Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 679 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Brief van PostNL lijkt behoorlijk echt te zijn. Buiten het bizarre inhoud dat ik BTW en inklaringskosten moet betalen, staat er ook bij: 'Om op korte termijn uw reactie/vraag voor deze specifieke zending te kunnen behandelen vragen wij u deze direct te richten aan onderstaand mailadres..TPPRembours@postnl.nl

    Nu heb ik even gegoogled en ik kan niks vinden met dit mailadres...

  2. #252

    Standaard

    Ik heb wel vaker pakketten ontvangen uit het buitenland en inklaringskosten moeten betalen. Geloof mij...als je de postbode niet betaalt dan krijg je het pakket niet. Dan kun je het laten op het postkantoor afhalen en daar betalen, maar het pakket wordt nooit eerder afgegeven dan dat jij hebt betaald.
    Nogmaals, zoek contact met PostNL via hun website: https://informatie.postnl.nl/klanten...raag-consument en leg het even voor. Dan weet je zeker dat je communiceert met postnl. De klantenservice reageert meestal erg snel per e-mail of per telefoon.
    Succes!

  3. #253

    Standaard

    Aan dat adres te zien is het wel echt van postnl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #254

    Standaard

    Gisteren weer iets vaags meegemaakt.

    Ik bestelde bij bol.com twee dvd's voor 23u, goed wetende dat ze dan 's anderendaags zouden arriveren. Mijn ervaring met de leverancier van postnl is namelijk niet schitterend, en omdat ik die dag op het levermoment thuis ben, denk ik: dit kan niet fout gaan. Vreemd genoeg verschijnt er plots een melding op mijn besteloverzicht van bol.com dat de chauffeur geleverd heeft. Alleen: ik heb niemand gezien, laat staan dat ik mijn dvd's heb, en ik was op het aangegeven uur écht wel thuis. Vanmorgen ben ik nog navraag gaan doen bij de buren, maar die weten ook van niks, en er steekt geen papiertje in de bus of zo waar de dvd's dan wél zijn afgeleverd. Ik heb dan maar bij bol klacht ingediend. Ze stelden me wel gerust dat ik ofwel mijn geld terug krijg, ofwel mijn dvd's (liefst wil ik uiteraard die laatste), maar het ging wel 4 dagen duren voor de bijzonder efficiënte firma postnl ging kunnen zeggen waar mij dvd's naartoe zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #255

    Standaard

    Ik heb een blu-ray steelbook 2 weken geleden verkocht aan iemand in Belgie.
    Ik gebruik altijd de witte zavvi box met wat extra bescherm materiaal om deze te verzenden. Deze dozen komen uiteraard van Zavvi af, en er staat ook mijn adres op.
    Ik pak daarom de dozen altijd in, in een bruin ondoorzichtig papier en daar plak ik dan het uitgeprinte adres op van de persoon waar het heen moet.

    Nu krijg ik ineens een Zavvi doos binnen die ik zelf heb opgestuurd naar Belgie! Het bruine papier is er af, en je ziet dat de doos is open gemaakt door iemand... De persoon in Belgie zegt van niks te weten.....

    Zeer vreemd allemaal, en omdat ik geen track&trace heb ( die kost immers €5,00 meer, is het niet te achterhalen wat er gebeurt is....
    Weer €5,25 door de WC gespoeld aan een verzending met PostNL, dat is al de zoveelste die problemen op levert....

  6. #256

    Standaard

    ik wacht al 2 a 3 week op meerdere bestellingen van 3 verschillen UK shops o.a zavvi.nl. Meer mensen hier last van?

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ik wacht al 2 a 3 week op meerdere bestellingen van 3 verschillen UK shops o.a zavvi.nl. Meer mensen hier last van?
    Ja, ik wacht nu ook al ruim twee weken op twee bestellingen van Zavvi.nl, al worden mijn pakketjes de laatste tijd door de stadspost bezorgd.

    Ik ga er maar vanuit dat het te maken heeft met de kerst en eindejaarsdrukte. Het zou ook nog kunnen dat Royal Mail Nederland problemen heeft (gehad).

  8. #258

    Standaard

    Hier het zelfde... Bestellingen van zavvi laten erg lang op zich wachten. ! blu-ray die per pakket post zou moeten binnenkomen is zelfs na 4 weken nog niet binnen... Ondertussen heeft Zavvi een nieuwe verzonden.

  9. #259

    Standaard

    Jeeh, één van de twee bestellingen lag vandaag in de bus. Nu de ander nog.

  10. #260

    Standaard

    Deze week iets geks met postNL, nog nooit meegemaakt. Twee DVD's opgestuurd naar een forumlid na verkoop. Keurig postzegels erop, adres geprint en op de achterkant klein de afzender. Maandag in de brievenbus gedaan. Groot was mijn verbazing toen ik gisteren het pakje weer in mijn eigen brievenbus vond! Geen kaartje eraan oid waaruit blijkt dat het retrour afzender gestuurd is, nee, gewoon naar het adres van de afzender gestuurd ipv de geadresseerde. Heb hem toch maar weer in de oranje bus gedaan en met pen erbij geschreven dat het verkeerd bezorgd was. Ben benieuwd...

  11. #261

    Standaard

    Bij mij zijn twee pakketjes van dezelfde afzender nadat ze in Amsterdam aangekomen waren doorgestuurd naar een ander land. De eerste keer naar Saudi-Arabië en de tweede keer naar Canada. Het eerste pakketje kreeg ik alsnog binnen na zo'n 4 weken, op het tweede pakketje ben ik nog aan het wachten, maar volgens track & trace wordt deze terug gestuurd naar de afzender. De Canadese douane heeft het pakketje geweigerd.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Deze week iets geks met postNL, nog nooit meegemaakt. Twee DVD's opgestuurd naar een forumlid na verkoop. Keurig postzegels erop, adres geprint en op de achterkant klein de afzender. Maandag in de brievenbus gedaan. Groot was mijn verbazing toen ik gisteren het pakje weer in mijn eigen brievenbus vond! Geen kaartje eraan oid waaruit blijkt dat het retrour afzender gestuurd is, nee, gewoon naar het adres van de afzender gestuurd ipv de geadresseerde. Heb hem toch maar weer in de oranje bus gedaan en met pen erbij geschreven dat het verkeerd bezorgd was. Ben benieuwd...
    Is mij ook al overkomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #263

    Standaard

    Hoorde vandaag op het nieuws dat de postzegels weer duurder worden; 4 cent erbij.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoorde vandaag op het nieuws dat de postzegels weer duurder worden; 4 cent erbij.
    Ze wilden eigenlijk een hogere stijging maar daar kregen ze geen toestemming voor. In 2013 was het nog € 0,54 cent. Nog even en je kan het beter zelf bezorgen. In ieder geval ga ik voor 1-1 wat postzegels inslaan.

  15. #265

    Standaard

    Sorry dit antwoord staat vast ergens maar kan het in de haast even niet vinden. Wat is ook alweer het bedrag dat je kostenvrij mag invoeren vanuit de USA? USD 25,-?

    Een bedrag van USD 85,- kan nog aardig oplopen dus qua extra (invoer)kosten?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Sorry dit antwoord staat vast ergens maar kan het in de haast even niet vinden. Wat is ook alweer het bedrag dat je kostenvrij mag invoeren vanuit de USA? USD 25,-?

    Een bedrag van USD 85,- kan nog aardig oplopen dus qua extra (invoer)kosten?
    €22 excl verzendkosten is de grens waaronder een vrijstelling voor btw geldt.

    Bij een hoger bedrag moet je nog de verschuldigde 21% btw betalen over het aankoopbedrag INCL verzendkosten, plus eenmalig inklaringskosten van €13
    Reken dus op €25 aan btw en inklaringskosten bij een zending van $85

  17. #267

    Standaard

    Info voor mensen die weleens van buiten de EU pakjes verwachten: https://retailtrends.nl/news/50715/p...-van-buiten-eu

  18. #268

    Standaard

    Dat ze niet meer aan huis bezorgen vind ik oke en begrijpelijk, maar dan moeten ze de ontvanger natuurlijk wel even laten weten dat ze iets op moeten halen.. Ik krijg ook wel eens van buiten de EU zonder Track&Trace informatie, dan wel ik wel weten wanneer ik naar het postkantoor moet.

  19. #269

    Standaard

    Op zich haal ik altijd mijn douanepakketten op van de PostNL locatie gezien ik net als de meeste Nederlanders werk en dus niet thuis ben als de PostNL langskomt. Ik mag hopen dat de contant geld reden onzin is, want ze hebben bij PostNL vast gehoord van mobiele pinautomaten.

    Gelukkig weet ik meestal wel dat er iets onderweg is en heb ik al jaren een gratis PostNL-account waar je ziet wat er binnenkomt.

    Een briefje in de bus van de PostNL dat een pakket klaar ligt mag wel worden verwacht en ik ga er ook wel van uit dat ze dat doen (dan is het dus inderdaad maar een enkeling waar het fout gaat). Zo dom zijn ze nou ook weer niet.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  20. #270

    Standaard

    Ik haal ze ook altijd op, want altijd aan het werk en sowieso geen contant geld bij.
    Ook ik maak al lang gebruik van de PostNL app (en daarvoor website), maar het komt bij mij nog wel eens voor dat een pakketje ook daar niet in mijn lijst komt te staan. Een briefje in de brievenbus o.i.d. zou dat handig zijn ja. Hopelijk ging het inderdaad maar om specifieke gevallen

  21. #271

    Standaard

    Zoals voorspelt:

    PostNL stuurt een keurig briefje dat er een pakket met importkosten klaar ligt. Automatisch, gefrankeerd en met een foto van het adres op het pakket. Pakket was gisteren op de afhaallocatie al af te halen en vandaag kreeg ik daar het bericht van in de bus (wist via de App al dat het er aan kwam).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #272

    Standaard

    Raar.

    Volgens internationalparceltracking is er op 5 december om 15:47 een zending bezorgd. "zending in de brievenbus" geeft de site aan.
    Echter: niks in de bus. Geen pakket, geen kaart, niks.

    Dag later: *tring*. De postbode met het pakket.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Raar.

    Volgens internationalparceltracking is er op 5 december om 15:47 een zending bezorgd. "zending in de brievenbus" geeft de site aan.
    Echter: niks in de bus. Geen pakket, geen kaart, niks.

    Dag later: *tring*. De postbode met het pakket.
    Dat heb ik ook een keer gehad. En een vriend van me had een pakketje besteld in het buitenland. Via track & trace kon hij zien dat het pakketje was afgeleverd en ervoor getekend was, maar er lag niets in de brievenbus, ook geen briefje. Hij was op het moment dat het werd afgeleverd op zijn werk.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat heb ik ook een keer gehad. En een vriend van me had een pakketje besteld in het buitenland. Via track & trace kon hij zien dat het pakketje was afgeleverd en ervoor getekend was, maar er lag niets in de brievenbus, ook geen briefje. Hij was op het moment dat het werd afgeleverd op zijn werk.
    Ook zoiets: heb dit jaar 2x gehad dat er voor een pakket getekend moest worden en de postbode dit zelf deed. Heb dit ook gemeld bij PostNL.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ook zoiets: heb dit jaar 2x gehad dat er voor een pakket getekend moest worden en de postbode dit zelf deed. Heb dit ook gemeld bij PostNL.
    Dit heb ik ook meegemaakt. Vervolgens werd het bij de buren afgeleverd.

Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •