De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Borgia [Blu-ray Disc]

    Borgia

    Een kroniek van het geslacht Borgia, waar Rodrigo aast op de pauselijke zetel.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geweldig, drie bolletjes op inhoud omdat de karakters onuitstaanbaar zijn!
    We gaan alleen nog voor de feelgood ��

  3. #3

    Standaard

    Bekijk eerst een de serie, dan begrijp je wat ik bedoel.
    Het bederft echt de kijkervaring, hoe goed de serie verder ook mag zijn.
    Elke scenarist weet hoe een verhaal opgebouwd moet worden, de scenarist van deze serie heeft zich niet aan deze 'wet' gehouden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Gewoon een hoop seks toevoegen lijkt tegenwoordig haast een verplicht element in historische series, maar de oude tijden stonden ook wel bekend om de losse moraal, dus dat is op zich geen doodzonde. En ik mag er ook graag naar kijken

    Echter, als ik deze beschrijving hoor heb ik er nu al geen zin meer in. Over onsympatieke personages kan je hele goeie en fascinerende series maken, dat hebben The Tudors en Rome wel bewezen. Maar dat is hier dus kennelijk niet gelukt? Jammer.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  5. #5

    Standaard

    Heb net die andere serie BorgiaS op amazon.co.uk besteld (3 bd's), met Jeremy Irons, heeft iemand ze allebei gezien?
    Ik vraag me af welke de beste is...die op hokshop.nl (etc.) vind ik wat prijzig...
    Dat is de release die hierboven besproken wordt (4 bd's).
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...00_i00_details

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heb net die andere serie BorgiaS op amazon.co.uk besteld (3 bd's), met Jeremy Irons, heeft iemand ze allebei gezien?
    Ik vraag me af welke de beste is...die op hokshop.nl (etc.) vind ik wat prijzig...
    Dat is de release die hierboven besproken wordt (4 bd's).
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...00_i00_details
    Ik heb Borgia onlangs bij Media Markt voor 32,99 gekocht; dat vond ik alleszins meevallen voor deze luxe uitgevoerde Blu-ray box.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb alleen The Borgias (met Jeremy Irons dus) gezien, en die is wel aardig, ik heb 'm een 7 gegeven.
    Het is geen straf om 'm te kijken, er zijn genoeg prachtige beelden om van te genieten, maar verwacht geen topserie. Qua verhaal greep het mij niet helemaal.
    Leuk voor een keertje.

    Borgia ben ik wel benieuwd naar, maar dan wacht ik even tot The Borgias wat weggezakt is .

  8. #8

    Standaard

    Heb net bij de mediamarkt de set gekocht voor 9.99 euro, maar voel met toch wel enorm genaaid.. Er staat namelijk 'De complete serie', alleen is het helemaal niet de complete serie, inmiddels is seizoen 2 en 3 er ook.. Had ik dat geweten had ik em helemaal niet gekocht.. Erg jammer..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •