Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Game Of Thrones is vanaf 18 april te koop op DVD en Blu-ray Disc

    Game Of Thrones is vanaf 18 april te koop op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wie dit niet mocht kennen: deze zou ik iedereen met de ogen dicht aanraden. Het is werkelijk jaren geleden dat ik nog zoiets prachtigs heb gezien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    +1
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Ik ken deze serie niet, maar ik ga dan ook op jullie advies af,
    Heb deze serie besteld..dus ben erg benieuwd

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik ken deze serie niet, maar ik ga dan ook op jullie advies af,
    Heb deze serie besteld..dus ben erg benieuwd
    Ga je geen spijt van krijgen. Zoals Werner ook al zegt is het lang geleden dat ik zoiets ontzettend moois heb gezien. Prachtige kostuums, decors, acteerwerk. Alles klopt. Je moet wel van het genre houden natuurlijk, maar het is echt prachtig!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Ik hou wel van Fantasy, Lord of the Rings en Robin Hood, dus dat zal wel goed komen...

  8. #8

    Standaard

    Jammer dat ze in de US weer mooire cover krijgen dan wij met onze slipcover... vind het er maar gewoontje uitzien. Invergelijking met de versie die ze daar kunnen krijgen. Maar goed ik zal de reeks zeker en vast een kans geven.

  9. #9

    Standaard

    De Amerikaanse versie is wel regio vrij, en met nederlandse ondertiteling

    https://www.planetaxel.com/product/G...n/883929191505
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  10. #10

    Standaard

    Of je kunt de Engelse nemen, die exact hetzelfde mooie doosje heeft als de Amerikaanse.

  11. #11

    Standaard

    Ga de britse versie op wowhd maar bestellen, is 41,99 (geen verzendkosten). Dan maar een paar euro meer.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Ga de britse versie op wowhd maar bestellen, is 41,99 (geen verzendkosten). Dan maar een paar euro meer.
    Houd er rekening mee dat dit vanuit Hong Kong wordt verzonden en er dus kosten kunnen bijkomen als de douane de zending 'onderschept'.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Ik heb al vaak bestellingen gedaan op deze website, nog nooit gebeurd. Is dit vanaf een bepaald bedrag?
    Laatst aangepast door KJ : 12-04-2012 om 17:40
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Ik heb al vaak bestellingen gedaan op deze website, nog nooit gebeurt. Is dit vanaf een bepaald bedrag?
    22 euro
    Ik zou zeggen bestel hem op amazon.co.uk 31,99 pond is goedkoper en sneller in huis zonder kans op exrta kosten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Te laat, heb hem al besteld!!
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  16. #16

    Standaard

    Game of thrones...een sterk begin en een knap einde...mooie beelden...maar er zitten toch een paar heeeeeeeeel langzame afleveringen in waar amper iets gebeurt...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door leslcor Bekijk bericht
    Game of thrones...een sterk begin en een knap einde...mooie beelden...maar er zitten toch een paar heeeeeeeeel langzame afleveringen in waar amper iets gebeurt...
    Dat begrijp ik niet? Er gebeurt elke aflevering juist veel. Of je moet met 'iets' gevechten of iets dergelijks bedoelen?
    Die zijn ook onderdeel van de serie natuurlijk, maar gelukkig hebben de onderlinge verhoudingen tussen de karakters, de 'machtsspelletjes' en mystiek de bovenhand.

  18. #18

    Standaard

    idd...met "iets" bedoel ik "actiescenes"...gelukkig dat er nog die dwerg was met wiens uitspraken/acteerprestaties ik mij goed kon amuseren...het prachtige einde van seizoen 1 maakte natuurlijk veel goed en de laatste afleveringen begon de vaart er precies in te zitten.

    Enfin, we kunnen in ieder geval niet zeggen dat de karakters onvoldoende werden uitgewerkt...

  19. #19

    Standaard

    even zeggen dat de afbeelding van de cover art niet klopt. De blu-ray wordt nie t geleverd in een blauwe case maar in een gewone box met de grootte van een blu ray-case... Bij FRS voor veel te veel geld 39,99EUR... Wss bij Media Markt een stuk goedkoper;

  20. #20

    Standaard

    Serie is inderdaad erg goed, zou voor iedereen die van actie series houdt een blinde aankoop moeten zijn.
    Nu maar wachten op seizoen 2 met onze eigen Carice van Houten....Kan niet wachten tot dat seizoen uitkomt op Blu-Ray, eerste seizoen smaakte in elk geval naar meer...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    even zeggen dat de afbeelding van de cover art niet klopt. De blu-ray wordt nie t geleverd in een blauwe case maar in een gewone box met de grootte van een blu ray-case... Bij FRS voor veel te veel geld 39,99EUR... Wss bij Media Markt een stuk goedkoper;
    Heb je misschien wat foto's ervan?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  22. #22

    Standaard

    Ik heb de blu ray binnen en gelukkig geen extra douane kosten.
    Ben nu al blij dat ik deze heb. Zit boekje bij met overzicht van de verschillende stambomen (geen overbodige luxe met deze serie) en (veel) mooiere verpakking dan in Nederland.

    Ik ga deze zo snel mogelijk kijken, heb het boek voor de helft gelezen. Ga verder als ik de serie heb gezien
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  23. #23

    Standaard

    Gisteren nog de Nederlandse box gezien. Poeh, die is toch best simpel i.v.m. de Engelse box.......terwijl de Engelse dus ook gewoon Nederlandse ondertiteling heeft.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Serie is inderdaad erg goed, zou voor iedereen die van actie series houdt een blinde aankoop moeten zijn.
    Nu maar wachten op seizoen 2 met onze eigen Carice van Houten....Kan niet wachten tot dat seizoen uitkomt op Blu-Ray, eerste seizoen smaakte in elk geval naar meer...

    Heb gisteren 4de aflevering van 2de seizoen gezien. Moet zeggen dat ik door het lezen van deze topic nu pas besef dat er een Nederlandse meespeelt als Melisandre. Waw, wat een uitstraling dat zij heeft. Straf !

  25. #25
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Weet iemand wanneer deel 2 op Bluray verschijnt??
    I'll be back!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •