Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 679 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En ja hoor...vandaag zijn ze langsgeweest. Moest 24 euro bijbetalen voor een Amazon.com pakketje. Jaren goed gegaan, dus verspreid over alle pakjes die gewoon zijn aangekomen, valt het te overleven, maar op het moment nog twee pakjes onderweg en zou toch jammer zijn dat ik voor drie pakjes 75 euro moet betalen in een maand tijd.
    **** me gently with a chainsaw.

  2. #27

    Standaard

    Ik merk dat pakjes uit de VS er tegenwoordig verschrikkelijk lang over doen (terwijl ik zendingen uit de UK wel binnen twee weken ontvang). En dan heb ik het vooral over bestellingen waarvan de waarde onder de 22 euro ligt (dus aan douane zou het niet mogen liggen). Heb verschillende dvd's/blu rays waar ik nu al weken lang op wacht. Vervelend, want ik vertrouw PostNL echt voor geen haar - vooral aangezien ik zelf ooit enkele maanden voor ze heb gewerkt. Onlangs heb ik nog te maken gehad met pakjes die ik nooit heb ontvangen.

  3. #28

    Standaard

    Recent zelf een pakje (met code) naar Zwolle gestuurd...die is nu "verdwenen". Knap van ze. Moet nu weer een navraag formulier etc versturen.

    Toppunt is ooit één zending die in vier (!!!) losse afleveringen bij mij is aangekomen...

  4. #29

    Standaard

    Ik wil ook even wat kwijt. Ik ontving vandaag twee verwachte pakketjes van twee mede-forummers. Beide dvd-doosjes vertonen een scheur aan de onderkant waardoor dat gedeelte gedeeltelijk uitsteekt. Derhalve heb ik beide doosjes moeten vervangen zodat ze sluiten en nog ogen. Ik heb zojuist een klacht ingediend bij Postnl. Het moet gisteren/vannacht zijn gebeurd aangezien het ene pakket pas gisteren is verstuurd. Het zal dus een distributiecentrum in de regio Utrecht zijn waar ze de post niet goed hebben behandeld.

  5. #30

    Standaard

    heb de laatste maand veel besteld bij Amazon.com, maar nog niks binnen: bestelling verstuurd op 20 april, 22 april, 24 april, zouden toch wel binnen moeten zijn: ook een aantal bestellingen van Zavvi is nog niet binnen, 2 weken geleden verstuurd.....

    had begrepen dat ze het aantal sorteercentra aan het reduceren zijn, ben bang dat het er niet beter op zal worden
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #31

    Standaard

    Ik wacht al een maand op 3 bestellingen van zavvi.nl. De laatste die ik van hun binnen kreeg kwam niet met TNT, maar met een alternatieve postbezorging. Denk dat daar het probleem zit...

  7. #32

    Standaard

    Bestelling bij marketplace seller, verzonden op 10 April en twee bestellingen bij Zavvi.nl, verzonden op respectievelijk 20 april en 25 april, nog steeds niet ontvangen. Ruime overschrijding van de normale levertijden.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb de laatste maand veel besteld bij Amazon.com, maar nog niks binnen: bestelling verstuurd op 20 april, 22 april, 24 april, zouden toch wel binnen moeten zijn: ook een aantal bestellingen van Zavvi is nog niet binnen, 2 weken geleden verstuurd.....

    had begrepen dat ze het aantal sorteercentra aan het reduceren zijn, ben bang dat het er niet beter op zal worden
    Met amazon.com had ik ook 2 pakketjes die 4 dagen voor het verstrijken van de leverperiode aankwamen, 4 weken later dus. Één bestelling die 15 april verstuurd was kwam al 6 dagen later aan. Het betreft allemaal bestellingen met 1 Criterion en 1 'normaal' BD hoesje binnengekomen via de pakketjesbezorger.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb de laatste maand veel besteld bij Amazon.com, maar nog niks binnen: bestelling verstuurd op 20 april, 22 april, 24 april, zouden toch wel binnen moeten zijn: ook een aantal bestellingen van Zavvi is nog niet binnen, 2 weken geleden verstuurd.....

    had begrepen dat ze het aantal sorteercentra aan het reduceren zijn, ben bang dat het er niet beter op zal worden
    er zijn tegenwoordig zoveel bedrijven de pakketjes bezorgen, en helaas kun je niet nagaan van welke er gebruik zijn gemaakt.
    Een zending van Amazon.com is al in verscheidene handen geweest voordat die uberhaubt aankomt in Nederland, het is alleen maar het laatste stukje binnenland dat door PostNL wordt verzorgd.
    Bij Britse shops als Play, The Hut, en Zavvi is het ook maar altijd weer afwachten door wie de verzending is verwerkt tegen de tijd dat die hier in NL is aangekomen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #35

    Standaard

    vandaag 2 bestellingen binnen (1 uit USA 1 uit UK), allebei via Brussel deze keer: geen idee waarom bestellingen niet gewoon via Schiphol binnen kunnen komen, zo kan het wel steeds lang duren....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #36

    Standaard

    column over post.nl in Metro
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    column over post.nl in Metro
    80 procent van mijn post NIET aankomt. NOOIT bezorgd wordt dus.

  13. #38

    Standaard

    potverdomme, 2e verzending die niet aankomt..weet iemand of POST NL schade dekt?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    nog een stukje over post.nl in metro, niet echt positief...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #40

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #41

    Standaard

    Inside info:

    Post NL betaald per wat zij stellen dat jij nodig hebt om de wijk te lopen: zij stellen dat je 2 uur nodig hebt, en dus betalen ze 2 uur. Dat jij er in de praktijk 3 uur overdoet is jouw probleem.

    Post wordt afgeleverd in wijkdepots en daaruit kan iedereen zijn eigen wijk afhalen, maar ook in tassen van andere wijken gluren.
    Post is slecht gesorteerd waardoor bezorger 4 straten terug moet lopen (en de tijd tikt door...)

    Bovenal wordt de post vaak niet tijdig in het depot bezorgt waardoor je als bezorger wederom moet wachten (en niet betaald krijgen). Daarbij loop je je een breuk aan reclame folders van de AH en de Gamma, waar je ook nauwelijks voor gecompenseerd wordt.

    Oftewel: Post NL is de slechts werkgever die er bestaat.

    Koffie moet je zelf betalen in het sorteercentrum !
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  17. #42

    Standaard

    Ik heb het zelf meegemaakt als postbezorger..heb na 4(za) keer ontslag genomen..wat een pokke managers werken daar..ze zijn vergeetachtig, denken aan hun zelf en kunnen totaal niks "goed" uitleggen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Inside info:

    Post NL betaald per wat zij stellen dat jij nodig hebt om de wijk te lopen: zij stellen dat je 2 uur nodig hebt, en dus betalen ze 2 uur. Dat jij er in de praktijk 3 uur overdoet is jouw probleem.

    Post wordt afgeleverd in wijkdepots en daaruit kan iedereen zijn eigen wijk afhalen, maar ook in tassen van andere wijken gluren.
    Post is slecht gesorteerd waardoor bezorger 4 straten terug moet lopen (en de tijd tikt door...)

    Bovenal wordt de post vaak niet tijdig in het depot bezorgt waardoor je als bezorger wederom moet wachten (en niet betaald krijgen). Daarbij loop je je een breuk aan reclame folders van de AH en de Gamma, waar je ook nauwelijks voor gecompenseerd wordt.

    Oftewel: Post NL is de slechts werkgever die er bestaat.

    Koffie moet je zelf betalen in het sorteercentrum !
    Jee zeg dat is echt erg.

  19. #44

    Standaard

    Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb vorige week dinsdag bij bol.com enkele blu-rays gekocht die normaal gezien de dag nadien zouden aankomen. Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad maar deze keer wel. Bij bol staat dat ze al hebben verzonden maar bij Postnl staat dat de bezorgdatum onbekend is en ook "Niet verzonden, verwachte bezorgdag aangepast". Heeft er nog iemand dit aan de hand gehad? Kan ik Postnl misschien contacteren of moet ik gewoon geduld hebben? Alvast bedankt!

    PS: Ik woon in Belgie
    Laatst aangepast door jeanke : 22-05-2012 om 09:40

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeanke Bekijk bericht
    Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb vorige week dinsdag bij bol.com enkele blu-rays gekocht die normaal gezien de dag nadien zouden aankomen. Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad maar deze keer wel. Bij bol staat dat ze al hebben verzonden maar bij Postnl staat dat de bezorgdatum onbekend is en ook "Niet verzonden, verwachte bezorgdag aangepast". Heeft er nog iemand dit aan de hand gehad? Kan ik Postnl misschien contacteren of moet ik gewoon geduld hebben? Alvast bedankt!

    PS: Ik woon in Belgie
    Als je een vraag of klacht indient bij Postnl, is de kans groot dat ze je vertellen dat je hierover contact moet opnemen met de afzender. Het beste kun je dus direct Bol mailen en daar je probleem voorleggen.

  21. #46

    Standaard

    ik wacht ook op een pakket (niet van bol) en dat is woensdag verzonden. Nu zie ik in de track & trace dat er een storing is en dat het pakket als 't goed is vandaag wordt afgeleverd.

    Blijkbaar hebben ze problemen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Als je een vraag of klacht indient bij Postnl, is de kans groot dat ze je vertellen dat je hierover contact moet opnemen met de afzender. Het beste kun je dus direct Bol mailen en daar je probleem voorleggen.
    Zoiets heb ik ook gehad, even een mail naar bol.com en ze maken het in orde.

  23. #48

    Standaard

    Zavvi.com order shippingemail ontvangen 30 april.
    Binnen gekomen vandaag op 22 mei samen met een ander pakje uit Hong Kong....
    Lijkt wel of ze ze een weekje opsparen ergens in de ketting.
    Of toeval natuurlijk.

  24. #49

    Standaard

    Ik op 28 april en 3 op 2 mei van zavvi, ze sparen op om de verzendkosten te drukken denk ik. Niet via PostNL trouwens, maar via ABC mail
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Ik zit ook nog te wachten op een pakketje van Zavvi.nl die 5 mei is verzonden.
    Vooralsnog hoef ik me dus nog geen zorgen te gaan maken dat het verloren is, al is het natuurlijk wel balen dat het zo lang moet duren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •