De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Freddy vs Jason op Blu Ray

    Ik heb gisteren de Blu Ray van Freddy vs Jason gekocht bij MediaMarkt Groningen.

    Ik heb de BR nog niet helemaal gekeken, beeldkwaliteit en geluid (DTS-HD) zijn goed, maar wat weer een karig schijfje! Geen menu, geen extra's helemaal niets.
    Wel jammer, want op de 2-DVD versie staan toch veel leuke extra's.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spaulding Bekijk bericht
    Ik heb gisteren de Blu Ray van Freddy vs Jason gekocht bij MediaMarkt Groningen.

    Ik heb de BR nog niet helemaal gekeken, beeldkwaliteit en geluid (DTS-HD) zijn goed, maar wat weer een karig schijfje! Geen menu, geen extra's helemaal niets.
    Wel jammer, want op de 2-DVD versie staan toch veel leuke extra's.
    Nu is het beeld en geluid een keertje top, krijg je z'n post

    Bij de dvd staan alle extra's op het 2e schijfje, dus die kun je er gewoon bij houden
    Laatst aangepast door Hombre : 14-03-2012 om 14:49

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Nu is het beeld en geluid een keertje top, krijg je z'n post

    Bij de dvd staan alle exsta's op het 2e schijfje, dus die kun je er gewoon bij houden
    dus als je de film nog niet hebt moet je de BR (beeld, geluid) en de dvd (voor extra's) kopen , lijkt me niet de bedoeling van het medium BR...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    dus als je de film nog niet hebt moet je de BR (beeld, geluid) en de dvd (voor extra's) kopen , lijkt me niet de bedoeling van het medium BR...
    Ik lees uit de post dat hij deze al heeft

    Waar maak jij uit dat het medium BD voor extra's is bedoeld?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik lees uit de post dat hij deze al heeft

    Waar maak jij uit dat het medium BD voor extra's is bedoeld?
    Uit ieder reclame spotje over blu-ray. Daar is altijd een stukje over hoe geweldig PiP commentaar is, en hoe je middels interactieve menu's tijdens de film geweldige achtergrond info kunt krijgen, en er is ook altijd een stukje over hoe leuk de spelletjes wel niet zijn voor de (oudere) kinderen.

    En één van de fantastische features van blu-ray is nu juist de menu's die je kunt aanspraken terwijl de film doorspeelt. Maar dat hebben sommige Nederlandse maatschappijen (nog) niet begrepen.

    Ben het wel met je eens dat als de beeld- en geluidkwaliteit niet goed zijn de extra's mij ook gestolen kunnen worden
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  6. #6

    Standaard

    Kijk even wie die film hier uitbrengt, dat zegt denk ik genoeg...

    Persoonlijk kunnnen die extra's mij gestolen worden heb niet eens tijd om dat allemaal te kijken, beeld en geluidskwaliteit en een meest complete versie van de film staan bij mij voorop!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik lees uit de post dat hij deze al heeft

    Waar maak jij uit dat het medium BD voor extra's is bedoeld?
    BR is de opvolger van de DVD dus mag je verwachten dat je toch minimaal de extra's die op de dvd staan ook op de BR gezet worden
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    BR is de opvolger van de DVD dus mag je verwachten dat je toch minimaal de extra's die op de dvd staan ook op de BR gezet worden
    Sorry, maar de opvolger van de DVD is officieel de HD-DVD (is officieel goedgekeurd door de DVD Alliancie).

    BD is slechts een optischedrager waar je o.a. ook films met of zonder extra's op kan zetten. Dit hoeft niet eens in HDS te zijn, mag ook SD of lager...

    Marketing echter van een aantal maatschappijen probeert een ander beeld te scheppen, maar dit is niet waar. Het BD schijfje heeft namelijk geen standaard. Alleen de standallone spelers hebben 2 jaar na de introductie profielen gekregen, die de minimum specificaties aangeven. Echter er is aan de kant van het schijfje geen enkele verplichting om deze te gebruiken. Alleen het besturen van het schijfje moet met BD-V of BD-J gebeuren. Daarom ontbrken bij bepaalde uitgaven ook de menu's e.d.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Sorry, maar de opvolger van de DVD is officieel de HD-DVD (is officieel goedgekeurd door de DVD Alliancie).

    BD is slechts een optischedrager waar je o.a. ook films met of zonder extra's op kan zetten. Dit hoeft niet eens in HDS te zijn, mag ook SD of lager...

    Marketing echter van een aantal maatschappijen probeert een ander beeld te scheppen, maar dit is niet waar. Het BD schijfje heeft namelijk geen standaard. Alleen de standallone spelers hebben 2 jaar na de introductie profielen gekregen, die de minimum specificaties aangeven. Echter er is aan de kant van het schijfje geen enkele verplichting om deze te gebruiken. Alleen het besturen van het schijfje moet met BD-V of BD-J gebeuren. Daarom ontbrken bij bepaalde uitgaven ook de menu's e.d.
    bedoel je met HD-dvd die rode doosjes ??

    je snapt toch wel wat ik bedoel, over een jaar of 10 zal dvd toch wel verdwenen zijn (net als dvd de opvolger was voor de videoband) en je kan wel heel formeel wat regeltjes gaan opspugen maar daar gaat het toch helemaal niet om, issue is waarom hier de extra's worden weggelaten terwijl de dvd deze wel heeft, Amerikaanse versie heeft wel gewoon extra's

    Ik ben blij dat we kunnen importeren want de nl uitgaves zijn vaak verre van optimaal, zie de vele topics hierover, en als filmliefhebber wil ik de best mogelijke versie van een film
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Kijk even wie die film hier uitbrengt, dat zegt denk ik genoeg...

    Persoonlijk kunnnen die extra's mij gestolen worden heb niet eens tijd om dat allemaal te kijken, beeld en geluidskwaliteit en een meest complete versie van de film staan bij mij voorop!
    Ben ik mee eens beeld en geluid is het belangrijkste.

  11. #11

    Standaard

    Klopt, vind ik ook. Beeld en geluid van de film is zeker het belangrijkst, maar ik vind wel dat als er een oudere film opnieuw gereleased wordt op Blu Ray daar op zijn minst dezelfde extra's opstaan als op de DVD release stonden.

    Ik kijk ook echt niet alle extra's maar een release zoals deze is wel erg karig. Je kunt de NL ondertiteling uitzetten, en dat is het dan ook wel.

  12. #12

    Standaard

    Meerendeel van de berichten hier lijkt me erg off topic te gaan.

    Het gaat oorpronkelijk over de Freddy vs Jason Blu ray, maar nu gaat het over slechte BD releases, dat er niks op staat.

    Kan toch beter vermeld worden in een slechte BD releases topic, of ben ik nou gek?

  13. #13

    Standaard

    Ik ben al blij dat deze verschenen is op Blu-ray.
    Heel erg mooie beeld en geluidskwaliteit.
    Extra's hadden leuk geweest, maar je kijkt ze meestal toch maar 1 keer.

    Dus ik moet wel zeggen dat ik het met sommige mensen eens ben.
    Is er een keer goede uitgave van Eone (hoewel ik er nooit problemen mee heb) wordt er wel weer over iets anders slechts gepraat.

  14. #14

    Standaard

    Gister Freddy vs. Jason gekeken..

    Wat was het beeld erg mooi en goed omgezet.
    Ik vraag me nu wel af als alle Nightmare on Elmstreet ook de moeite waard zijn om te halen, eveneens als de Friday the 13TH ?! Iemand die mij meer erover kan vertellen.. eventueel ook waar ik het beste kan halen / bestellen ? NL subs wil ik er wel bij hebben.

  15. #15

    Standaard

    Freddy Vs. Jason heeft idd enorm goed beeld en geluid. Ook tevreden erover.

    A Nightmare on Elm Street box heb ik ook liggen en ben er persoonlijk wel tevreden over. Verwacht er geen Fvs.J kwaliteit van qua beeld, maar toch goeie transfers. Ook bevat deze een extra disc met extra's! Waar te halen geen idee. De mijne gekocht in MM Oostakker voor €37
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Freddy Vs. Jason heeft idd enorm goed beeld en geluid. Ook tevreden erover.

    A Nightmare on Elm Street box heb ik ook liggen en ben er persoonlijk wel tevreden over. Verwacht er geen Fvs.J kwaliteit van qua beeld, maar toch goeie transfers. Ook bevat deze een extra disc met extra's! Waar te halen geen idee. De mijne gekocht in MM Oostakker voor €37
    Ik heb al een topic met de titel Horror Classics, meerdere vertelde mij die box te moeten aanschaffen, alleen wat mij tegenhoud is dat ik altijd alle delen graag los heb ( dos deel 1, in een amray hoesje, deel 2 enz enz ) dus nooit een gehele box zoals Jurassic Park op dit moment.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •