Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 679 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik kreeg laatst een kaart van tnt met excuses dat ze veel verkeerd hadden bezorgd.
    BIj mij is het wekelijks dat ik post van anderen in de bus krijg.
    zelfs met andere straatnaam en nr erop.

    Vorige keer vrouwtje aangesproken en die zei dat het aan het sorteercentrum lag, toen zei ik dat je toch kijkt voor je iets in de bus duwt.

    Naja voor die paar euro per uur zou ik niet eens mn nest uit komen als ik post moest gooien en dan is het eigenlijk wel te billijken dat je van die bagger kwaliteit bied.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ik kreeg laatst een kaart van tnt met excuses dat ze veel verkeerd hadden bezorgd.
    BIj mij is het wekelijks dat ik post van anderen in de bus krijg.
    zelfs met andere straatnaam en nr erop.

    Vorige keer vrouwtje aangesproken en die zei dat het aan het sorteercentrum lag, toen zei ik dat je toch kijkt voor je iets in de bus duwt.

    Naja voor die paar euro per uur zou ik niet eens mn nest uit komen als ik post moest gooien en dan is het eigenlijk wel te billijken dat je van die bagger kwaliteit bied.
    Waarom zou die vrouw kijken ? Ze moet de post ook binnen een paar uur bezorgen hoor, gaat ze erover heen, is het haar eigen tijd.

    Het probleem is het sorteren. Als de postbezorger alle post moet gaan nakijken eerst is hij of zij de hele dag en nacht bezig.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    postbedrijf "Sandd" zegt me niks. Nooit van gehoort.
    Raar ze bezorgen al jaren post, enkele grote bedrijven doen er ook zaken mee, overheid bv, banken, energiebedrijven.

    Kijk maar eens op je enveloppen eerst voor je gaat klagen.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Waarom zou die vrouw kijken ? Ze moet de post ook binnen een paar uur bezorgen hoor, gaat ze erover heen, is het haar eigen tijd.

    Het probleem is het sorteren. Als de postbezorger alle post moet gaan nakijken eerst is hij of zij de hele dag en nacht bezig.

    Hoezo je moet toch altijd kijken welk adres er op de brievenbus staat en of die overeen komt met wat er op de post staat?

    Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan en alles zat voorgesorteerd in tassen.
    Daarna pak je ze in je hand en leest de adressen en alle met hetzelfde adres stop je in de juiste bus.

    Ik weet echt niet hoe je het anders zou moeten doen.

  5. #80

    Standaard

    voorgesorteerd me neus. Weet je hoeveel fout- gesorteerd in die tassen zit ? Als je 5 straten verderop bent en je komt post van die vorige straat tegen, dan heb je echt geen zin om terug te lopen. Of als straatnamen op elkaar lijken? Ik ben p-time postbezorger geweest een paar weken en had 2 straatnamen die enorm op elkaar leken, gebeurde dagelijks dat het door elkaar gesorteerd zat en ik met een half oog keek, en het dus bij de verkeerde bezorg.

    Van post NL krijg je geen tijd om je werk -goed- te doen, als het maar -snel- gebeurt.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #81

    Standaard

    heb de laatste tijd weer veel vertraging bij verschillende leveranciers waaronder nu ook Amazon.com.

    omdat het bij verschillende leveranciers (uit verschillende landen) het geval is denk ik dat er toch weer wat aan de hand is bij tnt/post.nl; zag vorige week een tnt man pakjes rondbrengen die ik niet eerder had gezien (TNT werd altijd bij mij door dezelfde persoon afgeleverd) en hij had duidelijk problemen met het vinden van een adres....

    meer mensen last van vertraagde levering (meer dan 10 dagen) ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Postbedrijf Sandd bezorgd ook pakketjes van Amazon.com. En die lopen maar 2x in de week. 1x een dikke maand gewacht en kwam ook nog eens kapot binnen.

  8. #83

    Standaard

    Ben nu zelf ook een pakketje met vier films van hd movie source "kwijt". Op 8 augustus besteld. Normaal gesproken binnen 7 dagen in huis. Inmiddels 11 september...nog steeds niks ontvangen...

  9. #84

    Standaard

    Ik hoor ook steeds meer om mijn heen, dat er pakjes of enveloppen door de TNT verloren zijn gegaan.

  10. #85

    Standaard

    zag gistermiddag in Schiedam een tnt "winkelwagentje" met post onbeheerd in een straat staan; heb zo'n 4 minuten gewacht maar geen postbode te bekennen

    niet zo gek dat er post verdwijnt....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Postbedrijf Sandd bezorgd ook pakketjes van Amazon.com. En die lopen maar 2x in de week. 1x een dikke maand gewacht en kwam ook nog eens kapot binnen.
    Sandd bezorgd zeker geen pakjes van amazon
    Amazon gaat allemaal via post nl.
    Als je wel een pakje van amazon via sandd hebt ontvangen klopt er iets niet.

  12. #87

    Standaard

    Helaas verdwijnen er heel wat pakjes bij post nl (bestel vooral niets rond de feestdagen)
    Laats een pakket aangetekend laten versturen omdat er teveel verdwijnt.
    Moet je tekenen dus moet de bezorger het pakket aan jou overhandigen.
    Jaja pakket lag in de brievenbus en op internet kon ik de handtekening bekijken en dat was echt niet mjn handtekening maar wel mijn naam.
    Het enige wat post nl kan zeggen is we zullen de bezorger er op aanspreken dit niet meer te doen.

  13. #88

    Standaard

    PostNL verhoogt tarief postzegels

    van onze redactie AMSTERDAM - Het tarief van postzegels wordt vanaf 1 januari 2013 zowel binnen Nederland als Europa verhoogd. Dat heeft postbedrijf PostNL vanochtend bekendgemaakt. Beleggers reageerden tevreden.

    Het basistarief voor het versturen van een brief in Nederland gaat vanaf begin volgend jaar omhoog van 50 cent naar 54 cent. Binnen Europa wordt het basistarief 90 cent, een opwaartse bijstelling met 5 cent. Het tarief voor de decemberzegel van dit jaar zal stijgen naar €0,40.
    De verhogingen zijn volgens PostNL noodzakelijk omdat de hoeveelheid bezorgde post voortdurend afneemt. Ook zakelijke post wordt gemiddeld 5 procent duurder. Begin dit jaar gingen de prijzen van postzegels ook al omhoog. Ondanks de tariefwijziging benadrukt PostNL één van de laagste posttarieven in Europa te hanteren.

  14. #89

    Standaard

    Afgelopen zaterdag eeen uitgebreid artikel in de Volkskrant over de relatie tussen de grote internet winkels, PostNL en hun onderaannemers.
    Post NL werkt met onderaannemers die weer chauffeurs in dienst hebben zodat PostNL geen arbeidsovereenkomsten hoeft aan te gaan.
    De onderaannemers ontvangen ongeveer een euro per postpakket maar PostNL schroeft de eisen steeds meer op en verlaagt de vergoedingen als het volume aan pakketten toeneemt. Dit zou door de internetwinkels worden bedongen volgens PostNL.
    De chauffeurs hebben ongeveer 3 minuten per aflevering van een pakket, maar moeten na 2 mislukte afleveringen het pakket bij het postkantoor afleveren en er wordt dan niet betaald voor de aflevering.
    Daarom worden pakketten in de tuin gelegd en handtekeningen voor ontvangst vervalst.
    Ik begrijp nu ook waarom een chauffeur van PostNl zaterdag helemaal gestresst voor mijn deur stond: mijn huisnummer was volgens de TomTom aan de andere kant van de wijk en had had zich rot gezocht!

  15. #90

    Standaard

    Vandaar dat ze altijd zo gehaast zijn. Vriendin van me was ook een pakket kwijt waarvoor getekend was voor ontvangst! Met dat verhaal snap ik ook hoe dat kan...

  16. #91

    Standaard

    Zag laatst nog een docu van zembla over de pakketdienst van postnl. Wat een drama baan hebben die lui zeg

    Docu is hier online te bekijken.

  17. #92

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag eeen uitgebreid artikel in de Volkskrant over de relatie tussen de grote internet winkels, PostNL en hun onderaannemers.
    Post NL werkt met onderaannemers die weer chauffeurs in dienst hebben zodat PostNL geen arbeidsovereenkomsten hoeft aan te gaan.
    De onderaannemers ontvangen ongeveer een euro per postpakket maar PostNL schroeft de eisen steeds meer op en verlaagt de vergoedingen als het volume aan pakketten toeneemt. Dit zou door de internetwinkels worden bedongen volgens PostNL.
    De chauffeurs hebben ongeveer 3 minuten per aflevering van een pakket, maar moeten na 2 mislukte afleveringen het pakket bij het postkantoor afleveren en er wordt dan niet betaald voor de aflevering.
    Daarom worden pakketten in de tuin gelegd en handtekeningen voor ontvangst vervalst.
    Ik begrijp nu ook waarom een chauffeur van PostNl zaterdag helemaal gestresst voor mijn deur stond: mijn huisnummer was volgens de TomTom aan de andere kant van de wijk en had had zich rot gezocht!
    Ik heb deze opmerkingen nog nooit meegemaakt. De pakketbezorger is altijd dezelfde, vriendelijk. Als ik niet thuis ben, zit er een briefje bij met een 06-nummer die je dan kan bellen (geldt alleen voor dezelfde dag) zodat hij het alsnog kan afleveren. Ik heb zodoende daarmee geen klachten. De twee keer dat er problemen waren, was schade die voor de bezorging zijn ontstaan.

  18. #93

    Standaard

    Het duurt momenteel weer erg lang voordat ik wat ontvang. Wat normaal een week duurt, heb ik nu na vier weken nog steeds niet in huis...

  19. #94

    Standaard

    Ik wacht al de hele dag op twee pakketten die via Post NL zouden worden bezorgd tussen 12.30 en 14.30 uur. Het is nu al 16.30 uur, dus al twee uur buiten het afleverwindow. Slechte zaak. Nooit eens een pakket dat op tijd of eerder bezorgd wordt, altijd maar later. Vaak is het excuus: ja, we moesten bij zo veel bedrijven eerst langs. Hoe zo? Particulieren moeten er een dag vrij voor nemen, bij bedrijven is er altijd iemand aanwezig overdag. Probeer dat een beetje eerlijk te verdelen, zou ik zeggen. Het is knap irritant als je er een dag vrij voor neemt, terwijl dat eigenlijk niet had gehoeven omdat ze toch pas 's avonds komen. Wanneer kunnen wij als particulier eens zelf een bezorgtijd afspreken?

  20. #95

    Standaard

    Oh toevallig had ik dinsdag dat ze twee uur te vroeg kwamen. Gelukkig was ik al thuis...
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #96

    Standaard

    Ik krijg hier op vrijdag op het werk de pakketjes tegenwoordig tussen 18:30 en 20:30, dus ze leveren ook aan bedrijven 's avonds als die bedrijven open zijn natuurlijk.
    Als er later geleverd wordt dan komt dat hier omdat de vaste bezorger het dan te druk heeft en dan gaat het met de bezorger mee die om 12 uur begint.
    Ze geven nu eigenlijk ook nooit meer tussen 12:30 en 14:30 aan, maar tussen 12:30 en 21:00.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #97

    Standaard

    Op de Track & Trace-site van post.nl staat toch duidelijk aangegeven: tussen 12.30 en 14.30 uur. Dat is al een hele ruime marge. Als je daar al vier uur overheen gaat klopt er iets niet in je logistiek. Bovendien moet ik voor 1 pakket tekenen, anders was ik allang het huis uit gegaan. Mochten ze vandaag niet meer bezorgen, dan hebben ze een groot probleem. Het is nota bene vrijdag, niet echt de drukste dag van de week, lijkt me.

  23. #98

    Standaard

    Misschien is er wat misgegaan, ongeluk, je weet het niet. Hele ruime marge? Er is geen ander bedrijf die een kleinere mare opgeeft...
    Ben ik wel benieuwd wat voor probleem Marcel, ga je ze dan aanklagen?
    Dat is de vrijdag dus wel, dat had je uit mijn post al kunnen opmaken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien is er wat misgegaan, ongeluk, je weet het niet. Hele ruime marge? Er is geen ander bedrijf die een kleinere mare opgeeft...
    Ben ik wel benieuwd wat voor probleem Marcel, ga je ze dan aanklagen?
    Dat is de vrijdag dus wel, dat had je uit mijn post al kunnen opmaken.
    Uiteindelijk kwam de bezorger pas om 18.45 uur, meer dan vier uur te laat. En geen excuus of wat dan ook. Zonde van mijn vrije dag. Ik ga er voortaan geen vrij meer voor nemen. Ik haal het pakket dan wel op een postagentschap op. Dit keer zat er een cadeau bij voor een vriend die vandaag jarig is, dus ik wou die toch wel graag gisteren al in huis hebben.
    Ik heb wel een klacht hierover bij postnl ingediend, want ik heb sterk het gevoel dat wij als particulieren helemaal achteraan in de rij staan.
    Mijn ervaringen met bijv. UPS zijn heel wat plezieriger. Als je een keer niet thuis bent, dan komen ze de volgende dag om vrijwel dezelfde tijd weer langs.

  25. #100

    Standaard

    gisteren het bekende papiertje in de bus met de mededeling dat het pakketje is afgeleverd "bij de buren" op nr 52. Probleem is dat ik zelf op nr 110 woon en er is geen nr 52 van een andere straat in de buurt.

    er staat dus ook alleen nr 52, dus geen straat; zouden ze dan mijn straatnaam bedoelen op nr 52 ? betekend dit dan dat de postbode bij al de tussengelegen nummers heeft aangebeld en pas bij nr 52 het pakje kon dumpen

    vaag dit, en helaas geen naam op papiertje; zie aan handschrift wel dat het niet de man is die normaal de pakjes aflevert
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •