Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 192 worden weergegeven.

Discussie: Immortals Blu-ray

  1. #26

    Standaard

    die komt er ook, zie mijn bericht iets omhoog

  2. #27

    Standaard

    Ik heb een 3d versie met hologram op de voorkant..ziet er echt bruut uit...identiek als de steelboek versie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Nee, heb deze bij de V&D gehaald..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #30

    Standaard

    Ze komen toch pas de 12e uit??? En wat is de 2D kwaliteit? de schaduw details? hoe groot is de mainmovie aan data?

  6. #31

    Standaard

    Ind; er was daar prijzencircus, misschien een speciale actie; ik heb geen 3d tv maar alleen deze versie hadden ze daar dus specifiek meegenomen voor de bluray versie. Als ik de film heb gezien laat ik het weten..-)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ind; er was daar prijzencircus, misschien een speciale actie; ik heb geen 3d tv maar alleen deze versie hadden ze daar dus specifiek meegenomen voor de bluray versie. Als ik de film heb gezien laat ik het weten..-)
    Ik heb wel een 3D TV maar geen 3D blu-ray speler, ik geef ook niet zo veel om 3D, Ik koop de blu-ray ook om de 2D versie. Ik hoor het graag van je, over wat ik hierboven al vroeg.

  8. #33

    Standaard

    Ik heb de steelbook gezien van de FRS tegenvaller, achterop zat er een papiertje geplakt met de info over audio en verhaal. Dus op de achterkant van de steelbook zijn er geen letters gedrukt.
    Ben blij dat ik de gewone doosje heb besteld.

  9. #34

    Standaard

    Heb hem ook net gehaald voor 19,99 bij FRS, snel kijken naar de data als het goed is zijn het twee BD50 schijfjes hopelijk zijn ze dan ook optimaal benut anders gaat ie gewoon terug!!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #35

    Standaard

    ben benieuwd, had je hem niet eerst ergens anders besteld? Ik denk dat zoals ik A-film ken dat de mainmovie 18.5 gig of meer is.
    Als het kleiner is dan weet ik wel hoe laat het is.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 06-04-2012 om 19:07

  11. #36

    Standaard

    3D
    Disc Size: 41.836.531.362 bytes
    Main movie 30.490.767.360 bytes
    Length: 1:50:29.039
    Video: MPEG-4 AVC Video / 1080p / 23,976 fps / 16:9
    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz
    Audio: French / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz
    Subtitle: Dutch
    Subtitle: French

    2D
    Disc Size: 39.432.337.414 bytes
    Main movie 28.180.746.240 bytes
    Length: 1:50:29.622
    Video: MPEG-4 AVC Video / 1080p / 23,976 fps / 16:9
    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz
    Audio: French / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz
    Subtitle: Dutch
    Subtitle: French
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    dat is dus 28.180.746.240 bytes = 26 gig, inc 2 x 4 gig DTS HD audiospoor van kan men de 3d disc ook afspelen in 2D zoals kuifje?
    ben benieuwd hoe de schaduw detail eruit ziet, want het is nogal een donkere film.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 07-04-2012 om 15:29

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Netjes, kan men de 3d disc ook afspelen in 2D zoals kuifje?
    Nee.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Maakt niet uit, in het blu-ray doosje zitten de 2 schijven de 2D en de 3D
    Nu nog hopen op een mooie bitrate en schaduwdetails, maar mijn bestelde komt pas de 12e uit.

  15. #40

    Standaard

    Prima beeld en audio, jammer van het matig uitgewerkte verhaal en dito acteren.
    Schaduwdetails zijn lastig, daar heb je gewoon een plasma voor nodig denk ik, dat heb ik namelijk met alle BD's met die best lage settings die ik gebruik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

    Standaard

    Maar geen posterisatie zoals hier ??? http://img441.imageshack.us/img441/8382/ci52156260830199927.png
    Ik denk dat je dat ook niet ziet als je lage instellingen hebt.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar geen posterisatie zoals hier ??? http://img441.imageshack.us/img441/8382/ci52156260830199927.png
    Ik denk dat je dat ook niet ziet als je lage instellingen hebt.
    Toch fijn dat je weer uitgaat van het negatieve.
    Die houding begint me steeds meer te storen.
    Het is niet goed, totdat het tegendeel is bewezen. Probeer het eens van een andere kant te bekijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #43

    Standaard

    Het is een vraag en geen bewering, het komt omdat ik een paar keer me neus hard heb gestoten met NL releases, en dan krijg je ervan dat men gaat twijfelen. Alhoewel bij A-film de transfers meestal wel oke zijn. Maar ook andere buitenlandse releases heb ik gezien dat immortals niet zo goed was, behalve de US, die was perfect.

    DISC INFO:

    Disc Title: Immortals 2011 1080p 2D Blu-Ray AVC DTS-HD MA 5.1
    Disc Size: 49,870,612,864 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    BDInfo: 0.5.6

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00000.MPLS
    Length: 1:50:26 (h:m:s)
    Size: 32,181,000,192 bytes
    Total Bitrate: 38.85 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 31987 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 4439 kbps 5.1 / 48 kHz / 4439 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio French 448 kbps 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 23.452 kbps
    Presentation Graphics French 0.688 kbps
    Presentation Graphics Spanish 19.253 kbps


    Het is een donkere film, en met compressie gaat eerst de donkere stukken eraan lijden. Vandaar mijn bezordheid.Ik heb mijn blu-ray nog niet binnen pas de 12e.

  19. #44

    Standaard

    Ben twee FRS afgegaan, een Saturn en een Mediamarkt.

    Niemand had 'm nog.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ben twee FRS afgegaan, een Saturn en een Mediamarkt.

    Niemand had 'm nog.
    Hier toch wel, in de winkels

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Het gaat om de negatieve insteek. Wacht even af totdat jij, een ander forumlid of één van de recensenten de film heeft en kan beoordelen. Is de transfer slecht; voel je vrij om al je bevindingen hier te plaatsen. Niks mis mee en alleen maar behulpzaam. Het heeft alleen weinig zin om op voorhand al een (negatieve) verwachting uit te spreken, feitelijk gebaseerd op niets. Het gegeven dat andere uitgaves wellicht van lagere kwaliteit zijn, wil niet automatisch zeggen dat het met toekomstige releases ook zo is.
    Kijk als er nu al melding waren dat het een slechte transfer zou , dan kon ik hem nog annuleren bij wehkamp, snap je? En dan zou ik dus de US versie kopen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ben twee FRS afgegaan, een Saturn en een Mediamarkt.

    Niemand had 'm nog.
    En V&D?
    daar ligt hij hier voor €16,99

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Kijk als er nu al melding waren dat het een slechte transfer zou , dan kon ik hem nog annuleren bij wehkamp, snap je? En dan zou ik dus de US versie kopen.
    Moet je wel een regiovrije speler hebben, want hij is gelocked op regio A
    Dat is de reden dat ik 'm niet heb besteld.

    En op antwoord dat ie bij V&D ligt. Ik wil de steelbook

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Begrijpelijk, maar wacht dan even af totdat die meldingen hier (of elders) verschijnen, of wacht desnoods anders even met bestellen. Door op voorhand uit te spreken mogelijk een slechte transfer te verwachten, help je niemand mee. Als er negatieve (of positieve!) reacties komen van mensen die de uitgave al wél hebben, kan je aan de hand daarvan beslissen de uitgave te kopen of te annuleren. Dat scheelt een hoop geld, energie en bovenal frustratie.
    Ik heb hier niet gezegt Door op voorhand uit te spreken mogelijk een slechte transfer te verwachten. Aleen dat ik het niet weet. Dus geen negatieve insteek. En daarom stelde ik de vraag nu de Blu-ray toch wel een week uit is (huurversie) en ook de koop versie.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb hier niet gezegt Door op voorhand uit te spreken mogelijk een slechte transfer te verwachten. Aleen dat ik het niet weet. Dus geen negatieve insteek. En daarom stelde ik de vraag nu de Blu-ray toch wel een week uit is (huurversie) en ook de koop versie.
    Koop gewoon standaard een US release. Scheelt een hoop negatief gepraat van jou hier en jij hebt dan niks meer te maken met de door jou gehate Nederlandse maatschappijen.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •