De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Discorder.com

  1. #1

    Standaard Discorder.com

    Ik heb op discorder.com de dvd van Hugo (uk) gevonden, helaas geen nl ondertiteling. Heeft iemand ervaring met Discorder.com en met het kijken van een dvd zonder nl ondertiteling?

  2. #2

    Standaard

    Ervaring met het kijken van een dvd zonder Nederlandse Ondertiteling? Wat een aparte vraag. En dit heeft ook niet zozeer met discorder.com zelf te maken, lijkt mij. Tenzij je de dvd terug zou willen sturen en zou willen weten hoe hun klantenservice is ofzo.

    Maar goed. Ik persoonlijk kijk films/series het liefst zonder Nederlandse ondertiteling. Maar wel graag met Engelse ondertiteling, omdat ik het toch gewend ben ondertiteling te hebben en het erg afleidend vind wanneer er geen ondertiteling is, terwijl veel mensen dat juist afleidend vinden.

    Dus ja, dat lijkt mij gewoon een persoonlijke voorkeur of je films kan bekijken zonder ondertiteling en dan ook nog eens of het nederlands moet zijn of niet.
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #3

    Standaard

    Waarom zou je daar de DVD bestellen voor maar liefst €25, terwijl die bij bijvoorbeeld amazon uk 10 pond is?

    Sowieso is de site schreeuwend duur qua DVD's.

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de reacties. Ben zelf niet echt dol op engelse ondertiteling. Is inderdaad goedkoper bij Amazon.co.uk. Maar ik denk dat ik toch maar moet wachten tot 20 Juni, wel slechte verspreiding trouwens, In de USA was ie 28 febr. al uit op dvd en precies op die dag heb ik hem gezien in de bios. En in de Uk al op 2 apr. Maar helaas door zo'n regionale verspreider genaamd entertainment in video. Waarom Hugo in de Uk niet is uitgebracht onder Paramount is me een raadsel, Super 8 en Mission impossible GP namelijk wel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •