Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 143 worden weergegeven.

Discussie: The Expendables 3

  1. #76

    Standaard

    Sylvester Stallone hint naar rol Mel Gibson in 'The Expendables 3'



    Het gerucht was er al enige tijd, en leek zelfs al bevestigd, maar nu lijkt het pas echt definitief te zijn. Sylvester Stallone plaatste op Twitter het bericht
    ”Mad Max vs. Barney Ross…, waarmee hij duidelijk suggereert dat Mel Gibson op de radar staat voor The Expendables 3.

    De acteur werd iets meer dan een maand geleden al gekoppeld aan de rol van de slechterik in de film, maar dat gerucht werd tot nu toe nog altijd niet officieel bevestigd. De tweet van Stallone lijkt wel een bevestiging te zijn, al is nog niets honderd procent zeker.

    Het kan goed zijn dat de onderhandelingen een laatste stadium ingegaan zijn, en dat de deal een dezer weken bezegeld wordt. Dan zal Stallone pas de echte aankondiging kunnen doen voor zijn film, die op 14 augustus 2014 moet uitkomen.


    Sylvester Stallone @TheSlyStallone

    Mad Max vs Barney Ross......

    5:53 AM - 16 Jul 2013


    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #77

    Standaard

    Nicolas Cage hoogstwaarschijnlijk niet in 'Expendables 3'



    De afgelopen weken stak het gerucht dat Nicolas Cage te zien zou zijn in The Expendables 3 weer de kop op. Tijdens een interview met Den of Geek vertelde de acteur dat dit geruchten nog altijd prematuur zijn. Een rolletje in de franchise blijft onwaarschijnlijk.

    ”Ik heb nog altijd geen formele discussies over de film gehad”, vertelde de acteur.

    Vervolgens ging hij in op nog een internetgerucht, ”Ik ben niet te zien in Kick-Ass 2 en denk niet dat ik in Expendables 3 zit. Ik vind die mannen geweldig, maar ik kan zeggen dat het heel onwaarschijnlijk is dat ik in die film speel.”

    Een boel andere acteurs zullen wel in de film te zien zijn. Zo is Mel Gibson er hoogstwaarschijnlijk in te zien als de slechterik, en krijgen ook Steven Seagal, Wesley Snipes, Jackie Chan en Milla Jovovich een rolletje in de film.

    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #78

    Standaard

    Drie nieuwe namen voor 'The Expendables 3'



    Het duurt nog ruim een jaar voordat The Expendables 3 in de bioscoop verschijnt. Sylvester Stallone en regisseur Patrick Hughes zien de meeste castleden uit de vorige twee films terugkeren, maar zijn ondertussen ook op zoek naar vers bloed. Zo worden actiehelden als Jackie Chan, Wesley Snipes en Mel Gibson al een behoorlijke tijd in verband gebracht met de sequel.

    Het hoeven echter niet alleen maar iconische toevoegingen te zijn, zo blijkt nu. We weten nu dat Kellan Lutz, Ronda Rousey enVictor Ortiz zullen worden toegevoegd aan de cast. De laatste twee zijn hoogstwaarschijnlijk niet gecast om hun acteertalent, maar om hun vaardigheden. Ze zijn beiden bekend uit de vechtsport, respectievelijk martial arts en boksen.

    Lutz, bekend van Twilight, zal onderdeel uitmaken van een jonger team van huurlingen. Ze hebben allerlei technologische snufjes tot hun beschikking en krijgen het in eerste instantie aan de stok met de Expendables. Later werken ze samen tegen een vijand die een nog veel grotere bedreiging vormt.

    De opnames voor The Expendables 3 gaan volgende maand van start. De Nederlandse release vindt plaats op 14 augustus 2014.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #79

    Standaard

    Van de week Expendables 2 gezien. Nou ja, de helft. Na een half uurtje geloof ik even een half uurtje in slaap gesukkeld. Saaie film. Gebeurt niets in behalve wat dingen opblazen etc. Op zich is een actiefilm weleens lekker. Maar dit is gewoon too much. Door de hoeveelheid actie wordt het onoverzichtelijk en ook saai. Bovendien heb je alles al wel een keer gezien, incl. het supervoorspelbare red-het-dorp principe JCVD is echt slecht als schurk (niet serieus te nemen), leuk rolletje op zich van Chuck Norris. Voor mijn gevoel gaat het om Stallone. Die heeft een tegenspeler nodig, dus moet JCVD erbij. De rest qua personages hangt er maar een beetje bij. Schermvulling dus. Haal je het sentiment van de jaren 80 actiefilms weg en kijk je naar de film op zich, dan is dit gewoon een 13 in dozijn actiefilm.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Van de week Expendables 2 gezien. Nou ja, de helft. Na een half uurtje geloof ik even een half uurtje in slaap gesukkeld. Saaie film. Gebeurt niets in behalve wat dingen opblazen etc. Op zich is een actiefilm weleens lekker. Maar dit is gewoon too much. Door de hoeveelheid actie wordt het onoverzichtelijk en ook saai. Bovendien heb je alles al wel een keer gezien, incl. het supervoorspelbare red-het-dorp principe JCVD is echt slecht als schurk (niet serieus te nemen), leuk rolletje op zich van Chuck Norris. Voor mijn gevoel gaat het om Stallone. Die heeft een tegenspeler nodig, dus moet JCVD erbij. De rest qua personages hangt er maar een beetje bij. Schermvulling dus. Haal je het sentiment van de jaren 80 actiefilms weg en kijk je naar de film op zich, dan is dit gewoon een 13 in dozijn actiefilm.
    Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat als je echt het jaren tachtig gevoel wilt hebben moet je de top actiefilms uit de jaren 80 gaan kopen en bekijken.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat als je echt het jaren tachtig gevoel wilt hebben moet je de top actiefilms uit de jaren 80 gaan kopen en bekijken.
    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de bekende koppen van de jaren 80 actiefilms de mensen de bios in moeten trekken. Er wordt dus flink ingespeeld op sentiment (hoe vaak wordt er in deel 2 niet verwezen naar Terminator bijvoorbeeld of naar de Chuck Norris-films). Ik vind dat als een film het daar alleen van moet hebben het eigenlijk een zeer zwakke film is. Voor de rest vind ik expendables wel erg gemaakt volgens de wetten van de jaren 80 actiefilms: zo weinig mogelijk verhaal, zoveel mogelijk knallen, zoveel mogelijk oneliners en spierballen. Als je Expendables langs de films legt waarop ze duidelijk gebaseerd zijn, dan zijn er flink wat betere films te noemen.
    Je moet gewoonweg niet op herhaling gaan. Doe eens iets origineels in Hollywoud...

  7. #82

    Standaard

    Sylvester Stallone schopt Bruce Willis uit Expendables 3

    © getty. Tussen Sylvester Stallone en Bruce Willis lijkt het niet meer goed te komen. Tijdens de onderhandelingen over Expendables 3 is er schijnbaar iets geknapt. De 67-jarige Rocky-ster maakte zijn gevoelens jegens Willis gisteren glashelder door hem op Twitter als 'hebzuchtig' en 'lui' te omschrijven.

    Stallone kondigde aan dat Harrison Ford de Die Hard-ster zal vervangen in Expendables 3. Hij twitterde: "WILLIS OUT...HARRISON FORD IN!!! GEWELDIG NIEUWS!!! Wacht hier al jaren op."

    Iets later voegde hij daar aan toe: "HEBZUCHT EN LUIHEID...EEN PRIMA FORMULE VOOR CARRIEREMISLUKKING." Een woordvoerder van Stallone bevestigde tegenover de Huffington Post dat de laatste post wel degelijk op Willis sloeg.

    Willis speelde in de eerste twee Expendables-films naast onder andere Stallone, Arnold Schwarzenegger, Jason Statham, Jean-Claude Van Damme, Jet Li en Chuck Norris. In de derde film maken, naast Ford, ook Jackie Chan, Wesley Snipes en Mel Gibson hun opwachting.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Guyke Bekijk bericht
    Sylvester Stallone schopt Bruce Willis uit Expendables 3

    © getty. Tussen Sylvester Stallone en Bruce Willis lijkt het niet meer goed te komen. Tijdens de onderhandelingen over Expendables 3 is er schijnbaar iets geknapt. De 67-jarige Rocky-ster maakte zijn gevoelens jegens Willis gisteren glashelder door hem op Twitter als 'hebzuchtig' en 'lui' te omschrijven.

    Stallone kondigde aan dat Harrison Ford de Die Hard-ster zal vervangen in Expendables 3. Hij twitterde: "WILLIS OUT...HARRISON FORD IN!!! GEWELDIG NIEUWS!!! Wacht hier al jaren op."

    Iets later voegde hij daar aan toe: "HEBZUCHT EN LUIHEID...EEN PRIMA FORMULE VOOR CARRIEREMISLUKKING." Een woordvoerder van Stallone bevestigde tegenover de Huffington Post dat de laatste post wel degelijk op Willis sloeg.

    Willis speelde in de eerste twee Expendables-films naast onder andere Stallone, Arnold Schwarzenegger, Jason Statham, Jean-Claude Van Damme, Jet Li en Chuck Norris. In de derde film maken, naast Ford, ook Jackie Chan, Wesley Snipes en Mel Gibson hun opwachting.
    Grappig dat Juist Stallone dat zegt. Als ik eerlijk ben denk ik dat Willis hoogwaardiger films heeft afgeleverd dan Stallone....

  9. #84

    Standaard

    't Is vooral wat zielig dat uitgerekend die mannen over elkaar gaan twitteren op die kinderlijke wijze. Ford komt erbij? Prima!

  10. #85

    Standaard

    Het nana lekker puh syndrome..jij druit..en jij mag erin..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij is het allemaal PR!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgens mij is het allemaal PR!
    Misschien zit er toch kern van waarheid in, want laatste tijd is Bruce niet bepaald positief in het nieuws : http://www.businessinsider.com/bruce...terview-2013-7

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    't Is vooral wat zielig dat uitgerekend die mannen over elkaar gaan twitteren op die kinderlijke wijze. Ford komt erbij? Prima!
    Ik vind Ford wel een type om bijvoorbeeld een generaal te spelen. Ook zou het weleens leuk zijn om hem in een schurkenrol te zien. Leuke uitdaging voor hem.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Grappig dat Juist Stallone dat zegt. Als ik eerlijk ben denk ik dat Willis hoogwaardiger films heeft afgeleverd dan Stallone....
    Pulp Fiction. nuff said.

  15. #90

    Standaard

    Kom op zeg. Rocky is onverslaanbaar !

  16. #91

    Standaard

    Willis is volgens mij een erg arrogante, vervelende vent geworden die denkt dat hij God is. Goed dat hij een keer op zijn plek wordt gezet en misschien wordt hij OF wakker en gaat hij eens een keer normaal in een film spelen OF hij wordt door meerdere aan de kant gezet en meerdere delen in een ooit zo goede reeks van Die Hard worden ons bespaard, want dan ook weer een zegen is. Dus in elk geval kan het ons als filmliefhebbers wellicht iets opleveren...

  17. #92

    Standaard

    Bruce Willis eiste 1 miljoen dollar per dag voor 'The Expendables 3'

    Gisteren hadden we nog het nieuws dat Bruce Willis uit de productie van The Expendables 3 was gestapt. Toen werd niet heel duidelijk waarom dat precies was, al lichtte Sylvester Stallone wel een tip van de sluier op met een bericht op Twitter.

    Sylvester Stallone @TheSlyStallone
    GREEDY AND LAZY ...... A SURE FORMULA FOR CAREER FAILURE
    9:36 PM - 6 Aug 2013

    Nu laten bronnen van The Hollywood Reporter weten dat het om het loon van de acteur ging. Naar verluidt werd hem 3 miljoen dollar geboden voor vier dagen werk in Bulgarije. Daarop reageerde de acteur door te zeggen dat hij met de productie zou stoppen als hij geen 4 miljoen dollar betaald kreeg.

    ”Een miljoen dollar per dag. Stallone en de rest zeiden allemaal nee,” aldus de bron van THR. ”Ik denk dat Willis verbaasd was dat hij binnen 72 uur vervangen was door Harrison Ford – een betere acteur, een vriendelijker persoon en ook veel interessanter voor de film.”

    De persvertegenwoordiger van Willis wilde niet reageren op bovenstaand bericht.

    Bron : Filmtotaal.nl

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Willis is volgens mij een erg arrogante, vervelende vent geworden die denkt dat hij God is. Goed dat hij een keer op zijn plek wordt gezet en misschien wordt hij OF wakker en gaat hij eens een keer normaal in een film spelen OF hij wordt door meerdere aan de kant gezet en meerdere delen in een ooit zo goede reeks van Die Hard worden ons bespaard, want dan ook weer een zegen is. Dus in elk geval kan het ons als filmliefhebbers wellicht iets opleveren...
    Volgens mij zijn alle acteurs dat, Stallone denkt ook The Expandables tot in het oneindige uit te kunnen melken en dat iedereen er maar in moet spelen. In feite zijn het maar middelmatige films. De films die ze moeten benaderen, de echte 80's films zijn beter.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Volgens mij zijn alle acteurs dat, Stallone denkt ook The Expandables tot in het oneindige uit te kunnen melken en dat iedereen er maar in moet spelen. In feite zijn het maar middelmatige films. De films die ze moeten benaderen, de echte 80's films zijn beter.
    Mwah, vind ik best meevallen, tenminste als ik naar het trio Stallone, Schwarzenegger en Willis kijk. Ik vind de laatste echt een vervelende, respectloze, arrogante kwal geworden; de rest vind ik wel meevallen. Tenminste, wat ik kan zien hoe ze reageren in de media ed. Tuurlijk, Stallone melkt zijn Expendables-franschise best uit, maar hij doet het tenminste met een plezierige inslag en wat positieve en lollige PR. Dat vind ik een stuk beter te verteren dan bijv dat interview van Willis over Red 2. Das is echt dieptriest... En dan staat er nog een link in dat begeleidende stukje naar een ander interview over Die Hard 5, wat nog erger was en waarvoor Willis zijn excuses heeft aangeboden. Maar dat filmpje is ineens verwijderd van Youtube...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mwah, vind ik best meevallen, tenminste als ik naar het trio Stallone, Schwarzenegger en Willis kijk. Ik vind de laatste echt een vervelende, respectloze, arrogante kwal geworden; de rest vind ik wel meevallen. Tenminste, wat ik kan zien hoe ze reageren in de media ed. Tuurlijk, Stallone melkt zijn Expendables-franschise best uit, maar hij doet het tenminste met een plezierige inslag en wat positieve en lollige PR. Dat vind ik een stuk beter te verteren dan bijv dat interview van Willis over Red 2. Das is echt dieptriest... En dan staat er nog een link in dat begeleidende stukje naar een ander interview over Die Hard 5, wat nog erger was en waarvoor Willis zijn excuses heeft aangeboden. Maar dat filmpje is ineens verwijderd van Youtube...
    Schwarzenegger is ook niet onbesproken gebleven, buitenechtelijke relaties e.d.

    Stallone is veel in het nieuws omtrent plastische chirurgie.

    Gezien de rol van Willis, kan ik mij begrijpen dat je daar niet vrolijk van wordt. Als je hem dan toch perse wilt hebben, betaal er dan ook voor.

    Dus ieder heeft zijn deel van negativiteit...

    Van de drie heeft Willis toch wel de betere port folio.

    Ach veel is ook PR.
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2013 om 22:52

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    ... Gezien de rol van Willis, kan ik mij begrijpen dat je daar niet vrolijk van wordt. Als je hem dan toch perse wilt hebben, betaal er dan ook voor.
    Ik vind anders 3 miljoen dollar voor 3 dagen werken anders al een behoorlijke beloning hoor. Het houdt ergens op lijkt me!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind anders 3 miljoen dollar voor 3 dagen werken anders al een behoorlijke beloning hoor. Het houdt ergens op lijkt me!
    Ehmm, het is drie miljoen voor 4 dagen werken, hij wil 4 miljoen omdat hij 4 dagen moet werken.
    Misschien wil hij de onderhandelingen frustreren om zo er mooi uit te kunnen springen.

    Johnny Depp kreeg 40-50 miljoen voor Pirates...

    Ik denk niet dat meneer Ford gratis werkt.

    Als je ziet wat voor rol sommigen hebben loont het niet eens. Zo'n cameo van tig seconden zoals in Expendables 1 is ook niets.
    Laatst aangepast door hstadman : 08-08-2013 om 23:02

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ehmm, het is drie miljoen voor 4 dagen werken, hij wil 4 miljoen omdat hij 4 dagen moet werken.
    Misschien wil hij de onderhandelingen frustreren om zo er mooi uit te kunnen springen.

    Johnny Depp kreeg 40-50 miljoen voor Pirates...

    Ik denk niet dat meneer Ford gratis werkt.

    Als je ziet wat voor rol sommigen hebben loont het niet eens. Zo'n cameo van tig seconden zoals in Expendables 1 is ook niets.
    4 dagen dan, dan vind ik het nog ontiegelijk veel geld voor zo'n korte tijd.

    Johnny Dep zal echt wel veel langer dan 4 dagen hebben gewerkt voor Pirates....

    Je moet blij dat je in zo'n film mag spelen.

    Al vind ik wel (off topic), dat de komende film van Sly ''Escape Plan'' met zijn vriend Arnold Schwarzenegger, een betere Sylvester neerzet dan de Expendables.

    Die zijn aardig, maar zie toch liever mijn Helden Sylvester & Arnold samen, dan megaveel acteurs proppen in een film als The Expendables.

    Maar goed, ben wel benieuwd naar deel 3, alhoewel het niet mijn favoriete films zijn van beide heren.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    4 dagen dan, dan vind ik het nog ontiegelijk veel geld voor zo'n korte tijd.

    Johnny Dep zal echt wel veel langer dan 4 dagen hebben gewerkt voor Pirates....

    Je moet blij dat je in zo'n film mag spelen.

    Al vind ik wel (off topic), dat de komende film van Sly ''Escape Plan'' met zijn vriend Arnold Schwarzenegger, een betere Sylvester neerzet dan de Expendables.

    Die zijn aardig, maar zie toch liever mijn Helden Sylvester & Arnold samen, dan megaveel acteurs proppen in een film als The Expendables.

    Maar goed, ben wel benieuwd naar deel 3, alhoewel het niet mijn favoriete films zijn van beide heren.
    Je snapt hem, Sly wil zoveel mogelijk actiehelden in een film proppen en ze weten drommels goed dat niet iedereen quality screentime kan krijgen.
    Het draait ook meer om Sly, Statham.

    Ik denk dat Willis weer genoeg heeft gekregen voor red 2...Echt voor het geld hoeft hij het niet te doen.

    Ze zaten toch elkaar een beetje belachelijk te maken in hun actiefilms, maar achter de schermen zaten Sly en Arnie rustig met elkaar een sigaartje te roken. Je weet het niet echt. Veel is nep en PR!

  25. #100

    Standaard

    Ook Mel Gibson en Antonio Banderas in 'The Expendables 3'



    De naam van Mel Gibson werd al een paar keer in het geruchtencircuit verbonden aan The Expendables 3. Nu weet Entertainment Weekly te melden dat hij officieel is aangetrokken voor een rol in de film, mogelijk voor de voornaamste schurk. Ook Antonio Banderas zal gaan aansluiten en dit nieuws is compleet nieuw.

    De casting van Gibson en Banderas volgt vlak na het verrassende vertrek van Bruce Willis en de aangename casting van Harrison Ford voor het derde deel dat geregisseerd gaat worden door Patrick Hughes (Red Hill, 2010) en waarvoor officieel Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger,Jason Statham, Kellan Lutz, Ronda Rousey en Victor Ortiz aangetrokken zijn. Mogelijk volgen nog grote namen als Jackie Chan, Wesley Snipes, Nicolas Cage, Steven Segal en Milla Jovovich, aangezien zij al geruime tijd in verband gebracht worden met de sequel.

    Overigens zijn zowel Gibson en Banderas ook te zien in Machete Kills, die later dit jaar verschijnt.

    The Expendables 3 moet augustus 2014 verschijnen.

    Bron : Filmtotaal.nl

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •