Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Once Upon A Time (ABC)



    http://www.youtube.com/watch?v=Rga4rp4j5TY

    Ik weet niet of deze serie (van de makers van Lost) al ergens in BE of NL op de buis komt, maar ik ben 'm al van het begin af trouw aan het volgen (ahem...). De stijl is vrij uniek, want elke aflevering wordt zowat in twee gesplit: in het ene verhaal zien we het verleden van sprookjesfiguren zoals Snow White, Prince Charming, The Evil Queen, Belle, Red Riding Hood, Cinderella, enzovoort. Het andere verhaal vindt plaats in het hier en nu, in het stadje Storybrooke waar al die sprookjesfiguren zonder het te beseffen vast zitten door een vloek die lang geleden over ze uitgesproken is door de Evil Queen. Haar stiefzoon Henry bezoekt op een dag zijn échte moeder Emma, die hij weet te overhalen mee te komen naar Storybrooke. Eenmaal daar besluit Emma er te blijven, niet alleen voor Henry maar ook omdat ze geïntrigeerd is door het plaatsje en zijn bewoners.

    De serie heeft een hoog Disney-gehalte, maar ik vind verhaal erg meeslepend met hele leuke special effects en het acteerwerk (Jennifer Morrison, Robert Carlyle, Lana Parrilla, Eion Bailey ...) is van de bovenste plank. Er is nu ook een leuke opbouw naar de seizoensfinale aan de gang.

    In ieder geval, een aangename nieuwkomer in het TV-landschap, ik blijf alvast kijken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    De serie loopt momenteel op Film1 Series.

  3. #3

    Standaard

    Is al een topic over. Deze kan op slot.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Is al een topic over. Deze kan op slot.
    Ik heb er vast naast gekeken: bij een zoekopdracht vind ik het nog steeds niet...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #5

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=83924

    Al staat er niet veel bijzonders.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  6. #6

    Standaard

    In dit geval kan de ander beter op slot.

    Maar ziet er niet onaardig uit dit, even afwachten of ze na dit seizoen ook verder gaan en dan begin ik er denk ik wel aan.

  7. #7

    Standaard

    Eén week voor de Season Finale en ik moet toegeven: dit is een hele sterke serie. Ik had even verwacht dat het de toer van Lost zou opgaan met elke week steeds meer vragen maar geen antwoorden, maar gelukkig is dat niet zo. Deze week werden al heel wat vragen beantwoord en hopelijk krijgen we zondag een welverdiende afsluiter van het seizoen. Er komt zo goed als zeker een tweede, dus ik ben tevree.

    Op 28 Augustus komt in Amerika de DVD en Blu-Ray set uit, voor mij alvast een verplichte aanschaf.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #8

    Standaard Re:

    Na de verhalen hier gelezen te hebben, ga ik volgend weekeinde maar eens de marathon bij Film1 opnemen. Dan worden alle afleveringen herhaald in 2 dagen tijd.

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vond het een erg vermakelijke serie, absoluut de moeite waard. Ik ben alleen bang dat het tweede seizoen (als dat komt, maar gezien het einde van dit seizoen moet dat bijna wel) dit nooit zal kunnen volhouden omdat het originele concept helemaal om moet

  10. #10

    Standaard

    Iemand die dit nog volgt? Ik vond de start van dit Seizoen érg goed aangepakt, ook de tweede aflevering was weer genieten. Er zitten duidelijke Lost-trekjes in de serie, zowel in verhaalopbouw als in stijl, maar ik heb het gevoel dat ze hier meer proberen om verhaallijnen netjes af te ronden.

    Benieuwd wanneer de serie hier op DVD of Blu-Ray komt aangespoeld...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #11

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Iemand die dit nog volgt? Ik vond de start van dit Seizoen érg goed aangepakt, ook de tweede aflevering was weer genieten. Er zitten duidelijke Lost-trekjes in de serie, zowel in verhaalopbouw als in stijl, maar ik heb het gevoel dat ze hier meer proberen om verhaallijnen netjes af te ronden.

    Benieuwd wanneer de serie hier op DVD of Blu-Ray komt aangespoeld...
    Ik ga seizoen 2 volgen via Film1. Die starten binnenkort met het tweede seizoen.

  12. #12

    Standaard

    En sinds deze week is seizoen 3 ook gestart. Ik vond de eerste aflevering niet slecht en leuk dat ze een goed sprookjesfiguur zo op de kop hebben gezet.

  13. #13

    Standaard

    op prime (telenet) kan je er de eerste twee seizoen gratis bekijken, eerste seizoen was echt wel goed!
    wil ik kijken naar seizoen 2, begint die toch wel nie in het midden van dat seizoen?? begint bij aflevering 18, waar is het begin naartoe ale??

  14. #14

    Standaard

    Ben op dit moment de Blu-ray van seizoen 1 (UK-versie met Engelse Hoh-ondertitels) aan het kijken en ik moet zeggen dat het aardig verslavend is, Dat had ik niet verwacht. Visueel ziet het er prachtig uit: haarscherp, fantastische kleuren en kostuums (met name in de sprookjes-scenes). Ook de special effects zijn zeer geslaagd. Gelukkig is het aantal personages redelijk beperkt waardoor je de diverse karakters goed leert kennen. Het blijft weliswaar redelijk oppervlakkig, maar iedere aflevering heeft weer verrassende elementen. Ben nu bij aflevering 13. Nog 10 te gaan... Alvast maar eens uitkijken voor seizoen 2 op Blu-ray (UK of US-versie).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Ik volg momenteel seizoen 3 via Film1 en juist in dit seizoen komt er meer diepgang en dan vooral inzake de verbanden tussen de figuren.

  16. #16

    Standaard

    Wij hebben seizoen 3 net afgekeken via Amerika. Serie lijkt steeds beter te worden. Finale was weer geweldig. Seizoen 1 en 2 staan hier al in de kast op blu-ray. Zeker een van onze favorieten.

  17. #17

    Standaard

    Ik ook niks dan lof over de serie. Vind alleen Henry nog wel steeds slecht gecast.

  18. #18

    Standaard

    Enorm meeslepende serie die ik al sinds het begin volg, en het wordt inderdaad alleen maar beter. De cast is top wat mij betreft, met als uitsteker Robert Carlyle als Rumplestiltskin. Heerlijk personage. Wat in aan Seizoen 3 zo goed vond was dat de meeste personages écht groeiden. Vooral Regina's personage is hier echt wel beter uitgekomen. Seizoen 4 is trouwens al besteld door ABC!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #19

    Standaard

    In seizoen 1 nog vier afleveringen te gaan. De afleveringen worden steeds beter, en dat geldt zeker voor de 'cliffhangers'. Ik kan me nog steeds wel bedwingen om maar 1 aflevering per dag te bekijken, al wordt dat wel steeds moeilijker . Maar ja, ook andere plichten roepen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #20

    Standaard Re:

    Mooie slotaflevering van seizoen 3:


    -Het meenemen van de vrouw uit de gevangenis die Marian (van Robin Hood) bleek te zijn.
    -Het per ongeluk meenemen van een fles uit de opslag van Repelsteeltje die leegliep en tot een personage bijeenkwam. Het blijkt het hoofdfiguur van Frozen te zijn. Een koude verschijning.



    Dus weer stof genoeg voor seizoen 4. Ik kan niet wachten.

  21. #21

    Standaard

    Weet iemand misschien of deze serie nog een keer in NL op blu ray word uitgegeven?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of deze serie nog een keer in NL op blu ray word uitgegeven?
    Gaat niet gebeuren.

    Disney brengt geen Tv-series (en backcatalogus) in NL uit op BD.

    Laatste Tv-serie was Lost ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #23

    Standaard

    Vandaag seizoen 3 afgekeken. Iemand een idee wanneer seizoen 4 hier op dvd/blu-ray gaat verschijnen?

  24. #24

    Standaard

    Normaal in maart seizoen 5. Yesssss mega goede serie

  25. #25

    Standaard

    Seizoen 6 is ook weer goed.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •