Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 143 worden weergegeven.

Discussie: The Expendables 3

  1. #1

    Standaard The Expendables 3

    The Expendables 3

    The Expendables 3 to Start Filming This Fall

    There may be a very good reason that Sylvester Stallone is going back to an R rating for his upcoming sequel The Expendables 2. If co-star Randy Couture has his facts straight, Sly is planning a trilogy of films for this franchise, and he wants to stay on the good side of his fans to ensure that happens.

    A third film seems like a no brainer, and it will be coming quicker than we could have imagined. According to Couture, this next installment of the action icon packed series is already planned and will "probably" shoot in the fall, shortly after The Expendables 2 hits theaters in August.

    Here is his exact quote : "Probably going to start shooting Expendables 3 in the fall after The Expendables 2 comes out in August."

    Sorry if that seemed redundant. You can watch the interview Here. Go to the 3:02 mark for Randy Couture's comments.

    Donnie Yen, Gina Carano, Steven Seagal, Wesley Snipes, and Kurt Russell are all in the running for The Expendables 3.

    The Expendables 2 comes to theaters August 17th, 2012 and stars Sylvester Stallone, Jason Statham, Bruce Willis, Liam Hemsworth, Arnold Schwarzenegger, Jean-Claude Van Damme, Chuck Norris, Jet Li. The film is directed by Simon West.

    Bron : Movieweb.com
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-03-2013 om 14:50

  2. #2

    Standaard

    Steven Seagal in The Expendables 3?



    Onlangs zei Randy Couture nog dat de opnames voor The Expendables 3 dit najaar al van start zullen gaan. Terwijl het tweede deel nog niet eens uit is, dient nu het volgende nieuwtje zich aan omtrent deel 3. Er zou namelijk een rol klaarliggen voor Steven Seagal. Dit zegt hij zelf tegenover de Franse site Excessif:

    “He [Sylvester Stallone] plans to do another one and I have already been made an offer. We’ll see … “

    Dat hij er überhaupt nog over na moet denken. Maar goed, eerst maar even afwachten hoe The Expendables 2 uitpakt. In de film van Simon West hebben Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Randy Couture, Dolph Lundgren, Chuck Norris, Terry Crews, Liam Hemsworth, Jean-Claude Van Damme, Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger rollen. Vanaf 16 augustus 2012 in de Nederlandse bioscoop.

    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #3

    Standaard

    Dat zou heel erg goed nieuws zijn, want Steven Seagal miste ik al heel erg in de lijst van The Expendables 2.
    Ik bedoel, alle toppers zitten erin op één na. Hopelijk wordt dit met deel 3 dus helemaal goed gemaakt.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Dat zou heel erg goed nieuws zijn, want Steven Seagal miste ik al heel erg in de lijst van The Expendables 2.
    Ik bedoel, alle toppers zitten erin op één na. Hopelijk wordt dit met deel 3 dus helemaal goed gemaakt.
    Ik heb het al eerder gezegd, maar ik mis deze toch ook wel erg hoor :


  5. #5

    Standaard

    Als ze Snipes willen hebben moeten ze volgens mij nog ff geduld hebben, tenzij hij wordt vrijgelaten door goed gedrag.

  6. #6

    Standaard

    Lees dit nu pas, maar Steven erin zou echt top zijn!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

    Standaard

    Het tweede deel is nog niet uit, maar er druppelt wat meer nieuws over een mogelijke tweede vervolgfilm. Tenzij de tweede gigantisch flopt, zal die er wel komen.

    Producent Avi Lerner heeft onthuld dat men onder andere Clint Eastwood en Harrison Ford heeft benaderd voor een mogelijke rol. Daarnaast zou hij Wesley Snipes wel een rol willen aanbieden, maar die zit nog een jaartje in de bak. Hij beweert daarnaast dat Nicolas Cage al geboekt is voor een rol.

    Eastwood en Ford lijken long shots, maar Snipes en Cage passen meer bij dit soort films. En kunnen allebei het geld goed gebruiken. Zoals gezegd, is Snipes pas over een jaar beschikbaar, dus dat zou het opnameschema en de mogelijke releasedatum een behoorlijk stuk opschuiven ten opzichte van eerdere geruchten dat de opnames voor Expendables 3 vlak na de release van deel 2 van start zouden gaan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    fout fout fout

    de film is er om de actie helden van de jaren 80 te vertegenwoordigen

    hier horen statham, snipes en cage niet tussen

    het gaat om de namen die je noemt tijdens een basisschool vechtpartijtje, ik ben rambo, nou dan ben ik van damme

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    fout fout fout

    de film is er om de actie helden van de jaren 80 te vertegenwoordigen
    Wie zegt dat? En waarom zitten er dan meer actiesterren van latere jaren in de films dan uit de jaren '80?

    - Willis' filmcarrière kwam pas laat in de jaren '80 op gang, maar maakte z'n meeste actiefilms pas daarna.
    - Voor Van Damme geldt min of meer hetzelfde; Z'n vroege jaren '80-films zijn tamelijk obscuur. Z'n doorbraak kwam pas eind jaren '80, maar z'n status als actiester was op z'n hoogtepunt in de jaren '90. In die periode begonnen Cage en Snipes ook actiefilms te maken.
    - Li was in die tijd buiten China nog amper bekend. Echt bekend buiten China werd hij pas eind jaren '90. Het gros van z'n internationale films is van na de eeuwwisseling. Ruwweg de periode waarin Statham opkwam als actie-held.
    - Couture, Crews en Austin maakten zelfs in hun respectievelijke sportcarrières pas na de jaren '80 naam en waren nog helemaal niet met acteren bezig.
    - En of je acteurs als Mickey Rourke en Eric Roberts op basis van hun films in de jaren '80 als actiehelden zou kunnen omschrijven is maar zeer de vraag.

    En van die paar actiesterren die daadwerkelijk voornamelijk naam maakten met hun films uit de jaren '80 heeft Lundgren vooral direct-to-video-films gemaakt (op basis van wat bijrolletjes en een ietwat grotere rol als He-Man kun je hem moeilijk een typische jaren '80-actiester noemen), is born again Christian Norris nauwelijks nog serieus te nemen en speelt Schwarzenegger een bijrol in The Expendables.

    Volgens mij zijn er bewust ook acteurs van de jongere generatie gekozen, omdat waarschijnlijk na de jaren '80 ook nog actieliefhebbers op de basisschool hebben gezeten.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    Onbegrijpelijk : Actiefilm maken met zowat alle actietoppers erin, en dan Jackie Chan niet vragen???

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Onbegrijpelijk : Actiefilm maken met zowat alle actietoppers erin, en dan Jackie Chan niet vragen???
    Er is nu pas een bericht(je) over een paar acteurs die men graag in de film wil zien. Het is allemaal nog in een vroege fase en niet elke acteur zal toehappen, dus het lijstje is bij lange na nog niet definitief of compleet. Van de andere kant is het geen must om Chan in de film te hebben. Hij zou erin passen, maar dat geldt voor meer acteurs. Dit soort films lopen toch al het risico dat de vele cameo's nogal geforceerd en onhandig in het 'verhaal' worden geschreven.
    Zo schijnt in deel 2 Jet Li na de opening al snel uit de film te verdwijnen, komt Norris maar een paar minuten kijken, duikt Van Damme laat in de film voor het eerst op en is daarna ook niet zo veel te zien en is Schwarzenegger weliswaar wat meer te zien dan in de eerste film, maar bij elkaar is z'n screentime alsnog niet veel meer dan 10 minuten .
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Niemand minder dan Clint Eastwood is in onderhandelingen voor The Expendables 3. Dit maakte The Expendables 2-producer Avi Lerner in een interview met Total Film bekend.

    Lerner heeft naast Eastwood nog meer grote helden op de korrel. "We hebben Clint Eastwood benaderd, we hebben een personage in gedachten voor hem. Verder praten we met Harrisson Ford. [En we willen] Wesley Snipes als hij terug uit de gevangenis komt. Ik geef je nog een naam, we hebben Nicholas Cage om [een van de personages] te spelen." Cage is op dit moment de enige nieuwe naam die Lerner kan bevestigen.

    De producent is echter nog niet klaar met zijn sterrenlijst. "We gaan verder Mickey Rourke terugbrengen. (...) Ik vind Mickey leuk. En natuurlijk, alle huidige sterren komen terug."

    Voordat we van dit spektakel kunnen genieten hebben we eerst The Expendables 2 in het vooruitzicht. Op 16 augustus is de film met Sylvester Stallone, Jason Statham, Jet Li, Dolph Lundgren, Chuck Norris, Terry Crews, Randy Couture, Liam Hemsworth, Jean-Claude Van Damme, Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger te zien.
    FOK.nl

  13. #13

    Standaard

    had lachen geweest als Bruce Lee erin voor had kunnen komen.
    weet eigenlijk niet wat Cage en Eastwood nou in de expandables te zoeken hebben.
    de 1 is te oud de ander is eigenlijk helemaal geen actieacteur.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    FOK.nl
    Ik krijg een gevoel van déjà vu. Jij waarschijnlijk ook, als je een paar berichten hoger kijkt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    de ander is eigenlijk helemaal geen actieacteur.
    Behalve dan toen hij in Con Air speelde. En in The Rock. En Ghostrider. En Ghostrider: Spirit of Vengeance. En Drive Angry, Face/Off, Kick-Ass, Bangkok Dangerous, Gone in Sixty Seconds, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, Windtalkers, Firebirds...
    Cage heeft waarschijnlijk meer actierollen gespeeld dan bijvoorbeeld Eric Roberts of Mickey Rourke.

    En als Eastwood toehapt (wat me niet waarschijnlijk lijkt, want dit soort films is waarschijnlijk niet (meer) z'n ding), dan lijkt het me voor een bijrol als mentor of opdrachtgever. Iets wat niet al te inspannend zal zijn. Chuck Norris is met z'n 72 jaar nota bene nog in actie te zien in het tweede deel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Behalve dan toen hij in Con Air speelde. En in The Rock. En Ghostrider. En Ghostrider: Spirit of Vengeance. En Drive Angry, Face/Off, Kick-Ass, Bangkok Dangerous, Gone in Sixty Seconds, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, Windtalkers, Firebirds...
    Cage heeft waarschijnlijk meer actierollen gespeeld dan bijvoorbeeld Eric Roberts of Mickey Rourke.

    En als Eastwood toehapt (wat me niet waarschijnlijk lijkt, want dit soort films is waarschijnlijk niet (meer) z'n ding), dan lijkt het me voor een bijrol als mentor of opdrachtgever. Iets wat niet al te inspannend zal zijn. Chuck Norris is met z'n 72 jaar nota bene nog in actie te zien in het tweede deel.
    Clint is in ieder geval niet zo'n relifreak geworden als Chuck Norris met al z'n op- en aanmerkingen op het taalgebruik in films als deze.

    Clint kom er maar in!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik krijg een gevoel van déjà vu. Jij waarschijnlijk ook, als je een paar berichten hoger kijkt.
    Excuus, niet gezien..

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Behalve dan toen hij in Con Air speelde. En in The Rock. En Ghostrider. En Ghostrider: Spirit of Vengeance. En Drive Angry, Face/Off, Kick-Ass, Bangkok Dangerous, Gone in Sixty Seconds, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, Windtalkers, Firebirds...
    Cage heeft waarschijnlijk meer actierollen gespeeld dan bijvoorbeeld Eric Roberts of Mickey Rourke.
    maar stallone, arnie, van damme, lundgren zijn echt actie-actie helden

    cage was leuk in the rock, con-air en face/off maar geen badass mannetjes

    ik zie dan een danny trejo liever of beter, michael dudikoff ( american ninja ) of dan de niro

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    maar stallone, arnie, van damme, lundgren zijn echt actie-actie helden

    cage was leuk in the rock, con-air en face/off maar geen badass mannetjes

    ik zie dan een danny trejo liever of beter, michael dudikoff ( american ninja ) of dan de niro
    't Klopt weliswaar dat die vier die je noemt meer dan de rest naam hebben gemaakt als actie-held -en buiten het actiegenre weinig hebben klaargespeeld- maar zoals gezegd geldt hetzelfde bezwaar dat jegens Cage geldt ook voor het gros van de overige castleden. Daarom zie ik het probleem niet zo.

    Wat Dudikoff betreft, die gaat zich waarschijnlijk met het C-garnituur van het actiegenre wagen aan een eigen Expendables-achtige film, met o.a. illustere namen als Don 'The Dragon' Wilson, Cynthia Rothrock, Michael Jai White en Jeff Speakman. Figuren die vooral spelen in films die je na je 15e toch echt niet meer met droge ogen kunt bekijken. Dudikoff kun je toch moeilijk 'bad ass' noemen.
    Ze azen nog op zo veel mogelijk gelijksoortige figuren. Wie kent Billy Blanks nog?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #20

    Standaard

    Terry Crews wil wel in deel 3:

    Terry Crews is having a great year. He’s fantastic in a small role on HBO’s The Newsroom, totally bad ass in The Expendables 2, and now he’s been cast in Scary Movie 5 according to BlackFilm:

    I will also be in Scary Movie 5. That’s being directed by my man Malcolm Lee, who I love from The Best Man. I plan on coming back for the second season of The Newsroom and I have a couple of things in the works. I do plan on being in Expendables 3, which is really popping up really quick. A lot of people are talking about it, but it depends on how ’2? does.

    That sounds like an Expendables 3 confirmation too, right?
    Bron

  21. #21

    Standaard

    Er vliegen zoveel namen in het rond van actiehelden die we allemaal willen zien in deel 3,
    als ze er allemaal in komen dan wordt het wel een heel erg volle film.
    Zeker als ze iedereen ook nog een beetje tot hun recht willen laten komen.

    Clint Eastwood zou natuurlijk gewledig zijn als leider op afstand.....

  22. #22

    Standaard

    Nicolas cage is misschien aardig, maar echt actie acteur mwa.

    Dan heeft de door mij gewenste Jackie toch wat meer bewezen dacht ik zo.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Wel heel cool om zo alle actiehelden benaderd te hebben..een klein cheesy rolletje is niet erg!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Chuck Norris niet in The Expendables 3



    Het onderstaande interview is nou niet bepaald het beste interview, maar de informatie die eruit komt is wel zinnig. Een overenthousiaste dame van Access Hollywood stond op de rode loper bij de première van The Expendables 2 en sprak daar met één van de actiehelden die in de film te zien zijn: Chuck Norris. Ze vroeg hem daar ”Will you be back for The Expendables 3?”

    Daarop antwoordde Norris ”Ah, no. Just number two, that…”

    De dame begreep het antwoord niet helemaal en vroeg daarop: ”You want to get through number two first?”

    Waarop Norris vertelde: ”No, no, this is enough for me.”

    En de dame vroeg: ”Really, is it?”

    En Norris het iets duidelijker probeerde te maken: ”Oh yeah, oh yeah… It was special just to be able to do the film with guys I’ve known for many years, and get a chance to get together and fight with them. It was a lot of fun. Plus getting the chance to meet Terry [Crewes], who I hadn’t met before, and Jason Statham, who I hadn’t met. It was fun just to do that.”

    Dat Norris niet mee doet aan een derde film is wellicht te wijten aan het feit dat hij niet zo tevreden was met het taalgebruik en de actie in de film. In eerste instantie zou deze volgens de geruchten - als we die moeten geloven natuurlijk - een PG-13 rating krijgen. Dat was aan Norris te danken. Uiteindelijk kreeg de film toch een R-Rating, maar als de verhalen kloppen dus niet tot het genoegen van Norris.

    Hier het volledige interview.

    Bron : Filmtotaal.nl

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •