Pagina 27 van 28 EersteEerste ... 17232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 679 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Weet ik niet precies meer eigenlijk, misschien wel. Na het laatste terugbetalings-debacle vanuit Vinted zelf heb ik inderdaad een aantal bestellingen via CC gedaan maar bij deze weet ik het niet zeker. Wel biedt ik Vinted nog even de tijd om het uit te zoeken en het liefst mn pakketjes te lokaliseren, maar anders dan inderdaad mijn geld terug. Het zijn geen wereldbedragen, dus ik wacht het nog even af.

    Edit: ik zei dat ik deze twee inderdaad via de CC heb betaald. Dat is dan nog een optie.

  2. #652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had een game besteld bij Limited Run Games (een Amerikaanse uitgever, die in gelimiteerde opgave fysiek games uitgeeft, die anders alleen digitaal uitkomen). Op 1 juni werd deze verzonden en op 9 juni was deze volgens de tracking in Parijs. Ik verwachtte dus dat deze binnen afzienbare tijd bezorgd zou zijn. Pakje ging vervolgens naar Duitsland en toen opeens naar Denemarken. Daar mislukte een bezorgpoging vanwege verkeerde adressering, maar vervolgens was er een dag later wel een succesvolle bezorging in Denemarken.

    Heel bizar allemaal. Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar nog geen reactie. Heel benieuwd hoe ze gaan reageren, maar zoiets aparts had ik nog nooit meegemaakt.
    Tot mijn grote verrassing is het pakje gisteren alsnog aangekomen. Bijzonder hoe dit allemaal is gelopen, maar ik ben er blij mee.

  3. #653

    Standaard

    In 1 week 2 keer prijs:
    PostNL laat onbeheerd pakket achter bij de voordeur en bezorger tekent zelf voor ontvangst.
    Gemeld bij de klachtenafdeling en tevens aangegeven dat dit wellicht fraude is aangezien de bezorger niet de ontvanger is.....
    Buitenflikkeren dit soort lui.

  4. #654

    Standaard

    Volgens mij mag hij dat doen, als hij bewijs kan geven aan de klant dat het effectief bezorgd is bij de klant, zoals een foto doormailen of een email waar hij het pakketje heeft achtergelaten. Volgens mij is dit eens een nieuwsfeed geweest in België dit jaar.

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Volgens mij mag hij dat doen, als hij bewijs kan geven aan de klant dat het effectief bezorgd is bij de klant, zoals een foto doormailen of een email waar hij het pakketje heeft achtergelaten. Volgens mij is dit eens een nieuwsfeed geweest in België dit jaar.
    Zonder aan te bellen of enig bericht onbeheerd voor de deur leggen en wegrijden lijkt mij niet "effectief bezorgd". Het had zomaar meegenomen kunnen worden, en wat dan?
    Webshop en PostNL zullen dan zeggen "het is bezorgd, dus helaas".

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zonder aan te bellen of enig bericht onbeheerd voor de deur leggen en wegrijden lijkt mij niet "effectief bezorgd". Het had zomaar meegenomen kunnen worden, en wat dan?
    Webshop en PostNL zullen dan zeggen "het is bezorgd, dus helaas".
    Inderdaad. De bezorger mag zelf NOOIT tekenen voor ontvangst. Dat noemen we fraude en kan reden voor ontslag zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Inderdaad. De bezorger mag zelf NOOIT tekenen voor ontvangst. Dat noemen we fraude en kan reden voor ontslag zijn.
    Gaan ze niet doen. Ik had laatst ook zoiets. Ik kreeg een zending binnen via PostNL waarvoor getekend moest worden en deze zou overdag bezorgd worden. Ik heb er toen extra voor betaald (€1,95) voor avond bezorging omdat ik toen thuis zou zijn. En wat denk je: pakket wordt bezorgd door de brievenbus (stond niet zo aangegeven in de app) en de bezorger heeft zelf getekend. Ik bellen met de klantenservice (ook voor de terugbetaling van de €1,95) maar wat denk je: ze doen er niks mee. Omdat het pakket daadwerkelijk 's avonds is bezorgd krijg ik mijn geld niet terug en voor het zelfstandig tekenen kunnen ze hoogstens de bezorger erop aanspreken. Bullshit dus. Ze doen er niks mee, ze komen mensen tekort dus ze vinden het wel best. Als klant sta je gewoon achteraan en boeit het ze geen reet wat je ervan vindt.

  8. #658

    Standaard

    Nog nooit eerder meegemaakt:

    Via MP verkoop ik iets wat via DHL naar een afhaalpunt is verzonden.
    Na een week is het nog steeds niet opgehaald en ik krijg bericht dat DHL het naar me retour gaat sturen.
    Ik contacteer de koper die aangeeft geen bericht van DHL gehad te hebben (terwijl in de MP chat gewoon een 'volg het pakket' knop stond. Ook raar dat je iets koopt en er vervolgens niet meer aan denkt?)
    Pakket wordt retour gezonden..... maar raakt zoek.
    Gemeld bij DHL en die gingen het met de koper afwikkelen zeiden ze. Ik trek mn handen ervanaf; als men het niet ophaalt met alle gevolgen van dien.....

    Nu heb ik weer 2 zendingen die via DHL zijn gegaan en al dagen op het afhaalpunt liggen. Nog steeds niet opgehaald.

    Ik blijf me verbazen.

  9. #659

    Standaard

    Hier toevallig zo'n zelfde probleem.
    Iets gekocht op Marktplaats.
    12 juli afgegeven, 13 juli opgehaald door de bezorger en klaar voor versturen naar 't sorteercentrum.
    Vervolgens een week niets, gister gescand en verwerkt in 't sorteercentrum, vandaag bezorgd op 't ophaalpunt.
    Heel raar.

  10. #660

    Standaard

    Mijn ervaring met PostNL:

    Ook iets verkocht op Marktplaats. 15 februari verstuurd. Volgende dag staat het als geleverd. Koper zegt het echter niet ontvangen te hebben. Week gewacht. Contact opgenomen met PostNL (pakje zoekgeraakt) en de verzendkosten á € 4,15 teruggekregen (niet meer omdat het niet verzekerd was) en aan de koper betaald.

    7 Juni mailt hij dat hij het pakje die dag had ontvangen. Vervolgens heb ik de verzendkosten van hem retour ontvangen.

  11. #661

    Standaard

    het is bj mij erg slecht wat betreft levering pakketten via post.nl: 1 pakket van bol.com zou vorige week vrijdag geleverd moeten wordt maar wordt elke keer uitgesteld : "sorry, bezorgmoment is bijgewerkt"
    Nu ook een pakket van IKEA met hetzelfde probleem, dag uitgesteld...

    gisteren chat gestart voor de bol.com bestelling, was ik nummer 165.. 15 minuten gewacht maar bij nr 65 dacht ik, laat maar gaan...

    zie net dat een pakket van Amazon ook weer is uitgesteld, WTF !!??
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 04-08-2023 om 10:58
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    het is bj mij erg slecht wat betreft levering pakketten via post.nl: 1 pakket van bol.com zou vorige week vrijdag geleverd moeten wordt maar wordt elke keer uitgesteld : "sorry, bezorgmoment is bijgewerkt"
    Nu ook een pakket van IKEA met hetzelfde probleem, dag uitgesteld...

    gisteren chat gestart voor de bol.com bestelling, was ik nummer 165.. 15 minuten gewacht maar bij nr 65 dacht ik, laat maar gaan...

    zie net dat een pakket van Amazon ook weer is uitgesteld, WTF !!??
    Volgens mij hebben ze allemaal last van de vakantiedrukte. DHL zou vandaag een pakketje komen brengen, maar toen ik net in de t&t keek zag ik dat de datum is verschoven naar volgende week...

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Volgens mij hebben ze allemaal last van de vakantiedrukte. DHL zou vandaag een pakketje komen brengen, maar toen ik net in de t&t keek zag ik dat de datum is verschoven naar volgende week...
    zou kunnen, ik ben echter bang dat er bij mij iets niet goed gaat: bij alle 3 de pakketten krijg ik als melding in de app "Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring"... geen idee wat dit betekend: er komt daarna wel een melding van een leveringsdatum maar die wordt dus elke keer bijgesteld: heb bij 1 melding via chat gevraagd wat er aan de hand is, alle gegevens (email, telefoonnummer)opgegeven maar tot nu toe nog geen verklaring gekregen

    hier vb uit de app:

    issue.JPG
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 07-08-2023 om 08:25
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #664

    Standaard

    Is wel te vinden op Google Peter en je hebt al het juiste gedaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #665

    Standaard

    Ik zie dat je het pakket bij een PostNL-punt laat bezorgen. Waarschijnlijk is dat PostNL-punt op de geplande datum en/of tijd niet geopend en wordt het op het eerstvolgende bezorgmoment afgeleverd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #666

    Standaard

    stom, had inderdaad even moeten googelen... zou inderdaad kunnen dat afhaalpunt dicht was maar pakket is al ruim een week onderweg.. Toevallig eergisteren langs afhaalpunt geweest en is open (dacht inderdaad dat ze misschien met vakantie waren)

    we wachten het wel af, ik hoop alleen niet dat het terug gestuurd gaat worden, dat gaat helaas ook vaak fout bij post.nl
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #667

    Standaard

    Ik heb al jaren een abonnement op het Engelse filmtijdschrift Empire en dat ging altijd probleemloos qua bezorging, ook tijdens corona, maar de laatste maanden ging het opeens een stuk minder. Ik had de laatste drie nummers nog niet ontvangen en dan ook voor de eerste twee nummers al een vervanging aangevraagd.

    Tot maandag, want toen lagen er opeens vier nummers (waarvan één vervanging) op de mat, plus een brief over een abonnementsprijsverhoging eind juni. Vervolgens lag dinsdag het nummer op de mat dat op 3 augustus in de UK was uitgekomen (nog nooit zo snel bezorgd) en gisteren kwam de tweede vervanging die ik had aangevraagd aan.

    Ik heb geen idee waar de file is ontstaan, bij de Britse post of hier bij PostNL of bij beide, maar hij lijkt in één keer te zijn opgelost.

  18. #668

    Standaard

    Mocht van de week gaan betalen voor Vinegar Syndrom's UHD vervangingsdisc en boekje van Showgirls.
    De eerste had een opgegeven waarde van € 1,69 en de tweede € 0,45 (of v.v.)
    Dat kwam op BTW bedragen van maar liefst € 0,36 en € 0,10!
    Overheen te komen, maar met afhandelingskosten was t alsnog een totaal van € 6,46 !!

  19. #669

    Standaard

    bij bol in de 2+1 gratis actie 3x Superman 1-4 uhd-collectie besteld
    en Games of thrones - House of the dragon - Lord of the rings UHD

    2 aparte pakketjes

    niet aangebeld, niet geklopt, niet bij de buren geïnformeerd en in de ochtend de doos met Superman onbeheerd voor de deur neergezet
    en in de avondlevering exact hetzelfde gedaan met de 2e doos
    beide hebben meer dan 1.5 uur onbeheerd voor de deur gestaan en de doos met Superman was weg

    reactie van DHL: "Wij hebben de bestelling afgeleverd en kunnen ons verder niet vinden in uw klacht!"

    bol heeft die Superman dan nog maar een keer nagestuurd

  20. #670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    Reactie van DHL: "Wij hebben de bestelling afgeleverd en kunnen ons verder niet vinden in uw klacht!"
    Ik heb ooit ook een klacht over de bezorging door DHL ingediend. Zelfs een klachtnummer ontvangen, maar op mijn vraag of ik nog een terugkoppeling kon verwachten, zeiden ze doodleuk: "Daar zou ik niet op rekenen". Tja, wat heeft het dan voor zin om een klacht in te dienen? Het wordt tijd dat je bij webshops zelf kunt kiezen hoe, waar, hoe laat en met welke bezorgdienst je je bestelling geleverd wilt hebben. Gelukkig heeft in jouw geval bol.com netjes gereageerd, al was het dan niet hun schuld.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb ooit ook een klacht over de bezorging door DHL ingediend. Zelfs een klachtnummer ontvangen, maar op mijn vraag of ik nog een terugkoppeling kon verwachten, zeiden ze doodleuk: "Daar zou ik niet op rekenen". Tja, wat heeft het dan voor zin om een klacht in te dienen? Het wordt tijd dat je bij webshops zelf kunt kiezen hoe, waar, hoe laat en met welke bezorgdienst je je bestelling geleverd wilt hebben. Gelukkig heeft in jouw geval bol.com netjes gereageerd, al was het dan niet hun schuld.
    Bij bol.com kun je ook meestal een afhaalpunt kiezen of het moet een brievenbuspakketje zijn.

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij bol.com kun je ook meestal een afhaalpunt kiezen of het moet een brievenbuspakketje zijn.
    Bij DHL ook in de app.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #673

    Standaard

    Ik laat DHL (via de app) altijd bij het afhaalpunt komen om de genoemde redenen (aanbellen, neerleggen en weglopen)
    Bij PostNL heb ik die problemen niet, en die bezorgen zelfs op zondag tegenwoordig (vandaag een Amazonpakketje gekregen via PostNL)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij bol.com kun je ook meestal een afhaalpunt kiezen of het moet een brievenbuspakketje zijn.
    Brievenbuspakjes van bol.com bezorgen ze ook gewoon bij een PostNL-locatie, hoor. Alleen voor zendingen via een derde partij is dat vaak niet mogelijk. Geen idee waarom niet. Een adres is maar een adres, denk ik zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #675

    Standaard

    helaas weer een post.nl issue: vorige week in de app een brievenbus pakket melding van een bestelling bij Engelse shop Eureka, levering 29/9: helaas nog niks ontvangen en gisteren verdween de afbeelding van het pakket uit de app , vervelend weer, kan wel goedkomen maar de stresssss....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 27 van 28 EersteEerste ... 17232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •