Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat is wel raar. Want ik las van iemand op het filmtotaal forum die `m ook heeft en die zei dat de title cards in het Frans waren. Toch eens checken morgen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    LET OP, LET OP:

    het schijnt (heb `t zelf nog niet kunnen checken) dat bij de Franse editie de Engelse title cards in de film zijn verandert en dat deze versie nu Franse title cards heeft!!!!!
    Ik kan het niet bevestigen, maar het is redelijk aannemelijk. Ik heb namelijk de Duitse versie gezien met (je raadt het al) Duitse "titelcards"...

  3. #28

    Standaard

    Het moet niet gekker worden... hebben ze bij de NL versie dan ook NL titlecards gemaakt?
    Dan wordt het wachten op de US versie.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    De Franse heeft idd Franse titlecards volgens een gebruiker die in het bezit is v/d BD op het forum van blu-ray.com: http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...6&postcount=58

    Hopelijk een wijze les goed na te denken alvorens info wat betreft dit soort dingen te posten en er een bronvermelding bij te geven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Ik heb veel over de buitenkant (verpakking) gelezen, maar ik lees liever wat over de binnenkant .
    Hoe is de beeldkwaliteit van de NL versie?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens WaymannDirector niet en ik neem aan dat hij dit geplaatst heeft omdat hij de Franse editie zelf heeft(gezien) of het ergens heeft gelezen. Zie onderstaande quote:
    Ik heb mijn The Artist versie gewoon bij Media Markt gekocht. Het is de NL uitgave in een zwarte blu ray keepcase. De title cards zijn Engels bij mij...
    Hieronder mijn Blu Ray Unboxing.
    http://www.youtube.com/watch?v=y4TU4...3&feature=plcp

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb mijn The Artist versie gewoon bij Media Markt gekocht. Het is de NL uitgave in een zwarte blu ray keepcase. De title cards zijn Engels bij mij...
    Hieronder mijn Blu Ray Unboxing.
    http://www.youtube.com/watch?v=y4TU4...3&feature=plcp
    Kijk dan is dat ook weer uit de wereld, maar je antwoordde Bettina die een vraag stelde over de Franse versie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Ik heb intussen de nl versie gekocht keepcase versie
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb veel over de buitenkant (verpakking) gelezen, maar ik lees liever wat over de binnenkant .
    Hoe is de beeldkwaliteit van de NL versie?
    Zeer binnenkort een recensie van de BD op deze website!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #35

    Standaard

    Ik zag gister bij V&D die versie in een tinne blikje, die filmspoel blik. Was 20 euro, en op het doosje stond exclusief bij V&D.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •