De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Flight (Robert Zemeckis, 2012/2013)

    Flight is de eerste live action-film van Robert Zemeckis sinds Cast Away uit 2000. In de film speelt Denzel Washington een piloot die met een gecompliceerde noodlanding een vliegramp voorkomt en de levens van een heleboel van z'n passagiers redt. Later blijkt echter dat hij met een borreltje te veel op in de cockpit zat.



    Andere rollen in de film worden gespeeld door onder andere Don Cheadle, John Goodman, Melissa Leo en Bruce Greenwood.

    De trailer is hier te zien.

    Flight gaat in november in Amerika in première. Wij krijgen hem in vanaf 17 januari volgend jaar in de bioscopen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Nou, dat ziet er weer veelbelovend uit! Sowieso is Washington een held, maar ook Zemeckis heeft zich al keer op keer bewezen. Ben dus erg benieuwd naar deze film!

  3. #3

    Standaard

    Met uitzondering van 'A Christmas Carol' waren de geanimeerde uitstapjes matige bedoeningen, maar met enkele (terecht) iconische live-action titels in de hand krijgt Zemeckis meteen het voordeel van de twijfel. De trailer laat in ieder geval een goede indruk na.

  4. #4

    Standaard Flight (2012, Robert Zemeckis, Denzel Washington)

    Kwam de trailer voor bovenstaande film tegen op IMDb:

    http://www.imdb.com/title/tt1907668/

    Ziet er wel goed uit, Zemeckis heeft op zich altijd wel goede drama's gemaakt.
    Met bijrollen van o.a. John Goodman en Don Cheadle zie ik deze wel met belangstelling tegemoet.

  5. #5

    Standaard

    Oeh, die lijkt me zeer interessant. Maar dat is alles waarin Denzel te zien is altijd wel. Looking forward to it!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Maar dat is alles waarin Denzel te zien is altijd wel.

    Dit heb ik dus ook....Ik heb eigenlijk nooit echt een tegenvaller met hem erin bekeken. Met Denzel erin is een film eigenlijk altijd wel de moeite waard...

  7. #7

    Standaard

    Na 12 jaar eindelijk weer een live action-film van Robert Zemeckis. Ik ben benieuwd.

  8. #8

    Standaard

    na trailer was ik wel benieuwd geworden.deze ga ik wel kijken.

  9. #9

    Standaard

    Nieuwe topic even met het oude samengevoegd

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nieuwe topic even met het oude samengevoegd
    Toch wel HEEL slecht dat het oorspronkelijke topic niet bovenkwam als je zoekt op "Flight". Maar ja, iedereen weet al dat de zoekfunctie hier echt butt is dus jullie hebben voorlopig nog wel wat werk met het samenvoegen van topics.
    Wantik ga voortaan niet meer zoeken op topics maar post het gewoon.

  11. #11

    Standaard

    Dan doe je iets toch niet goed: ik zocht op Flight en de eerste pagina resultaten stond dit topic tussen. Ik wil je dan ook vragen met ons mee te denken en te blijven zoeken op topics. Mocht je het zo 1, 2, 3 niet vinden kun je altijd een mod PMen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dan doe je iets toch niet goed: ik zocht op Flight en de eerste pagina resultaten stond dit topic tussen. Ik wil je dan ook vragen met ons mee te denken en te blijven zoeken op topics. Mocht je het zo 1, 2, 3 niet vinden kun je altijd een mod PMen
    Toch kwam hij er toch echt niet naar boven, anders had ik wel een reactie gepost. En een Mod PM-en duurt me te lang, dit houdt jullie scherp

  13. #13

    Standaard

    Als ik aan Zemeckis denk, dan denk ik altijd aan het minder getalenteerde broertje. In het verleden wel wat tot de verbeelding sprekende films gemaakt (back to the future films, who framed roger rabbit, en stiekem romancing the stone), maar het is vaker net niet (en dat zeg ik dan nog netjes). Leg die Kuifje film van Spielberg naast die animaties van Zemeckis, om maar eens een voorbeeld te geven.Maar ik heb een vriend die razendbenieuwd is, dus ik zal het wel zien.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Gezien
    Helaas, meer v verwacht
    6/10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •