De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beeldkwaliteit Heineken Ontvoering

    Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit van de Heineken Ontvoering niet helemaal perfect. Met name in de beginscenes is het erg. Vreselijke artifacting als mensen voor garagedeuren staan, truien die een eigen leven leiden, etc. En ook tijdens de film op de gekste momenten hangt er een hele waas om mensen heen van rare compressiefouten. Op andere punten is het beeld weer zeer scherp.

    Zwaar teleurgesteld.

    Wat jullie?

  2. #2

    Standaard

    zal straks even kijken voor je

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mischa Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of is de beeldkwaliteit van de Heineken Ontvoering niet helemaal perfect. Met name in de beginscenes is het erg. Vreselijke artifacting als mensen voor garagedeuren staan, truien die een eigen leven leiden, etc. En ook tijdens de film op de gekste momenten hangt er een hele waas om mensen heen van rare compressiefouten. Op andere punten is het beeld weer zeer scherp.

    Zwaar teleurgesteld.

    Wat jullie?
    Ik heb een stuk bekeken en vind het geen slechte kwaliteit, ik kan geen artifacting bespeuren. Staan er vingerafdrukken op je blu-ray of zo waardoor het beeld verstoord raakt? Misschien dat je de firmware van je blu-ray speler even moet updaten.Kan je ook de tijdstip aangeven waar je de artifacting ziet? welke tv heb je?
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-03-2012 om 13:16

  4. #4

    Standaard

    Ik heb toevallig de Blu-ray afgelopen week bekeken. Ik viel niet achterover van de beeldkwaliteit (heb wel eens betere gezien), maar mij zijn verder geen bijzondere dingen opgevallen. Ben zoals bekend echter geen "pixel-peeper"; mij gaat het meer om het totale plaatje en dat was wat wisselvallig, soms goed soms minder goed. Bovendien volg ik meer het verhaal dan dat ik voortdurend op de beeldwaliteit zit te letten.

  5. #5

    Standaard

    ik heb toevallig zaterdag de film gekeken en mijn zijn geen rare problemen met de beeldkwaliteit opgevallen. De beeldkwaliteit was niet super te noemen maar ik had geen last van artifacts of andere compressei fouten.

    ik kijk op een oppo bd93 blu ray speler en Samsung 46ue7700 beeldscherm
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #6

    Standaard

    Het zit em in de 24p modus van de tv. Het is een 400hz televisie (old skool 200hz) en omdat de beeldscherpte per frame nogal verschilt wordt dat hier heel erg uitvergroot. Als ik het uitzet is het gewoon wazig, als ik het aanzet is het scherp met compressiefouten.

    Het is echt niet de hele film door, maar met name als ze voorbij die loodsen lopen met veel verticale strepen in beeld is het geen pan!

    De eerste scene als Rem langs de groene loods loopt voordat hij naar binnengaat is het goed te zien en als hij op de gang het gespreken opvangt leidt het patroon in zijn trui een eigen leven (zonder 24p gaat het van scherp naar onscherp, met 24p zie je dansende pixels)

  7. #7

    Standaard

    Vond beeldkwaliteit gewoon goed niks op aan te merken, geluid vond ik opmerkelijk goed knalde soms lekker uit m'n speakers!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •