De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Blue Velvet

  1. #1

    Standaard Blue Velvet

    Upcoming:



    Hier kijk ik erg naar uit en hopelijk wordt dit een prachtige uitgave met veel extra's, want er is verloren gewaand materiaal terug gevonden! Het is te hopen dat ze op deze Blu ray uitgave zullen staan. Zie dit artikel op Dugpa.com
    Laatst aangepast door BigLebowski : 11-09-2011 om 21:27
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2

    Standaard

    Al te preorderen op amazon.com- maar sinds gisteren nu al een buck in prijs gestegen...

  3. #3

    Standaard

    Bij Wehkamp te pre-orderen (met 10% korting) voor 13,49
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #4

    Standaard

    Precies niet veel animo om deze titel hier? Ik ben er technisch alleszins tevreden van, mooie keure extra's. We hebben trouwens de primeur: pas november in de US.

  5. #5

    Standaard

    Iemand al enig idee of er qua extra's verschillen (zullen) bestaan tussen de verschillende uitgaves? Vraag me namelijk af waarom de Nederlandse release vroeger is dan de anderen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Jammer dat de Nederlandse hoes wordt ontsierd door foto's van de acteurs. Verder top blu-ray!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •