Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 82 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spetters komt uit op 8 mei

    Op Turks Fruit moeten we nog even wachten, maar ik zie net dat Spetters al op 8 mei verschijnt met een mooie cover van Renee Soutendijk
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Wel gaaf dat ze nu iig 1 tiel van Verhoeven gaan restaureren.mogen ze IMO met meer NL films gaan doen. Zo gaan anders deze schatten wel verloren. Soldaat van Oranje in HD

  3. #3

    Standaard

    Als het uberhaupt ook maar niet in 4:3 is, lijkt me dat ie niet in 4:3 gefilmd is.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als het uberhaupt ook maar niet in 4:3 is, lijkt me dat ie niet in 4:3 gefilmd is.
    Als ik me niet vergis is de film opgenomen in 1.66:1 dat is dus wel bijna 4:3. Op zich werd deze aspect ratio best vaak gebruikt voor low budget toen de tijd. Dus ik vind het niet eens raar.

    Zolang ze het maar als 1.66:1 op de disc zetten vind ik het goed

    Ik zie trouwens op de site van Lumiere alleen maar een dvd release staan maar goed.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Als ik me niet vergis is de film opgenomen in 1.66:1 dat is dus wel bijna 4:3.
    Klopt, film is opgenomen in het formaat 1.66:1, maar dat ligt dichter bij 1.78:1 (16x9) dan bij 1.33:1 (4x3). Zie hier.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Wel gaaf dat ze nu iig 1 tiel van Verhoeven gaan restaureren.mogen ze IMO met meer NL films gaan doen. Zo gaan anders deze schatten wel verloren. Soldaat van Oranje in HD
    +1

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik zie trouwens op de site van Lumiere alleen maar een dvd release staan maar goed.
    Op bol.com staat hij wel: http://www.bol.com/nl/p/dvd/spetters...specifications

    Wel héél tof dit soort dingen en hopen op veel verkopen zodat er meer NL restauraties volgen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Wauw. Hopen dat er een mooie transfer van is gemaakt. In dat geval ga ik deze ZEKER kopen.

  9. #9

    Standaard

    Achteraf gezien is het natuurlijk erg wrang dat de hoofdrolspeler (die in de film zelfmoord pleegt) ook zelfmoord heeft gepleegd een jaar of 2 na deze film.

    Dan bekijk je de film toch anders lijkt me.

  10. #10

    Standaard

    Wat heeft die cover harde punten.........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wat heeft die cover harde punten.........
    Je weet toch Albert dat ze in een frietkraam werkte?, Ze zal waarschijnlijk met een frikandel of gehakstaaf aan het spelen zijn, waardoor er harde punten zijn

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Geen extra's?
    Je moet niet teveel willen. Dat ze een oude Nederlandse film gaan restaureren is al heel wat.
    Laatst aangepast door Frank : 08-04-2012 om 11:40

  14. #14

    Standaard

    De Amerikaanse DVD was wel in het juiste beeldformaat maar niet anamorf, dus dit is zeer welkom. Maar waarom spreken sommigen over een restauratie, daar is toch nergens sprake van? Hoe dan ook, geweldig nieuws en nu maar hopen dat ze snel met 'De Vierde Man' komen, veruit mijn favoriete Nederlandse Verhoeven film.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar waarom spreken sommigen over een restauratie, daar is toch nergens sprake van?
    Staat op de cover, zie de bijlage in de openingspost.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Ah, inderdaad, misschien zal ik eens een nieuwe bril aanschaffen

    Nou, dat is helemaal mooi dan!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #17

    Standaard

    Bij Bol staat zelfs dat er Nederlandse ondertitels aanwezig zijn.

    En een restauratie wow!!!!!!


    Maar op de site van Lumiere staat alleen dat de DVD komt....

    http://lumieredvd.be/nl/binnenkort-op-dvd

    Goed lezen voor je reageerd, hier staan ook Blu-ray's tussen!
    Laatst aangepast door Hombre : 08-04-2012 om 14:14

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Achteraf gezien is het natuurlijk erg wrang dat de hoofdrolspeler (die in de film zelfmoord pleegt) ook zelfmoord heeft gepleegd een jaar of 2 na deze film.

    Dan bekijk je de film toch anders lijkt me.

    Over wie heb je het?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Over wie heb je het?
    Ik heb het over Hans van Tongeren :



    Trouwens als je de film gezien hebt, dan had je het al geweten denk ik toch?

    Hier wat info erover :

    http://www.nieuwsdossier.nl/entertai...eegt-zelfmoord

    http://www.bdnwiki.nl/index.php/Hans_van_Tongeren

    Overigens was ie nog maar 27 toen hij zelfmoord pleegde.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-04-2012 om 23:01

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Ze hebben het over 'restauratie' en over het toevoegen van eerder verwijderde scenes. Dat zijn voor mij toch twee totaal verschillende dingen. Nu lijkt het alsof ze met 'restauratie' het uitbrengen van de uncut-versie bedoelen ('het herstellen van de film in de originele versie'), terwijl ik zou verwachten dat het beeld en geluid opnieuw gemasterd en opgepoetst zou zijn. Dat wordt niet helemaal duidelijk.

  22. #22

    Standaard

    Ik had hem besteld eerder bij Bol, en vandaag deze mail gehad :

    Geachte heer, mevrouw ...........,

    U heeft de film ‘Spetters’ bij bol.com besteld met het bestelnummer 7993457610.

    De leverancier heeft bol.com laten weten dat de artikelnummers van de dvd en Blu-ray verwisseld zijn. Hierdoor kan uw bestelling niet correct uitgeleverd worden. We begrijpen dat dit vervelend is.

    Uw bestelling wordt door bol.com geannuleerd en beide versies van de film zijn van de website verwijderd. Op 27 april 2012 worden zowel de dvd als de Blu-ray versie van de film aan de website toegevoegd. U kunt de film dan opnieuw bestellen.

    Heeft u reeds betaald via iDeal, dan wordt met de annulering het door u betaalde bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u een cadeaubon heeft gebruikt, dan wordt deze binnen 48 uur weer opgewaardeerd. Wanneer u voor de betaalmethode acceptgiro of creditcard heeft gekozen, dan wordt er niets in rekening gebracht.

    Om u tegemoet te komen in de verzendkosten, bieden wij u een cadeaubon ter waarde van euro 1,95 aan. U kunt deze code tijdens de bestelling invoeren.

    Uw code: ........................

    Vervaldatum: 1 januari 2014
    Waarde: euro 1,95

    Het inwisselen van een coupon of cadeaubon tijdens een bestelling werkt als volgt:

    1. Leg één of meerdere artikelen in uw winkelwagentje.
    2. Klik op ‘Bestellen’.
    3. Doorloop in het tabblad ‘Gegevens controleren’ de stappen 'Adresgegevens' en 'Verzendwijze & Cadeauservice' en klik dan op ‘Naar betalen’.
    4. Selecteer bij 'Betalen' de gewenste betaalmethode.
    5. Bij het veld ‘bol.com cadeaubonnen en/of coupon gebruiken’ vult u de coupon- of cadeauboncode in door deze te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Klik na elke ingevoerde code op 'Toevoegen'.
    6. Rond de bestelling af door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

    Raadpleeg voor gebruik altijd de coupon- of de cadeaubonvoorwaarden. Die vindt u onderaan op onze site bij Algemene Verkoopvoorwaarden.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com Klantenservice


    Is aan de ene kant netjes, maar aan de andere kant raar. Bestelling kunnen ze toch gewoon omzetten naar de goede code? Maar goed, Spetters gaat er zeker inkomen hier op BD.



  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bestelling kunnen ze toch gewoon omzetten naar de goede code? Maar goed, Spetters gaat er zeker inkomen hier op BD.
    Blijkbaar kan Bol.com dat niet of ze willen het niet doen. Je moet bijvoorbeeld ook wanneer je een verkeerd product krijgt toegestuurd het juiste product opnieuw bestellen. Bol.com kan het juiste product niet alsnog toesturen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Blijkbaar kan Bol.com dat niet of ze willen het niet doen. Je moet bijvoorbeeld ook wanneer je een verkeerd product krijgt toegestuurd het juiste product opnieuw bestellen. Bol.com kan het juiste product niet alsnog toesturen.
    Aan dat bedrijf kan een hoop verbeterd worden, maar goed, dit is het topic er niet voor.

    Ik ga de film wel ergens anders halen, ben ik voordeliger uit.

    Maar hopelijk is het beeld beter dan de dvd die ik er van heb.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-04-2012 om 00:50

  25. #25

    Standaard

    Paul Verhoeven bij première Spetters ‘uncut’

    'Amorele exploitatiefilm': Spetters van Paul Verhoeven, nu gerestaureerd

    Iets meer dan dertig jaar na de geruchtmakende première heeft EYE Spetters in volle luister hersteld in de oorspronkelijke versie, inclusief alle weggesneden scènes. Bij de première van de gerestaureerde versie op 8 mei as. zijn regisseur Paul Verhoeven, scenarist Gerard Soeteman en leden van de cast en crew aanwezig.

    In Spetters volgen Paul Verhoeven en scenarist Gerard Soeteman de levens van drie jongeren die gek zijn op motorcrossen en op Fientje van de rijdende patatkraam ‘De Happies-hoek’. Hun rauwe schildering van de jeugdcultuur, met veel seks en geweld, ontmoette destijds veel kritiek; Verhoeven werd tijdens een talkshow aangevallen door woedende feministes en de filmkritiek sprak van een ‘fascistoïde’ en ‘amorele’ exploitatiefilm. Tot de cast behoorden, naast bekende acteurs als Rutger Hauer en Jeroen Krabbé, destijds onbekende namen als Peter Tuinman, Maarten Spanjer en Renée Soutendijk.
    Tweeëndertig jaar na de geruchtmakende première heeft EYE Spetters in volle luister hersteld in de oorspronkelijke versie, inclusief alle weggesneden scènes. De regisseur zal de première van Spetters uncut bijwonen in gezelschap van scenarioschrijver Gerard Soeteman en leden van de cast en crew. Emjay Rechsteiner, die als EYE-conservator betrokken was bij de restauratie, zal de voorstelling inleiden.
    Première dinsdag 8 mei, 20.00 in EYE. Vanaf 10 mei is Spetters dagelijks te zien in EYE, Filmhuis Den Haag en aansluitend in filmtheaters in het land. DVD- en Blu-ray-uitgave (Lumière) verkrijgbaar vanaf 8 mei.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •