Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sky Captain and the World of Tomorrow, komt deze nog in Nederland uit op Blu Ray?

    Ik weet niet of hier al een topic voor is, ik kon deze niet vinden in elk geval, of ik heb niet goed gezocht, kan ook

    Volgens mij heeft deze titel wel op de Nederlandse releaselijst gestaan, maar nu niet meer. Ik kan ook geen informatie vinden of deze nog in Nederland uitkomt op Blu Ray of niet.
    Ik heb deze ooit gezien op HD-DVD, het is echt wel de moeite waard om je gewone DVD te vervangen.

    De Engelse versie is al niet meer zo goed beschikbaar en heeft geen Nederlandse ondertiteling.
    De US versie schijnt regiovrij te zijn, maar ook geen NL subs en geen HD audiotrack.

    Weet iemand hier iets meer van?

  2. #2

    Standaard

    Kun je beter een mailtje sturen naar RVC Entertainment (voor een nld release)
    Verder kun je ook nog informeren bij Paramount Pictures. Maar das meer ivm een internationale re-release.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb die US release, als ze deze nog eens uitbrengen met een HD audio track schaf ik hem zeker aan!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #4

    Standaard

    Net een reactie via de mail ontvangen. Er is helaas nog niets bekend over een release in Nederland. Afwachten dus...

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de Deense versie gekocht, omdat er een DTS-HD MA geluidsspoor op zit. Helaas heeft deze disc geen Nederlandse of Engelse ondertiteling, wel de Scandinavische. Gelukkig kan ik zonder ondertiteling van deze film genieten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Ik heb de Deense versie gekocht, omdat er een DTS-HD MA geluidsspoor op zit. Helaas heeft deze disc geen Nederlandse of Engelse ondertiteling, wel de Scandinavische. Gelukkig kan ik zonder ondertiteling van deze film genieten.

    Heey dat wist ik niet bedankt voor de tip!!

    Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag en hoe is het met de beeldkwaliteit gesteld, zelfde mpeg2 master op een BD25 of beter?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spaulding Bekijk bericht
    Net een reactie via de mail ontvangen. Er is helaas nog niets bekend over een release in Nederland. Afwachten dus...
    = de standaard reactie op elke vraag

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Ik heb de Deense versie gekocht, omdat er een DTS-HD MA geluidsspoor op zit. Helaas heeft deze disc geen Nederlandse of Engelse ondertiteling, wel de Scandinavische. Gelukkig kan ik zonder ondertiteling van deze film genieten.
    Als ik de keuze zou hebben tussen de Amerikaanse versie mét Engelse ondertitels en 'slechts' DTS 5.1 geluid of een Deense versie zónder Engelse ondertitels maar met DTS-HD geluid, dan wist ik het wel. Vind de ondertitels toch net wat belangrijker dan het geluid. Knappe jongen die het verschil hoort.

  9. #9

    Standaard

    Het is een BD25 disc, maar met een MPEG-4 AVC master. De beeldkwaliteit is goed te noemen. Ik heb deze film bij dvdcity.dk besteld.


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RRK Bekijk bericht
    Het is een BD25 disc, maar met een MPEG-4 AVC master. De beeldkwaliteit is goed te noemen. Ik heb deze film bij dvdcity.dk besteld.

    Thanks ik zie dat er ook een Japanse BD van deze film is ook met een MPEG-4 AVC master, deze heeft een Dolby True HD track en staat op een BD50.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Inmiddels wel in Nederland op de markt:
    http://www.bol.com/nl/p/sky-captain-...eaturedProduct

    Uitgever: eOne.

    Nee dank je.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #13

    Standaard

    bijgaan de recensie van de blu ray met Nederlands ondertitels, niet zo slecht dus als er gedacht wordt..

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Uitgever: eOne.

    Nee dank je.
    Betaal je dan liever 61 $ voor de Japanse versie met kans op douane kosten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Uitgever: eOne.
    Nee dank je.
    Oordeel zonder hem te hebben gezien en gehoord?
    Of is het een principe kwestie?

  16. #16

    Standaard Sky

    Hoi

    Ik heb deze al enige tijd hier liggen met DtsMA en ned subs van e-ONE. Heb deze voor 9 euro gekocht in de MM. Ik heb deze even op gezet en op het eerste zicht goed beeld en geluid.

    gr

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Betaal je dan liever 61 $ voor de Japanse versie met kans op douane kosten
    Hahaha je moest eens weten hoeveel geld ik in totaal heb uitgegeven om NL uitgaves van bepaalde distributeurs in mijn collectie te vervangen door de US uitgaves.

    Rambo 4, Sorority Row, Sin City, Planet Terror, Drive Angry 3D, Immortals 3D, The Messengers, de eerste drie Scream films, de eerste drie Final Destination films, My Bloody Valentine 3D, Blade trilogy, Underworld 1, The Others, Piranha 3D al deze films heb ik vervangen door de US uitgaves.
    De NL versies liggen in een hoek stof op te vangen, wachtend op de volgende rommelmarkt waar ik ze hopelijk nog voor een Euro kwijt kan...

    En het gaat natuurlijk gewoon door: The Raid, Piranha 3DD en The Three Musketeers 3D importeer ik gewoon.

    Dus om jouw vraag te beantwoorden: JA want ik heb veel over voor kwaliteit en mijn principe kwesties.

    Mijn vraag aan jou dan is: betaal jij 10 Euro voor een film van een uitgever die in het verleden al zo vaak de mist in is gegaan en dat misschien nu weer doet?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Oordeel zonder hem te hebben gezien en gehoord?
    Of is het een principe kwestie?

    Heb die NL uitgave nog nooit gezien en/of gehoord.

    Dus puur een principe kwestie en voorzorgsmaatregel.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  19. #19

    Standaard

    Helaas Stotteren E1 blu-rays en ook die van DFW als ik mijn Samsung speler op 24fps instel.....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Helaas Stotteren E1 blu-rays en ook die van DFW als ik mijn Samsung speler op 24fps instel.....
    laat ik voorop stellen dat alle films op alle merken gewoon normaal moeten draaien, maar nou ben ik ook niet kapot van Samsung kwad blu ray speler. heb 1 maand de 6900 gehad en heb die meteen verkocht. Beeld van de goedkopere sony bd570 was al stukken rustiger en beter. En de oppo uiteraard helemaal die ik nu uiteindelijk gekocht heb

    maar ik raad in principe de meeste mensen samsung blu ray spelers af want als je ze vergelijkt met zoals ik al zei de sony's alleen al dan ben je er zo op uit gekeken
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    laat ik voorop stellen dat alle films op alle merken gewoon normaal moeten draaien, maar nou ben ik ook niet kapot van Samsung kwad blu ray speler. heb 1 maand de 6900 gehad en heb die meteen verkocht. Beeld van de goedkopere sony bd570 was al stukken rustiger en beter. En de oppo uiteraard helemaal die ik nu uiteindelijk gekocht heb

    maar ik raad in principe de meeste mensen samsung blu ray spelers af want als je ze vergelijkt met zoals ik al zei de sony's alleen al dan ben je er zo op uit gekeken
    Alle Blu-rays spelen perfect af, behalve die van E1 en DFW......

    En de Samsung is eenvoudig regio-vrij te maken voor DVD's......

  22. #22

    Standaard

    Firmware geupdatet?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Mijn vraag aan jou dan is: betaal jij 10 Euro voor een film van een uitgever die in het verleden al zo vaak de mist in is gegaan en dat misschien nu weer doet?
    Als een review aantoont dat de beeld- en geluidskwaliteit in orde is JA

    Ik importeer ook een hoop denk verhoudingsgewijs, zou het eens moeten uitpluizen, zal het ongeveer 50/50 zijn. En waarom awel vaak omdat een buitenlandse versie goedkoper is dan de NL of BE versie.

    Om die reden alleen al weiger 'k bijvoorbeeld om 23 euro te betalen voor Jaws op BD, dan wacht ik de onvermijdelijke prijsdaling wel af.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Firmware geupdatet?
    Ja, geen verbetering.....

    Maar eh, ik doe niet echt moeite hoor om E1 of DFW uitgaven te kunnen afspelen hoor.....

    Ik bestel wel een betere versie in het buitenland.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Als een review aantoont dat de beeld- en geluidskwaliteit in orde is JA

    Ik importeer ook een hoop denk verhoudingsgewijs, zou het eens moeten uitpluizen, zal het ongeveer 50/50 zijn. En waarom awel vaak omdat een buitenlandse versie goedkoper is dan de NL of BE versie.

    Om die reden alleen al weiger 'k bijvoorbeeld om 23 euro te betalen voor Jaws op BD, dan wacht ik de onvermijdelijke prijsdaling wel af.
    Jij hebt dus ook je principes alleen bij jou gaat het om de prijs. Ik importeer overigens ook als het gaat om unrated versies van films, als ik weet dat een buitenlandse release unrated is en de NL niet dan ga ik altijd voor die buitenlandse release.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •