Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 679 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Rogue heeft mij vorige week een bluray gestuurd die niet aangekomen is.
    PostNL is een drama

    Vince.

  2. #52

    Standaard

    Ik laat nu ook de duurdre blurays via Marktplaats bijvoorbeeld al versturen via pakketpost. Dan heb je een volgcode en dan kan je altijd meer als er iets niet aankomt. Dan maar iets meer kosten maar de blurays die ik via MP koop (vnl 3D's) is het dn wel waard IMO.

  3. #53

    Standaard

    Het wordt een keertje tijd dat Europa ingrijpt en tracking voor elke zending verplicht maakt zonder meerkost. De liberalisering van de postsector is duidelijk geen voordeel geweest voor de ontvangende klanten.

  4. #54

    Standaard

    Ik keek vandaag eens naar Mijn Pakket op PostNL en daar zie ik 2 pakketten van amazon.com staan met de melding:
    Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
    Maar bij de bezorgdag staat Onbekend. Ben benieuwd hoe lang dat dat al is, of het misschien door de douane komt en wat de invloed is op de bezorgduur...

    Edit: Zie wel dat van welke amazon het ook af komt er amazon.com bij staat, hoeven dus niet mijn US pakketjes te zijn, ga het eens in de gaten houden

    Edit2: Blijken oude bestellingen te zijn uit januari die niet goed gemeld zijn of zo
    Laatst aangepast door peptalk : 24-05-2012 om 14:10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    Het is weer raak bij mij...een bluray van wolverine is na vijf dagen niet aangekomen Dat zijn er twee in drie weken, ik denkt dat ik moet er mee stoppen of alleen pakket post doen...diep triest

    Vince.

  6. #56

    Standaard

    Deze week van Peptalk een envelop zonder postzegels gewoon binnengekregen via Postnl. Ze zijn dus niet al te best bezig daar. Maar met DHL had ik laatst ook een geintje: een paar dagen voor het Pinksterweekend een box gekocht via MP en die was de 24e verstuurd. Tracking via mijndhl bleef maar hangen totdat in het Pinksterweekend zelf de tracking helemaal verdween (geen info beschikbaar). De dinsdag na Pinksteren nog steeds niet; toen maar gebeld. Pakketje was nog in roulatie en werd die woensdag aangeboden want de depots waren dicht op dinsdag. Keek k die middag in mn brievenbus: ja hoor, het pakketje! Met al wel een "retour afzender" sticker met de datum van 25 mei erop.... Vreemde bedoening daar dus ook bij DHL!

  7. #57

    Standaard

    Bij mij zijn bioscoopkaartjes niet aangekomen. Heb flink lopen klagen bij de POSTNL en zij dat hun klantenservice beneden niveau is..Ik zou terug worden gebeld door de manager. Ben benieuwd!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #58

    Standaard

    Over het algemeen gaat het de laatste tijd wel weer goed bij spullen die ik verzend of moet ontvangen. Echter had ik afgelopen week wel weer een opvallend gebeuren. Ik had Oz compleet bestelt bij Bol.com en die kreeg ik netjes binnen de gestelde levertermijn bezorgt. Echter waren de twee zijflappen van het doosje open. Doos zag er ook gehavend uit. ik weet zeker dat Bol zijn producten zo niet verstuurt dus zullen ze er bij TNT wel niet al te voorzichtig mee om zijn gegaan. De inhoud was verder onbeschadigd maar je kon het er wel zo uithalen door de flap aan de kant te doen. Slechte zaak van TNT.

  9. #59

    Standaard

    Net een stapel envelopen met kaarten voor voorstellingen in de stadsschouwburg op straat gevonden. Geen idee of deze gedumpt zijn of gewoon verloren door de postbezorger van het ssand. Heb ze toch naar netjes op het juiste adressen bezorgd.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Net een stapel envelopen met kaarten voor voorstellingen in de stadsschouwburg op straat gevonden. Geen idee of deze gedumpt zijn of gewoon verloren door de postbezorger van het ssand. Heb ze toch naar netjes op het juiste adressen bezorgd.
    respect Maar heel erg dat de TNT dit zo flikt.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Geen idee of deze gedumpt zijn of gewoon verloren door de postbezorger van het ssand. Heb ze toch naar netjes op het juiste adressen bezorgd.
    Het ssand ?, is dat een wijk in Groningen ofzo ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het ssand ?, is dat een wijk in Groningen ofzo ?
    Ssand is een concurrent van Post.nl, op de markt verschenen na de liberalisering van de Nederlandse postmarkt. Of was bovenstaande opmerking als geintje bedoeld ?


  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Sandd.

  15. #65

    Standaard

    Dacht wel dat het postbedrijf "Sandd" ging ipv "Het Ssand" , maar waarom staat dat in een PostNL topic ? Zo krijg je verwarring zoals bij De Hollander die de TNT de schuld geeft.

    Ik heb ooit een koppel stampei zien maken in een Vodafone winkel vanwege een niet werkende telefoon, ze gingen daar volledig door het lint en waren voor geen rede vatbaar.
    Een kwartier later kwamen ze er echter achter dat het een toestel en abonnement van T-Mobile betrof.

    Of iemand die klaagt dat die *** NS weer eens vertraging heeft terwijl die uit een vertraagde Veolia trein stapt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #66

    Standaard

    Ik miste ook een hoop pakketjes de laatste tijd bij Post.nl. Eerst bellen (0.80 ct per minuut) veel klachten te hebben geschreven per mail een buurtonderzoek te hebben gedaan en zelfs naar 2 depots gereden kreeg ik vorige week dan eindelijk het verlossende woord. Onze vaste postbezorger had zijn post in zijn eigen schuurtje staan tja.....Natuurlijk nog niet teruggebeld over de onkosten die ik heb gemaakt.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #67

    Standaard

    Je krijgt helemaal niks van dat *** bedrijf..heb al meerdere malen gebeld, de manager durft me niet eens te woord staan..ze beloofde me dat al mijn post voortaan aan zou komen, en ik vroeg of ik haar op haar woord mocht beloven...dus ben benieuwd!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Je krijgt helemaal niks van dat *** bedrijf..heb al meerdere malen gebeld, de manager durft me niet eens te woord staan..ze beloofde me dat al mijn post voortaan aan zou komen, en ik vroeg of ik haar op haar woord mocht beloven...dus ben benieuwd!
    Vooral in Brabant en Utrecht is het erg, daar hebben ze al die sorteercentra al gesloten op 1 na.

    Omdat daar veel klachten vandaan kwamen heeft men nu de reorganisatie een tijdje uitgesteld om de boel te evalueren.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dacht wel dat het postbedrijf "Sandd" ging ipv "Het Ssand" , maar waarom staat dat in een PostNL topic ? Zo krijg je verwarring zoals bij De Hollander die de TNT de schuld geeft.

    Ik heb ooit een koppel stampei zien maken in een Vodafone winkel vanwege een niet werkende telefoon, ze gingen daar volledig door het lint en waren voor geen rede vatbaar.
    Een kwartier later kwamen ze er echter achter dat het een toestel en abonnement van T-Mobile betrof.

    Of iemand die klaagt dat die *** NS weer eens vertraging heeft terwijl die uit een vertraagde Veolia trein stapt.
    TNT is post.nl http://www.postnl.nl/voorthuis/morgenisvandaag/

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar Sandd is niet Postnl of TNT !
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #71

    Standaard

    Vandaag de hoop maar opgegeven. Via PostNL een blu ray naar Vince Curtin gestuurd. Komt niet aan. Mailen (PostNL belt netjes 1e werkdag terug). Mevrouw verteld me een mail te sturen waarin ze op onderzoek zullen gaan als ik deze invul. Maar het verhaal krijgt een draai. Vraag aan haar hoe het zit met de voorwaarden en waar ik kan vinden dat PostNL geen verantwoording draagt. Ik heb een bon en de ontvanger geen envelop. Verteld ze doodleuk tegen me dat het niet normaal is dat er Blu Rays via de post gestuurd word en dat PostNL hier niet op ingericht is. Huh???? Past door de brievenbus! Heeft met het sorteersysteem te maken. "Mevrouw, waar lees ik dat?". In de voorwaarden. "Oh?! Welk artikel?". Toen kapte mevrouw me af omdat ze de toon niet aanstond.......HUH????? En weg was ze.
    Het is dat ik stond anders was ik van mijn stoel gevallen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  22. #72

    Standaard

    Ik mag hopen dat die mevrouw dacht dat je een speler bedoelde...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik mag hopen dat die mevrouw dacht dat je een speler bedoelde...
    Ha, was het maar zo.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Vandaag de hoop maar opgegeven. Via PostNL een blu ray naar Vince Curtin gestuurd. Komt niet aan. Mailen (PostNL belt netjes 1e werkdag terug). Mevrouw verteld me een mail te sturen waarin ze op onderzoek zullen gaan als ik deze invul. Maar het verhaal krijgt een draai. Vraag aan haar hoe het zit met de voorwaarden en waar ik kan vinden dat PostNL geen verantwoording draagt. Ik heb een bon en de ontvanger geen envelop. Verteld ze doodleuk tegen me dat het niet normaal is dat er Blu Rays via de post gestuurd word en dat PostNL hier niet op ingericht is. Huh???? Past door de brievenbus! Heeft met het sorteersysteem te maken. "Mevrouw, waar lees ik dat?". In de voorwaarden. "Oh?! Welk artikel?". Toen kapte mevrouw me af omdat ze de toon niet aanstond.......HUH????? En weg was ze.
    Het is dat ik stond anders was ik van mijn stoel gevallen.
    inderdaad, als het gewoon door de brievenbus past dan is het aan post.nl hoe het verder verwerkt wordt: geen idee hoe post wordt gesorteerd, ik neem aan dat er eerst een soort preselectie is voordat de post door het soorteersysteem wordt gejaagd (gaat die machinale selectie niet met een soort oog dat de postcode leest en hierop sorteert ?) : de dikte van b.v. 2 BR's in 1 enveloppe (past door brievenbus) is vele malen dikker dan een normale brief dus ik neem aan dat deze niet door de sorteermachine gaan.

    verstuur zelf al vele jaren dvd's op deze manier dus zou het nu opeens niet meer kunnen ?? wordt steeds erger daar bij post.nl
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Maar Sandd is niet Postnl of TNT !
    postbedrijf "Sandd" zegt me niks. Nooit van gehoort.

Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •