Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 192 worden weergegeven.

Discussie: Immortals Blu-ray

  1. #126

    Standaard

    dan misschien een idee voor dvd.nl om gauw met een recencie te komen.
    eventueel met een vergelijking met de us versie!

    sta nu in tweestrijd
    wel of niet.....de 3D nl versie.....

  2. #127

    Standaard

    Ik was al bang voor een slechte uitgave vandaar gegaan voor de import. Gistermiddag voor de grap, het slechte weer en niets te doen beiden achter elkaar bekeken (ik de import, mijn buurman had de NL versie). Tja, wat kan ik zeggen (los dat 2x kijken van deze film even genoeg is ): het is ze weer eens gelukt om een NL uitgave te verpesten. Ik wil de discussie niet aan gaan wiens schuld dit is (A-film, leverancier van de master of wie dan ook) maar het moge duidelijk zijn dat dit een slechte conversie is. Veel posterisatie die enorm opvalt en afleidt van de film, zo erg dat je op sommige momenten het gevoel niet langer hebt een film aan het kijken te zijn. Jammer, erg jammer

  3. #128

    Standaard

    @De Hollander, dank voor de betere screenshots EN voor de US screenshot, maar ik zie het verschil niet.

    Dat 8bit kleuren overloop komt duidelijk voor op de amerikaanse versie.
    Het kontje gaat van donker naar rood naar groen naar zalm kleur. Lijkt me geen goede kleur verloop.
    De technische termen ken ik allemaal niet, maar qua blokjes en pixels en kleuren zit er verschil in, maar ik kan niet zeggen dat ik de 1 beter of slechter vind dan de ander.
    Dat is overigens mijn mening en geen feit

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    @De Hollander, dank voor de betere screenshots EN voor de US screenshot, maar ik zie het verschil niet.

    Dat 8bit kleuren overloop komt duidelijk voor op de amerikaanse versie.
    Het kontje gaat van donker naar rood naar groen naar zalm kleur. Lijkt me geen goede kleur verloop.
    De technische termen ken ik allemaal niet, maar qua blokjes en pixels en kleuren zit er verschil in, maar ik kan niet zeggen dat ik de 1 beter of slechter vind dan de ander.
    Dat is overigens mijn mening en geen feit
    Nee juist andersom,Het NL kontje gaat van donker naar rood naar groen naar zalm kleur.
    De US is wel goed.

    De mainmovie van de NL versie is maar 26 gig groot, inclusief 2 x DTS HD audio streaming.
    DTS HD is 4 gig groot dus reken maar 2 x 4 gig voor de Audiospoor.
    Engels DTS HD
    Frans DTS HD

    Laten we Alleen Engels audiospoor DTS HD erin zitten komen we op 22 gig

    De mainmovie US versie met alleen Engels DTS HD erin berekend is in totaal 31 gig.
    Dat scheeld dus 9 gig, en dat is veel, vandaar dat de US versie er veel beter is. (alhoewel ik ook een reencode rip heb gezien van de US versie van 22 gig groot en deze is al veel beter dan de NL versie. Dus met 22 gig met inc 1 audiostream zou het toch een mooi plaatje op moeten leveren.)
    A-film had minder compressie op de film moeten uitvoeren. En een betere encode profiel moeten gebruiken.


    NL kontje http://img51.imageshack.us/img51/3520/immortals4.png

    US kontje http://img832.imageshack.us/img832/7964/kontje.png
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-04-2012 om 13:12

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theta Bekijk bericht
    Ik was al bang voor een slechte uitgave vandaar gegaan voor de import. Gistermiddag voor de grap, het slechte weer en niets te doen beiden achter elkaar bekeken (ik de import, mijn buurman had de NL versie). Tja, wat kan ik zeggen (los dat 2x kijken van deze film even genoeg is ): het is ze weer eens gelukt om een NL uitgave te verpesten. Ik wil de discussie niet aan gaan wiens schuld dit is (A-film, leverancier van de master of wie dan ook) maar het moge duidelijk zijn dat dit een slechte conversie is. Veel posterisatie die enorm opvalt en afleidt van de film, zo erg dat je op sommige momenten het gevoel niet langer hebt een film aan het kijken te zijn. Jammer, erg jammer
    Wat erg vreemd is, is dat je hier aangeeft dat hij op de tweede plaats van je flop 5 staat, en enkele maanden later heb je 'm (en zelfs de veel duurdere import!) gekocht.
    Mmmmm ....echt waar?

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik snap niet dat mensen nog de discussie aangaan met meneer De Hollander. Op zijn screenshots is nauwelijks posterisatie te zien, alleen wat macro-blocking. Voor zover ik kan zien is de uitgave van A-Film prima in orde. Het mag inmiddels bekend zijn dat hij flink overdrijft en zaken lijkt te zoeken.
    Op persoonlijke titel moet ik zeggen dat het me flink begint te storen altijd maar dat afkraken. Koop gewoon lekker zelf alleen maar US uitgaven als die zo goed zijn en val de rest er niet mee lastig. Erger is namelijk nog dat er mensen hier zijn die hem lijken te geloven en dus uitgaven links laten liggen. Er zijn genoeg sites die uitgaven bespreken op een goede manier en een juist en objectief advies geven in plaats van alles maar af te kraken. Fouten zoeken in milliseconden bij stilstaand beeld is iets wat altijd wel iets oplevert. Kan me niet voorstellen dat je op die manier van een film kan genieten.
    beetje vreemde reactie, zoals aangegeven is niet elke US versie regiovrij en als als het nu een incident is oke maar het is schering en inslag en kom toch regelmatig reviews hier tegen die een nl versie een onvoldoende geven terwijl b.v. de US versie wel prima is

    maar ja, zolang het gros van de mensen het niet ziet moeten de liefhebbers importeren, ik ben in ieder geval blij dat er mensen zijn die issues aankaarten maar probeer wel zoveel mogelijk meningen te verzamelen, jammer dat in dit geval er nog geen reviews zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #132

    Standaard

    Het is geen vreemde reactie, aangezien er hier dingen gezocht worden om bepaalde releases af te kraken. Dat De Hollander doordraaft is menig bekend hier met zijn uitvergroting van zaken die bij bewegend beeld vaak niet eens zichtbaar zijn. Voor veel mensen niet eens in de geleverde screenshots. Voor de duidelijkheid, ik zeg hier niet dat dit niet geldt voor Immortals, maar heb vaak genoeg voorbeelden gezien van hem en beweringen die nergens op sloegen. Op die manier is het niet mogelijk af te gaan op zijn woorden, aangezien hij vaak genoeg de plank misslaat. Als je er dan wat van zegt ligt het aan je monitor en/of scherm. Zo kan ik ook discussiëren, als iemand je tegenspreekt gewoon zeggen dat ze het niet goed zien of de verkeerde spullen hebben. Vrijwel al zijn topics gaan over in zijn ogen slechts releases uit Nederland, andersom hoor je hem nooit.

    Dat er verschil zit tussen de NL en US versie is natuurlijk een kwalijke zaak en goed als dit aangekaart wordt, begrijp me niet verkeerd.

  8. #133

    Standaard

    "aangezien hij vaak genoeg de plank misslaat?"Dat vindt u misschien Ik zou niet waar ik de plank heb misgeslagen, in alle gevallen dat ik slechte releases aankaarte kreeg ik toch meestal wel gelijk van medeforum leden en zelfs van dvd.nl redactie.

    "zaken die bij bewegend beeld vaak niet eens zichtbaar zijn. Voor veel mensen niet eens in de geleverde screenshots."zegt u, deze zijn juist zichtbaar bij bewegend beeld want dan zie het ronddansen. Helaas zien mensen het idd niet op screenshots, maar veel mensen wel. dan zou je kunnen afvragen waarom enkele mensen niet en sommige wel. Mijn ma ziet zelfs geen verschil met dvd en blu-ray. Dan heb je nog, heb je een goeie monitor?, staat er veel licht op weerkaatst, en kijk screenshots altijd met een donkere achtergrond. Maar nu zeg ik er maar niets meer over want mijn antwoord waarover deze topic bedoeld was is beantwoord. De topic titel was eerst door mij aangemaakt Immortals heeft iemand de huurversie al gezien? Een mod heeft dat veranderd naar Immortals. Dat geeft niet maar nu lijkt het net of ik al meteen de uitgave in de grond wilde boren, terwijl dat totaal niet ghet geval was. Ik wilde alleen maar weten of iemand deze NL uitgave al gezien had en wat zijn bevindingen waren. Ik heb mijn antwoord gekregen, de release is dus meerendeel door mensen helaas negatief uitgevallen. Ik had het anders willen zien.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-04-2012 om 17:33

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Hollander, jij bent goed in het maken van screenshots van dit soort dingen.

    Indien mogelijk graag voorbeelden posten dan ga ik die scenes eens goed bekijken.

    Ik neem aan dat we het hier wel over de 2D versie hebben?
    De posterisatie valt mij dus ook erg op gedurende enkele momenten (ik zit me niet de hele film eraan te ergeren).
    Ik kan helaas geen screenshots maken (zou alleen met een fotocamera een foto van m'n TV kunnen maken, maar dat is niet echt representatief). En ik heb het over de 2D in ieder geval.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Het is geen vreemde reactie, aangezien er hier dingen gezocht worden om bepaalde releases af te kraken. Dat De Hollander doordraaft is menig bekend hier met zijn uitvergroting van zaken die bij bewegend beeld vaak niet eens zichtbaar zijn. Voor veel mensen niet eens in de geleverde screenshots. Voor de duidelijkheid, ik zeg hier niet dat dit niet geldt voor Immortals, maar heb vaak genoeg voorbeelden gezien van hem en beweringen die nergens op sloegen. Op die manier is het niet mogelijk af te gaan op zijn woorden, aangezien hij vaak genoeg de plank misslaat. Als je er dan wat van zegt ligt het aan je monitor en/of scherm. Zo kan ik ook discussiëren, als iemand je tegenspreekt gewoon zeggen dat ze het niet goed zien of de verkeerde spullen hebben. Vrijwel al zijn topics gaan over in zijn ogen slechts releases uit Nederland, andersom hoor je hem nooit.

    Dat er verschil zit tussen de NL en US versie is natuurlijk een kwalijke zaak en goed als dit aangekaart wordt, begrijp me niet verkeerd.
    gaat niet zozeer om De Hollander maar heb het idee dat je het niet zo'n probleem lijkt te vinden dat nl uitgaves regelmatig ondermaats zijn, je kunt dit toch niet ontkennen ? voorbeelden genoeg en ook gereviewed op dvd.nl (laatste vb Red State)

    Natuurlijk kan De Hollander er naast zitten maar ik zie het als een waarschuwing en wacht dan even af of er meer reacties komen die het bevestigen; helaas worden niet alle nl titels gereviewed en als er een goede buitenlandse versie te krijgen is neem ik het risico niet en ga voor die buitenlandse
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee juist andersom,Het NL kontje gaat van donker naar rood naar groen naar zalm kleur.
    De US is wel goed.

    NL kontje http://img51.imageshack.us/img51/3520/immortals4.png

    US kontje http://img832.imageshack.us/img832/7964/kontje.png
    Ik vind het alle twee wel 'lekkere' kontjes, of ze nu zalmgroen of donkerrood zijn.

  12. #137

    Standaard

    Ik denk dat we voor de Nederlandse Blu-ray's toe zijn aan een nieuw kenmerk, het DH-kenmerk. Blu-rays uit Nederland die dit kenmerk hebben, zijn goedgekeurd door De_Hollander en kunnen dus blindelings aangeschaft worden. Ontbreekt het kenmerk dan is het oppassen geblazen. Aanschaf op eigen risico! Niet goed, geen geld terug.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat we voor de Nederlandse Blu-ray's toe zijn aan een nieuw kenmerk, het DH-kenmerk. Blu-rays uit Nederland die dit kenmerk hebben, zijn goedgekeurd door De_Hollander en kunnen dus blindelings aangeschaft worden. Ontbreekt het kenmerk dan is het oppassen geblazen. Aanschaf op eigen risico! Niet goed, geen geld terug.
    Grappig. Al zou het met zo'n keurmerk wel degelijk schelen. Tot die tijd gewoon veel NL uitgaven links laten liggen, want goedkoop is duurkoop.

    Wat mij betreft mag De_Hollander doorgaan met zijn informatieve toevoegingen. Ik stel ze in ieder geval zeer op prijs!
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat erg vreemd is, is dat je hier aangeeft dat hij op de tweede plaats van je flop 5 staat, en enkele maanden later heb je 'm (en zelfs de veel duurdere import!) gekocht.
    Mmmmm ....echt waar?
    Yup, hoewel de film nog altijd niet briljant is (verre van, acteerwerk is flinterdun en inspiratieloos) wilde ik hem toch een nieuwe kans geven. Tja, en als verzamelar, blijf je verzamelen: hij hoort toch in rijtje van 300 thuis qua styling dus ontbreken mocht ie eigenlijk niet. Zou hem nu ook niet meer op 2 zetten maar eerder op 5

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gaat niet zozeer om De Hollander maar heb het idee dat je het niet zo'n probleem lijkt te vinden dat nl uitgaves regelmatig ondermaats zijn, je kunt dit toch niet ontkennen ? voorbeelden genoeg en ook gereviewed op dvd.nl (laatste vb Red State)
    Ze vinden het hier niet zo leuk als bepaalde NL distributeurs en hun releases die niet in orde zijn kritisch onder de loep worden genomen.
    Feit blijft iig dat het vaak dezelfden zijn die regelmatig de fout in gaan/gingen en dat mag best gezegd worden.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat we voor de Nederlandse Blu-ray's toe zijn aan een nieuw kenmerk, het DH-kenmerk. Blu-rays uit Nederland die dit kenmerk hebben, zijn goedgekeurd door De_Hollander en kunnen dus blindelings aangeschaft worden. Ontbreekt het kenmerk dan is het oppassen geblazen. Aanschaf op eigen risico! Niet goed, geen geld terug.
    Dat zou perfect zijn!

    Weten we tenminste 100% zeker dat een release 110% in orde is.

    Echter zou de heer Hollander hier zo'n lijstje gaan samen stellen met titels die zijn keurmerk niet verdienen, dan zou dit onmiddelijk verwijderd worden, wordt er schande van gesproken en heeft hij kans dat hij de eerst volgende keer niet meer kan inloggen...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Echter zou de heer Hollander hier zo'n lijstje gaan samen stellen met titels die zijn keurmerk niet verdienen, dan zou dit onmiddelijk verwijderd worden, wordt er schande van gesproken en heeft hij kans dat hij de eerst volgende keer niet meer kan inloggen...
    Klinkt lichtelijk paranoïde. Er is al een topic waarin al dan niet vermeende uitglijers op blu ray-gebied worden opgesomd. Voor zover ik weet zijn de gebruikers die daarin posten nog niet naar de virtuele goelag verbannen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #143

    Standaard

    Klopt hier is al een topic dat ik heb aangemaakt met uitglijers.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=84132

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theta Bekijk bericht
    Yup, hoewel de film nog altijd niet briljant is (verre van, acteerwerk is flinterdun en inspiratieloos) wilde ik hem toch een nieuwe kans geven. Tja, en als verzamelar, blijf je verzamelen: hij hoort toch in rijtje van 300 thuis qua styling dus ontbreken mocht ie eigenlijk niet. Zou hem nu ook niet meer op 2 zetten maar eerder op 5
    Zo heb ik het precies hetzelfde.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Klinkt lichtelijk paranoïde. Er is al een topic waarin al dan niet vermeende uitglijers op blu ray-gebied worden opgesomd. Voor zover ik weet zijn de gebruikers die daarin posten nog niet naar de virtuele goelag verbannen.
    Het was lichtelijk sarcastisch bedoeld...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Normaal met andere heb ik geen probleem zoals de US release versie is zeer goed. Mijn monitor en TV geeft zeer goede schaduwdetails en zwartweergaves.
    En heb heel veel blu-rays waarvan ik het probleem ook niet heb. Maar lees dit maar eens even.
    Wat is posterisatie vraagt men misschien af. Hier even in het kort uitgelegd.

    Posterisatie is duidelijk zichtbaar als lelijke strepen of slechte overgangen .Het histogram van afbeelding 1 vallen er gaten in het histogram. Posterisatie kan komen door compressie of door een onderbelichte beeld kunstmatig helder te maken. (ook door een slechte encoderprofiel te gebruiken)Blu-ray heeft maar 8 bit kleurenuitvoer. Een 8 bits bestand heeft onvoldoende kleurnuances om deze bewerking straffeloos uit te voeren.NL releases hebben er nog wel eens een handje van. Nu met de opkomst van 3D worden de 2D movie aangestuurde door een SSIF bestand waardoor het een 3D beeld wordt aangemaakt. SSIF bestand is eigenlijk helemaal geen stream maar alleen maar een interleaving index (verwijzing) naar de linkeroog/rechteroog AVC/MVC m2ts )Helaas in veel gevallen gaan NL Distributeurs de 2D beeld helderder oppompen, omdat het anders te donker wordt met het 3D kijken met een donkere 3D bril. De 2D kijkers moeten het dan bezuren met een helderder beeld, en daardoor valt posterisatie dus meer op in 2D dan met het 3D beeld.
    Zie Rencentie met The Three Musketeers http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4655 daarom krijgt de 3D een hogere waardering en de 2D een lagere waardering.


    Afbeelding 1 met Posterisatie-------------------- Afbeelding 2 zonder posterisatie
    Dit klopt, ik heb de NL versie met de US versie van mijn maat vergeleken. We zien dat de NL versie de helderheid opgehoogt heeft, vergeleken met de US versie. Vandaar dat er in de NL versie ook posterisatie te zien is. We hebben wel eens vaker releases met elkaar vergeleken, en het blijkt dat algemeen bij de NL versies de helderheid omhoog geschoefd is. Vooral bij DFW en E-One, maar ook deze keer bij A-Film.
    Laatst aangepast door Gekkepop : 12-04-2012 om 16:55

  21. #146

    Standaard

    Ik vind het nog erger als 3D en2D op 1 disc zijn gepropt. Dat is bij Immortals niet het geval en er is best wel voldoende bitrate ook. Misschien dat door digitale nabewerking zonder een grotere kleurendiepte (deep color) te gebruiken tijdens bewerken de oorzaak is. Dan kan namelijk de kleurdiepte door bewerking nog lager worden dan 8 bits per kleur en is posterisatie duidelijker en zal het ook eerder optreden.

    Van mij had 3D niet gehoeven. Zeker niet als 2D daaronder lijdt.

    Maar goed, conclusie is dus dat de US beter is en dat de NL release een steekje heeft laten vallen. Ik hoop dat DFW en A-Film daar ook eens op gaat letten dan.
    Laatst aangepast door Edwin V : 12-04-2012 om 17:45
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #147

    Standaard

    Er staat altijd maar een 2D stream op een disc, ook met de 3D en2D op 1 disc. En alleen op een 3D disc staat er alleen maar een 2D steam op..
    Er staat dan een SSIF bestandje bij dat de linker ook en de recher oog aanstuurd in het beeld.
    Maar gebruikt altijd de 2D mainmovie steam. Er staat nooit een 3D steam op een disc. Zie het ook hier uitgelegd http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85312


    een SSIF bestand is eigenlijk helemaal geen stream maar alleen maar een interleaving index (verwijzing) naar de linkeroog/rechteroog AVC/MVC m2ts )
    Iemand heeft me net uitgelegd:
    dat de data SSIF altijd een grotere data bestand aan geeft, dan dat het daadwerkelijk is.
    Zo met Tin Tin de schijf gaf ook aan dat de schijf 70 gig zou zijn, daadwerkelijk was dat helemaal niet zo.
    Het "probleem" met SSIF bestanden is iig dat ze in een bestandsformaat zijn die niet op Windows/OSX/Linux PC's gelezen kunnen worden zonder daar
    speciale software/drivers voor te hebben (net zoals Windows XP niet het UDF 2.50 bestandsformaat kan lezen zonder een UDF 2.50 driver).

    PC's maken er een soort snelkoppeling van met een zogenaamde grote gelijk aan of groter dan de m2ts bestanden zelf. Vandaar dat ie 2x zo groot wordt als ie daadwerkelijk is. Dan krijg je dus een schijf waarvan de PC denkt dat ie groter als 50GB is

    Iedere 3D versie bestaat uit een gewoon 2D gedeelte , dus ja, van iedere 3D disc zou men een gewone 2D disc maken.
    door gewoon de normale AVC track te gebruiken en het SSIF gedeelte te verwijderen (of laten staan, dat maakt verder niets uit).
    Tijdens het authoren is de disc alleen zo ingesteld dat hij niet op een 2D speler afspeelbaar is. Bij sommige uitgaves is de disc wel ingesteld dat deze 2d stream op de 3d disc, op een 2D speler af te spelen is. Zoals met The Three Musketeers. En Tin Tin.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-04-2012 om 19:58

  23. #148

    Standaard

    Mocht er iemand willen importeren koop dat niet de UK versie, want deze is censored http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=427095

    16 differences, consisting of
    11 scenes with changed colour
    4 cuts
    1 scene with reduced volume

    The R-rated version runs 9.48 seconds longer than the BBFC 15-DVD.

  24. #149

    Standaard

    Ik heb nu de Franse versie onder ogen gekregen. De Franse mainmovie is zelfs iets kleiner in data dan de NL. Maar is toch beter. De schaduwdetails zijn beter dan de NL en de US. Komt totaal geen Posteratie in voor. Kleur overgangen, schaduw overgangen zijn perfect. zie hier voor de 3 screenshot versies in png uitvoeringsformaat. http://www.2shared.com/file/PS48RCKk...reenshots.html je kunt ze het beste bekijken met zwarte achtergrond, dus in diavoorstelling of zo. voor de beste weergave. Helaas staan sommige zinnen in het frans ingebrand.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 13-04-2012 om 15:13

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb nu de Franse versie onder ogen gekregen, en komt als winnaar eruit. De Franse mainmovie is zelfs iets kleiner in data dan de NL. Maar is toch beter. De schaduwdetails zijn beter dan de NL en de US. Komt totaal geen Posteratie in voor. Kleur overgangen, schaduw overgangen zijn perfect. zie hier voor de 3 screenshot versies in png uitvoeringsformaat. http://www.2shared.com/file/PS48RCKk...reenshots.html je kunt ze het beste bekijken met zwarte achtergrond, dus in diavoorstelling of zo. voor de beste weergave. Helaas staan sommige zinnen in het frans ingebrand.
    En de macroblocking in de beginscene met dat licht?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •