. (1982) een historische Blu-Ray uitgave. Mogelijk nog in 2012 of anders 2013 volgen opgelapte versie van de klassiekers The Birds, Buck Privates (1941), Dracula (1931), Dracula Spanish (1931), Frankenstein (1931), Schindler’s List (1993), Out of Africa (1985), Pillow Talk (1959), Bride of Frankenstein (1935) en The Sting (1973).

  14. #14

    Standaard

    [QUOTE=langejan;1862684]ff opgezocht, maar dit is het antwoord:
    QUOTE]


    Met andere woorden: dezelfde die uitkomen in de UK. En daar toch iets goedkoper staan (mits je op de releasedatum en er rond besteld).

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Topic bestaat nog niet.......ik vroeg om deze uitgaves die in Nederland uitkomen.
    Gelukkig hebben dan al 4 mensen de buitenlandse uitgaves gepost (daar kan jij niets aan doen hoor ) .

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Moeten we toch geduld hebben bureaulamp...
    Ik ben benieuwd of de nieuwe Duitse versie de nieuwe disc bevat, die is maar 9,95 euro bij amazon.de
    Ik heb even bij de reviews op amazon.de gekeken en daar staat dat het niet de nieuwe disc is
    Ja, had ik ook gezien. Het is inderdaad de ouwe transfer, want een klant heeft op Amazon.de het volgende gepost als recensie van deze uitgave: In Amerika ist die Tage zum 100. Jubiläum von Universal eine Neuauflage des Films mit einer um Größenordnungen besseren Bildqualität erschienen. Blauäugig habe ich die deutsche Variante bestellt und bin maßlos enttäuscht. Es handelt sich bei der deutschen Neuerscheinung unter dem Jahr100Film Banner NICHT um den neuen Transfer sondern den alten (uraltes Master, weich und massiv entrauscht). Daher hier eine dicke Warnung. Schande über Universal für diese nicht nachvollziebare Entscheidung.

  17. #17

    Standaard

    Jaws, ET en Schindler's list komen er zeker in.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #18

    Standaard

    Ben ik nou de enige die het maar een paar titels vind wat ze in zo'n digibook uitbrengen, ter ere van hun 100-jarige bestaan.

    Ik vind het maar weinig hoor, 14 titels.

    Ik had er wel wat meer verwacht als je je 100 jarig bestaan viert.

  19. #19

    Standaard

    Je kunt het ook anders zien: misschien is dit het begin..met 14 titels, want niet iedereen wil een digibook hebben, dus denk ik dat Universal eerst wil zien hoe goed of slecht deze serie verkoopt.
    En het kan ook zijn dat volgend jaar er weer een stuk of 14 digibooks gaan komen, want Universal heeft gewoonweg duizenden films, en ook nog mooiere films die ze zouden kunnen voorzien van een digibook.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gelukkig hebben dan al 4 mensen de buitenlandse uitgaves gepost (daar kan jij niets aan doen hoor ) .
    Tot nu toe hebben de Engelse uitgaven (die overigens afwijken van de Amerikaanse - die hebben allemaal een dvd-versie van de film erbij) allemaal Nederlandse ondertitels. Misschien toch wat relevanter dan jij dacht dus, die buitenlandse edities. Bovendien zijn die buitenlandse bd's wellicht een voorbode van wat we in Nederland kunnen verwachten.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    In Engeland verschijnt binnenkort ook de vervelende komedie Pillow Talk als digibook.
    Hoezo, 'vervelend'? Of bedoel je: wervelend?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Tot nu toe hebben de Engelse uitgaven (die overigens afwijken van de Amerikaanse - die hebben allemaal een dvd-versie van de film erbij) allemaal Nederlandse ondertitels. Misschien toch wat relevanter dan jij dacht dus, die buitenlandse edities. Bovendien zijn die buitenlandse bd's wellicht een voorbode van wat we in Nederland kunnen verwachten.
    Ik snap het, maar dan kun je het andere topic over Universal 100th anniversary dus sluiten.
    Dat is ook goed, ik wil het alleen overzichtelijk houden (ook voor mijzelf).
    Ik zeg het alleen omdat de TS specifiek de Nederlandse uitgaves bedoelt.

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij worden lang niet alle titels uit deze serie in Nederland uitgebracht. Ik ben vooral geïnteresseerd in de gerestaureerde versie van “Out of Africa”, maar ben bang dat deze niet in Nederland zal verschijnen (zucht, weer dat oude verhaaltje).

    Maar nu zag ik op amazon.de de Duitse versie van deze film die dan “Jenseits von Afrika” heet inclusief Nederlandse ondertitels. Kan iemand vertellen of het hier ook om de gerestaureerde versie gaat uit de Amerikaanse “Universal 100th Anniversary Collector’s Series”.

    In Duitsland lijkt deze serie te verschijnen in een iets ander jasje dan in de overige landen.

    http://www.amazon.de/Jenseits-von-Af...I132X4S9U9ACB2
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  24. #24

    Standaard

    Volgens de recensies op Amazon.de is Out of Africa de oude versie, dus niet gerestaureerd zoals in Amerika.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb een vraag over de versie van To Kill A Mockingbird die hier in Nederland is uitgebracht: zijn in het begeleidende boekje de teksten vertaald in het Nederlands of zijn deze gewoon in het Engels?

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •