Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.

Discussie: Cloud Atlas

  1. #1

    Standaard Cloud Atlas



    Deze stond oorspronkelijk gepland voor 7 Februari in de US, is uiteindelijk verschoven naar Juni en gisteren weer teruggeschroefd naar 14 Mei. Vermoedelijk heeft het allemaal wat te maken met de box office en het feit dat de film nog in heel wat landen in de bioscopen moet komen.

    Artikel van Blu-Ray.com:
    Warner Bros. Home Entertainment has dated and detailed the highly anticipated Blu-ray/DVD/UltraViolet Combo Pack release of Cloud Atlas, the ambitious, multi-part science fiction epic from director Tom Tykwer and producers/co-directors Andy and Lana Wachowski. Cloud Atlas makes its Blu-ray debut on May 14th.

    Past. Present. Future. Everything is connected. From the creators of The Matrix trilogy and the director of Run Lola Run comes an exploration of how the actions of individual lives impact one another in the past, present and future. As one soul is shaped from a killer into a hero, an act of kindness ripples across centuries to inspire a revolution. The story is a time-shifting weave of six interlinking narratives, with diverse settings from the savagery of a Pacific Island in the 1850s to a dystopian Korea of the near future.

    Based on author David Mitchell's best-selling novel of the same name, Cloud Atlas features an impressive ensemble cast that includes Tom Hanks (Apollo 13), Halle Berry (Monster's Ball), Jim Sturgess (The Way Back), Hugo Weaving (The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert), Ben Whishaw (The Hour), Jim Broadbent (Topsy-Turvy), James D'Arcy (Master and Commander: The Far Side of the World), Doona Bae (The Host), Keith David (The Thing), Hugh Grant (About a Boy) and Susan Sarandon (Bull Durham).

    The Blu-ray edition of Cloud Atlas features a DTS-HD Master Audio 5.1 surround track. Extras include:

    A Film Like No Other
    Everything is Connected
    Spaceships, Slaves & Sextets
    The Bold Science Fiction of Cloud Atlas
    The Impossible Adaptation
    The Essence of Acting
    Eternal Recurrence: Love, Life, and Longing in Cloud Atlas
    Standard DVD copy of the film
    UltraViolet digital copy of the film (expires 5/14/2015)
    Ik zie dat Duitsland de release op 15 April heeft, en bij ons verschijnt de film bij Videofilm Express, volgens Cosmox pas op 19 Juni. Vermoedelijk zullen de extra's gelijkaardig zijn?

    In ieder geval een must-buy voor mij.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Zo, dat wordt nog kiezen zie ik.....

  3. #3

    Standaard

    Videofilm Express?

    Dan ga zeker de US-versie kopen met zijn slipcover. Want met Videofilm Express vrees ik toch het ergste . Ik ben blij dat ik kan kiezen tussen Franse en Nederlandse ondertitels dan ben ik niet 100% afhankelijk van de Benelux markt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Videofilm Express?

    Dan ga zeker de US-versie kopen met zijn slipcover. Want met Videofilm Express vrees ik toch het ergste . Ik ben blij dat ik kan kiezen tussen Franse en Nederlandse ondertitels dan ben ik niet 100% afhankelijk van de Benelux markt.
    Valt mee de releases die ik heb van videofilm express zijn eigenlijk best goed.

    Heb bv Agora en die release is echt goed. De FR versie van Warner is net een tikje beter maar ook veel duurder (toen der tijd)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Valt mee de releases die ik heb van videofilm express zijn eigenlijk best goed.

    Heb bv Agora en die release is echt goed. De FR versie van Warner is net een tikje beter maar ook veel duurder (toen der tijd)
    Ah zo. Dat wist ik niet. Buiten één of twee dvd's die ik van die distributeur ooit gekocht heb, ik ken deze distributeur niet goed. Ik herinner me nog van die twee dvd's dat de covers super lelijk waren. Ik ga toch zowiezo de US-versie kopen want alle nieuwe uitgaven van warner die ik koop komen toch van daar. Allemaal met een slipcase wat ik mooi vind.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Videofilm Express?

    Dan ga zeker de US-versie kopen met zijn slipcover. Want met Videofilm Express vrees ik toch het ergste . Ik ben blij dat ik kan kiezen tussen Franse en Nederlandse ondertitels dan ben ik niet 100% afhankelijk van de Benelux markt.
    Zie ik iets over het hoofd?
    Zie nergens de NL subs bij de USA release-
    gecheckt bij Amazon, DVD Pacific en Deepdiscount...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dan ga zeker de US-versie kopen met zijn slipcover. Ik ben blij dat ik kan kiezen tussen Franse en Nederlandse ondertitels dan ben ik niet 100% afhankelijk van de Benelux markt.
    tiswat. NL ondertitels op de US-versie?

    Dat heb ik niet gezegd. Lees maar mijn vorige berichtjes.

  8. #8

    Standaard

    Dit slaat werkelijk alles. De lelijkste blu-ray cover die ik dit jaar heb gezien... spijtig.
    Heb al geen zin meer om hem te bekijken. Lijkt wel een belachelijk cheap b-film...

  9. #9

    Standaard

    Dat is inderdaad één van de lelijkste knip-en-plak covers die ik in jaren gezien heb. En waar zijn al die relevante figuren uit de film heen? Onbegrijpelijk. Dit terwijl er zoveel promo-materiaal is waar prachtige covers uit gemaakt kunnen worden.

    Heeft deze distributeur geen website?
    Laatst aangepast door Esteban : 18-04-2013 om 23:15

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Heeft deze distributeur geen website?
    De officiële Benelux BD van Cloud Atlas (stelt niet veel voor).
    http://www.bfdfilm.com/bluray/4644

    Ter info: Video/Film Express is per 1 januari 2012 Benelux Film Distributors Home Entertainment (BFDHE) geworden.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit slaat werkelijk alles. De lelijkste blu-ray cover die ik dit jaar heb gezien... spijtig.
    Heb al geen zin meer om hem te bekijken. Lijkt wel een belachelijk cheap b-film...
    Wat een onzin, omdat de cover lelijk is wil je de film niet zien... dan zal jij weinig films kijken dan..

    Don't Judge the book by it's cover!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Wat een onzin, omdat de cover lelijk is wil je de film niet zien... dan zal jij weinig films kijken dan..

    Don't Judge the book by it's cover!
    Een cover brengt je in de sfeer van de film maar de film de kwaliteit heeft van z'n cover laat maar zitten. Het alsof je een niet smakelijk bord voor je krijgt.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Een cover brengt je in de sfeer van de film maar de film de kwaliteit heeft van z'n cover laat maar zitten. Het alsof je een niet smakelijk bord voor je krijgt.
    Het is een beetje een old-school cover daar moet je van houden.

    Ik kijk er naar uit.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het is een beetje een old-school cover daar moet je van houden.

    Ik kijk er naar uit.
    Echt old school kan je dit niet echt nomen toch ? Het is gewoon lelijk met die schaduw en dta zwart rond die titel. Goodkoop 3D effect uit photoshop alsjet mij vraagt.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Een cover brengt je in de sfeer van de film maar de film de kwaliteit heeft van z'n cover laat maar zitten. Het alsof je een niet smakelijk bord voor je krijgt.
    Een goede en/of slechte cover zegt toch helemaal niets over de kwaliteit van een film ? De cover word pas ontwikkeld nadat de film is opgenomen. Heeft niets met elkaar te maken.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Echt old school kan je dit niet echt nomen toch ? Het is gewoon lelijk met die schaduw en dta zwart rond die titel. Goodkoop 3D effect uit photoshop alsjet mij vraagt.
    Ik heb bij dit hoesje echt een soort jaren 80 gevoel.

    Geef de film een kans en maak zelf een leuk hoesje.

  17. #17

    Standaard

    Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door de lelijke cover. Het is een van de mooiste films ooit gemaakt.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Laat je alsjeblieft niet tegenhouden door de lelijke cover. Het is een van de mooiste films ooit gemaakt.
    ik heb de film vandaag gekocht in duitsland en heb m net gezien maar ik begrijp er helemaal niets van!
    Springt van de hak op de tak en ik vond m dus werkelijk helemaal niks!
    Wie m van me kopen wil, graag!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    ik heb de film vandaag gekocht in duitsland en heb m net gezien maar ik begrijp er helemaal niets van!
    Springt van de hak op de tak en ik vond m dus werkelijk helemaal niks!
    Wie m van me kopen wil, graag!
    Als ie NL subs heeft wil ik hem wel van je overnemen voor 10e incl. verzenden

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    ik heb de film vandaag gekocht in duitsland en heb m net gezien maar ik begrijp er helemaal niets van!
    Springt van de hak op de tak en ik vond m dus werkelijk helemaal niks!
    Wie m van me kopen wil, graag!
    Helemaal niets? Ook niet wat de verhalen met elkaar te maken hebben? Als je dat namelijk wel begrijpt gaat de film niet van de hak op de tak. Aan de andere kant: moet je een film per se begrijpen om hem mooi te vinden?

  21. #21

    Standaard

    Sterke film, vond er niets 'moeilijk' aan om te begrijpen. Geen meesterwerk, maar wel een meeslepende ervaring. Ben zeer nieuwsgierig naar de blu-ray en de extras!
    (vind de cover nu ook niet zo lelijk, om eerlijk te zijn...)

  22. #22

    Standaard

    Ik weet ook wel dat die hoes niks met de kwaliteit te maken heeft. Maar het is leuker als de cover de pracht van de film ook kan uitstralen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik weet ook wel dat die hoes niks met de kwaliteit te maken heeft. Maar het is leuker als de cover de pracht van de film ook kan uitstralen.
    Dat is wat anders

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    ik heb de film vandaag gekocht in duitsland en heb m net gezien maar ik begrijp er helemaal niets van!
    Springt van de hak op de tak en ik vond m dus werkelijk helemaal niks!
    Wie m van me kopen wil, graag!
    Heeft ie nederlandse subs ? Of engelse ?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heeft ie nederlandse subs ? Of engelse ?
    Geen van beide, alleen Duits.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •