De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Young and Prodigious T.S. Spivet - Blu-ray

    Er is volgens mij iets fout met de 3D blu-ray van deze Belga Films uitgave. Namelijk met de ondertiteling. Met het beeld is niks mis maar de ondertiting wordt verkeerd weergegeven. Het ene beeld voor het linkeroog is omgewisseld met dat voor het rechteroog. Onmogelijk om dit samen met het beeld te lezen. Wanneer je je bril omgekeerd op je neus zet kun je wel alles deftig lezen. Helaas is dan de film zelf niet bekijkbaar aangezien het 3D effect omgekeerd wordt. Dus achtergronden komen naar voor en personage verzinken in de achtergrond. Kortrom die ondertitels verpesten een mooie 3D film. Bravo Belga Films! na die IMAX miskleun van Catching Fire weer een tegenvaller.

  2. #2

    Standaard

    Heb je dit gemeld bij de producent. Dit lijkt mij een te herstellen productiefout.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb je dit gemeld bij de producent. Dit lijkt mij een te herstellen productiefout.
    Ja maar nog geen reactie gehad.

  4. #4

    Standaard

    Heb je inmiddels wel een reactie gehad? Ben namelijk benieuwd of dit probleem is opgelost. Ik zie de 3D-versie voor een aantrekkelijke prijs staan bij BOL, maar als de 3D versie dan niet goed is, dan heb je er nog niet zoveel aan..

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de disc vandaag van Bol.com ontvangen, maar het probleem is niet opgelost. Kijken zonder ondertitels is het beste.

  6. #6

    Standaard

    Doet het probleem zich alleen voor bij de Nederlandse ondertitels, of ook bij de Engelse ondertitels? Of is er geen Engelse ondertiteling?

  7. #7

    Standaard

    Er is geen Engelse ondertitels, alleen Nederlands en Frans, maar ook de Franse ondertitels worden verkeerd weergegeven, net als het pop-up menu trouwens.

  8. #8

    Standaard

    Ik begrijp hier echt niets van. Ik heb deze Blu-ray een half jaar geleden bij bol.com besteld en bekeken, maar mij is niets vreemds opgevallen aan de ondertiteling. Heb zojuist nog even de 3D-versie in de speler gestopt, maar de ondertiteling staat netjes leesbaar onderin het beeld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    De ondertiteling hoort op de voorgrond zichtbaar te zijn, maar wordt in de achtergrond weergegeven. Daardoor is deze niet goed leesbaar. Als ik, zoals WaymannDirector schreef, de bril omdraai, dan wordt de ondertiteling wel op de voorgrond weergegeven.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De ondertiteling hoort op de voorgrond zichtbaar te zijn, maar wordt in de achtergrond weergegeven. Daardoor is deze niet goed leesbaar. Als ik, zoals WaymannDirector schreef, de bril omdraai, dan wordt de ondertiteling wel op de voorgrond weergegeven.
    Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet opgevallen is. Ik heb de ondertiteling prima kunnen lezen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Kan ook de het soort tv liggen. Maar zou me verwonderen.

  12. #12

    Standaard

    Weet iemand of de Duitse uitgave van deze titel geforceerde ondertitels heeft? Het lijkt erop dat die versie momenteel het makkelijkst en goedkoopst te krijgen is.

  13. #13

    Standaard

    Ik moet de eerste Duitse blu-ray nog tegenkomen die geforceerde subs heeft.

  14. #14

    Standaard

    Je weet dat er twee uitgaven hiervan zijn? De 3D-versie (€ 13,99) en de gewone Blu-ray (€ 8,17)?

    Beide hebben een audiospoor in Duits én Engels. Dan is het al uit te sluiten dat er geforceerde ondertitels zijn. Bovendien: in Duitsland worden nagenoeg alle buitenlandse films nagesynchroniseerd en heeft men totaal geen traditie met ondertiteling. Je kunt er dus gerust van uitgaan dat je bij beide audiosporen de Duitse ondertitels zelf aan en uit kunt zetten.
    En anders stuur je het product gewoon terug. Amazon doet daar nooit moeilijk over.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik moet de eerste Duitse blu-ray nog tegenkomen die geforceerde subs heeft.
    Ik heb er wel een paar die je in ieder geval de keuze opdringen: bij Duitse audio geen ondertiteling en bij Engelse audio Duitse ondertiteling. Ik kan nog wel eens opzoeken welke het waren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je weet dat er twee uitgaven hiervan zijn? De 3D-versie (€ 13,99) en de gewone Blu-ray (€ 8,17)?

    Beide hebben een audiospoor in Duits én Engels. Dan is het al uit te sluiten dat er geforceerde ondertitels zijn. Bovendien: in Duitsland worden nagenoeg alle buitenlandse films nagesynchroniseerd en heeft men totaal geen traditie met ondertiteling. Je kunt er dus gerust van uitgaan dat je bij beide audiosporen de Duitse ondertitels zelf aan en uit kunt zetten.
    En anders stuur je het product gewoon terug. Amazon doet daar nooit moeilijk over.
    Bedankt voor je reactie!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •