Pagina 16 van 27 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 666 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Wat een drama allemaal... Ook ik ben teleurgesteld in de release, maar er telkens zoveel woorden aan vuil maken is anders.

    De reactie van WB NL is volstrekt logisch. Er is geen fout gemaakt, het product voldoet slechts niet aan de verwachtingen van een klein deel van de markt. Ze geven aan dat ze die boodschap hebben ontvangen en dat zij daar mogelijk rekening mee zullen zouden bij een volgende release. Een terugroep/omruil-actie is niet nodig, want nogmaals er is geen fout gemaakt en het product voldoet nog steeds aan hetgeen er op de verpakking staat.

    Dat Nederland onder de Franse uitgave valt is ook logisch, want Belgie. Tweetalig en door de Franse release ook te voorzien van NL-ondertiteling kunnen ze die BR in drie landen verkopen en hoeven ze in Belgie niet twee versies uit te brengen. Natuurlijk zou het voor ons beter zijn als we onder de UK zouden vallen, immers wij hebben geen behoefte aan nasynchronisatie (behalve bij tekenfilms), maar dat is geen belang voor WB.

    My 2 cents.
    Er is duidelijk wel een fout gemaakt, dat wil je zelf dan wel niet zo zien, maar het is wel zo

    Er zijn weinig tot geen landen die verbonden willen worden met de Duitse of de Franse uitgaven, dat zijn
    enkel de Oostenrijkers, de Zwitsers, de Walen en een deel van Luxemburg, dat is daar echt een
    rommeltje van wie tot wie wil behoren, kom zeg.... laat ze het daar zelf even uitzoeken, vind het zelf
    buitengewoon vreemd dat je dit plaatst:

    Dat Nederland onder de Franse uitgave valt is ook logisch, want Belgie. Tweetalig en door de Franse release
    ook te voorzien van NL-ondertiteling kunnen ze die BR in drie landen verkopen en hoeven ze in Belgie niet twee versies
    uit te brengen.
    Logisch is enkel de ronde top in een bepaalde maandverband reclame, voor de rest heb je het toch denk ik helemaal
    niets begrepen en heb je nooit iets begrepen van de taalstrijd in België en andere landen.

    Ik ga bijna denken dat je het figuur bent met de verstandsverbijstering bij WB en dat je NL bij de Fransen hebt
    ingedeeld....en als ik daar weer aanvullingen op zou maken dan........ wordt ik hier weer ondergesneeuwd.

    Ja.... echt begrijp niets van jouw logica, je moet echt wel die...... zijn die dit hier hier komt neer kwakken

    NL en Vlamingen heb wat met de Fransen..... hoe ontzettend dom kan iemand zijn?

    Logisch.... en dan denk ik weer aan die ronde top reclame, is een vrouw op audio gebied voor ons mannen logisch?

    Ik hoop ontzettend voorzichtig geweest te zijn, wat er anders had gestaan had me mijn kop gekost
    Have fun and enjoy your collection

  2. #377

    Standaard

    Hoe moeilijk is het voor jou om enigzins normaal te reageren? Je verhaal gaat van hier naar daar en je probeert met irritante opmerkingen richting de persoon zelf je gelijk te halen. Get some social skills!

    Zal ik het dan zo voor je formuleren internetheld:
    Naar mijn mening is er geen fout gemaakt omdat het product voldoet aan de eigenschappen die vermeld staan op de verpakking.
    Het is mijn mening dat ze een andere uitgave hadden moeten maken.

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #378

    Standaard

    Misschien kunnen we aan de Amerikanen voorstellen om de verschillende vestigingen in Europa te vervangen door één hoofdkantoor. Dan zouden ze veel mensen kunnen buitensmijten en zo veel geld besparen. Idem met de kantoren die ze moeten huren. En dan zouden ze maar één uitgave moeten klaarmaken voor heel Europa waar ze ook een hoop geld kunnen besparen. We leven toch in een crisistijdperk, en dan moet er geld gespaard worden.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Hoe moeilijk is het voor jou om enigzins normaal te reageren? Je verhaal gaat van hier naar daar en je probeert met irritante opmerkingen richting de persoon zelf je gelijk te halen. Get some social skills!

    Zal ik het dan zo voor je formuleren internetheld:
    Naar mijn mening is er geen fout gemaakt omdat het product voldoet aan de eigenschappen die vermeld staan op de verpakking.
    Het is mijn mening dat ze een andere uitgave hadden moeten maken.

    Helaas is het nu ook weer niet bepaald netjes vermeld op de verpakking

    Een "beetje" misleidend zelfs, beiden vermelden als zijnde ATMOS maar er niet bijzetten
    dat het wel 2 totaal verschillende vormen van ATMOS zijn namelijk Dolby TrueHD 7.1 ATMOS
    voor de franse taal en slechts Dolby Digital Plus voor de Engelse taal.

    Eigenlijk wel heel erg fout, het is maar hoe je het bekijkt...

    Het voldoet aan de eigenschappen op de verpakking.... ja inderdaad, alles wat je niet vermeld
    hoef je niet te verantwoorden, best wel stiekem en het verdiend al helemaal geen schoonheidsprijs,
    en als ik je daar op aanspreek zal ik wel weer die internetheld zijn, maar als het jouw mening
    is dat dat niet fout is.....

    Het is maar hoe netjes je bent, zelf vind ik het zeer onbehoorlijk om mensen opzettelijk
    ter zake doende informatie te onthouden.

    Nu maar weer hopen dat ik niet kwetsend ben geweest.....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Misschien kunnen we aan de Amerikanen voorstellen om de verschillende vestigingen in Europa te vervangen door één hoofdkantoor. Dan zouden ze veel mensen kunnen buitensmijten en zo veel geld besparen. Idem met de kantoren die ze moeten huren. En dan zouden ze maar één uitgave moeten klaarmaken voor heel Europa waar ze ook een hoop geld kunnen besparen. We leven toch in een crisistijdperk, en dan moet er geld gespaard worden.
    Ja..... hadden ze al van Universal kunnen leren, die passen dat al een tijdje zo toe.

    Voor ons kopers ook wel zo fijn, dan weet je waar je aan toe bent en kun je de schijf
    in heel Europa bij de goedkoopste bestellen, het zal de meesten toch weinig uitmaken
    in welke taal het op de hoes staat.

    Het is toch wel fijn als je de schijf, in natuurlijk wel de best mogelijke kwaliteit,
    zo goedkoop mogelijk kunt aanschaffen.

    Win win situatie.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    en kun je de schijf in heel Europa bij de goedkoopste bestellen
    ... wat ineens de reden is waarom Warner dat NIET zal doen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #382

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat erg allemaal.
    Waar gaat het heen met de wereld!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Misschien kunnen we aan de Amerikanen voorstellen om de verschillende vestigingen in Europa te vervangen door één hoofdkantoor. Dan zouden ze veel mensen kunnen buitensmijten en zo veel geld besparen. Idem met de kantoren die ze moeten huren. En dan zouden ze maar één uitgave moeten klaarmaken voor heel Europa waar ze ook een hoop geld kunnen besparen. We leven toch in een crisistijdperk, en dan moet er geld gespaard worden.
    Tgoh ja laten we even de mensen die daar werken hun job en inkomen niet gunnen.

    Het staat misschien niet in de kranten of op internet, maar bij Warner Home Entertainment is het afgelopen jaar al veel personeel ontslagen, veel goede invloed heeft dat toch niet gehad op de releases blijkbaar!

  10. #385

    Standaard

    Bij Warner is nauwelijks personeel ontslagen.
    Die hadden sowieso weinig vast personeel en de rest zijn JobHoppers.

    En als je een bedrijfsvoering hebt om steeds minder fysiek uit te brengen (en de vrije verkoop markt kapot te maken) hebt je die losse mensen niet meer nodig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Tgoh ja laten we even de mensen die daar werken hun job en inkomen niet gunnen.

    Het staat misschien niet in de kranten of op internet, maar bij Warner Home Entertainment is het afgelopen jaar al veel personeel ontslagen, veel goede invloed heeft dat toch niet gehad op de releases blijkbaar!
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #386

    Standaard

    Uuhhhhhh, dus een product voldoet als het overeen komt met wat er op de disc staat?

    Gelukkig is dit het geval met alle 1000+ BD's die bij mij in de kast staan (DFW en E1 uitgaven niet meer gerekend).

    Mooi om te weten, dus als op de verpakking staat dat een drol stinkt, weet ik dat ik tenminste niet wordt belazerd en dat ik een echte drol koop

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Hoe moeilijk is het voor jou om enigzins normaal te reageren? Je verhaal gaat van hier naar daar en je probeert met irritante opmerkingen richting de persoon zelf je gelijk te halen. Get some social skills!

    Zal ik het dan zo voor je formuleren internetheld:
    Naar mijn mening is er geen fout gemaakt omdat het product voldoet aan de eigenschappen die vermeld staan op de verpakking.
    Het is mijn mening dat ze een andere uitgave hadden moeten maken.

    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #387
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iets voldoet als het overeenkomt met wat men bedoeld heeft, want dan kan het nooit een fout zijn, maar een keuze. Wij kunnen het hooguit een foute keuze vinden. Coverfouten zijn erg slordig, maar in hun ogen ligt de fout bij de cover en niet de film, want wat op de disc staat was de bedoeling alleen verkeerd omschreven. Daar geef ik lockedfor gewoon gelijk in. Maar 'we are but a few' en er is geen bedrijf die rekening houdt met enkelen. Daarnaast verkoopt deze film enorm goed, dus probeer ze dan maar eens uit te leggen dat ze het niet goed hebben gedaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat erg allemaal.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Waar gaat het heen met de wereld!
    Dit sarcasme is helemaal nergens voor nodig.

    Als je niet weet waar het over gaat, prima. Voor de mensen die geen volledige Dolby Atmos opstelling hebben staan, is een voor jullie blijkbaar futiel verschil tussen TrueHD en Dolby+ ongetwijfeld geneuzel. Typisch beeld van deze tijd waarin men met een slecht gecomprimeerde download en low-bitrate MP3 genoegen neemt. Maar laat de liefhebbers die wél zo'n set hebben en die wél het verschil horen dan vooral lekker "neuzelen" hier. En als je dat niet begrijpt, sla dit topic dan vooral over.
    Laatst aangepast door John Tak : 21-08-2016 om 21:05
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wat erg allemaal.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Waar gaat het heen met de wereld!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Dit sarcasme is helemaal nergens voor nodig.
    Nou, er mag wel eens wat relativering komen hoor, het is inderdaad niet het einde van de wereld.

    Als je niet weet waar het over gaat, prima. Voor de mensen die geen volledige Dolby Atmos opstelling hebben staan, is een voor jullie blijkbaar futiel verschil tussen TrueHD en Dolby+ ongetwijfeld geneuzel. Typisch beeld van deze tijd waarin mensen met een slecht gecomprimeerde download en low-bitrate MP3 genoegen neemt. Maar laat de liefhebbers die wél zo'n set hebben en die wél het verschil horen dan vooral lekker "neuzelen" hier. En als je dat niet begrijpt, sla dit topic dan vooral over.
    Oei, oei, wat een enge aannames allemaal. En ook wel erg generaliserend vind ik. Want ik heb zelf geen Atmos opstelling en ik vind het verschil tussen TrueHD en DD+ wel degelijk aanzienlijk maar toch vind ik alle heisa eromheen hier in dit topic soms wat overtrokken. Dat kan toch ook? Neem het niet zo serieus, ik denk dat je beide opmerkingen ook vooral met een dikke knipoog moet lezen. En als je ze niet begrijpt, dan sla je die opmerkingen toch gewoon over en ga je verder "neuzelen"?

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, er mag wel eens wat relativering komen hoor, het is inderdaad niet het einde van de wereld.
    True that. Relativering is prima. Maar sarcasme is een ander verhaal. En ik weet heel goed dat de een wel eens wat heftiger op het onderwerp "Warner" duikt dan de ander. Maar ieders goed recht, daar is dit forum of dit topic toch ook voor?
    Ik heb overigens ook nooit beweerd dat dit 'het einde van de wereld' betekent. Desalniettemin zijn zowel jij als ik het er toch over eens dat we de hoogste kwaliteit willen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En als je ze niet begrijpt, dan sla je die opmerkingen toch gewoon over en ga je verder "neuzelen"?
    Ik snap ze heel goed. En bedankt, ik zal mijn best doen.
    Laatst aangepast door John Tak : 21-08-2016 om 17:45
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Als je niet weet waar het over gaat, prima. Voor de mensen die geen volledige Dolby Atmos opstelling hebben staan, is een voor jullie blijkbaar futiel verschil tussen TrueHD en Dolby+ ongetwijfeld geneuzel. Typisch beeld van deze tijd waarin mensen met een slecht gecomprimeerde download en low-bitrate MP3 genoegen neemt. Maar laat de liefhebbers die wél zo'n set hebben en die wél het verschil horen dan vooral lekker "neuzelen" hier. En als je dat niet begrijpt, sla dit topic dan vooral over.
    O, ik weet wel waar het over gaat hoor, anders had ik mijn DE versie gehouden, niet daarna de UK vesie besteld en niet gisteren de DE versie weggegeven (gratis van amazon na mij retourmelding). De DE versie heeft namelijk hetzelfde als de NL versie. Maar zoals meerdere hebben gezegd: het krijgt allemaal wel heel veel aandacht. Aandacht begrijp ik maar de mate van aandacht van een enkeling gaat mijns inziens te ver. My last 2 cents on the matter.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    True that. Relativering is prima. Maar sarcasme is een ander verhaal. En ik weet heel goed dat de een wel eens wat heftiger op het onderwerp "Warner" duikt dan de ander. Maar ieders goed recht, daar is dit forum of dit topic toch ook voor?
    Precies, daar is dit forum ook voor. En dus ook voor wat ironie, want ik vind de opmerkingen niet zo sterk dat ik ze als sarcasme zou bestempelen.

    Ik heb overigens ook nooit beweerd dat dit 'het einde van de wereld' betekent. Desalniettemin zijn zowel jij als ik het er toch over eens dat we de hoogste kwaliteit willen?
    Het eerste klopt hoor, daar heb je gelijk in. En vwb het tweede, tja ik moet zeggen dat ik wel wat begin af te haken vwb alle vernieuwingen zoals Atmos, DTS:X en UHD. Heeft denk ik met prioriteiten te maken ivm mijn (groeiende) gezin. Qua kwaliteit neem ik dan ook met meer genoegen, zoals een 16 bit geluidstrack ipv een 24 bits bijvoorbeeld. De Warner titels koop ik wel in de UK want dat verschil hoor ik wel. Maar wellicht wordt dat in de toekomst ook minder. Wie weet.

    Ik snap ze heel goed. En bedankt, ik zal mijn best doen.

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het eerste klopt hoor, daar heb je gelijk in. En vwb het tweede, tja ik moet zeggen dat ik wel wat begin af te haken vwb alle vernieuwingen zoals Atmos, DTS:X en UHD. Heeft denk ik met prioriteiten te maken ivm mijn (groeiende) gezin. Qua kwaliteit neem ik dan ook met meer genoegen, zoals een 16 bit geluidstrack ipv een 24 bits bijvoorbeeld. De Warner titels koop ik wel in de UK want dat verschil hoor ik wel. Maar wellicht wordt dat in de toekomst ook minder. Wie weet.
    Tja die prioriteiten, heel logisch dat er dan andere zaken voor gaan inderdaad. In dat soort gevallen is het vrijgezellenleven toch opeens wel heel makkelijk

    DTS:X ben ik overigens verder ook niet in thuis. Om de doodeenvoudige reden dat mijn Marantz wel Atmos en Aero3D ondersteunt maar geen update krijgt voor DTS:X. Dus dat stuk gaat ook een beetje langs me heen. De ontwikkelingen rondom 4K en UHD volg ik overigens sinds twee weken opeens wel meer,, sinds ik een nieuwe 4K OLED tv van LG heb aangeschaft en er opeens wel een heel nieuwe wereld vol wonderlijke nieuwe mooie dingen voor me opengaat....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #394

    Standaard

    Vind het allemaal zo overdreven.

    Als de kwaliteit van de Nederlandse releases inferieur is, is daar zeker een reden voor. Hoogstwaarschijnlijk te maken met te weinig vraag op de Nederlandse markt.

    Als de kwaliteit elders superieur is, koop je het daar toch gewoon? Veel buitenlandse WB releases hebben Nederlandse ondertitels, dus dat moet het probleem niet zijn. En in het buitenland zijn de films meestal ook een stuk goedkoper.

    Opgelost toch.
    --

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht

    Als de kwaliteit elders superieur is, koop je het daar toch gewoon? Veel buitenlandse WB releases hebben Nederlandse ondertitels, dus dat moet het probleem niet zijn.

    Opgelost toch.
    Geen enkel release die hier Dolby Digital + kreeg i.p.v. True HD heeft in het buitenland NL ondertiteling. Dat is net de hele discussie... Anders ging je er wss veel minder horen klagen hier.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vind het allemaal zo overdreven.

    Als de kwaliteit van de Nederlandse releases inferieur is, is daar zeker een reden voor. Hoogstwaarschijnlijk te maken met te weinig vraag op de Nederlandse markt.

    Als de kwaliteit elders superieur is, koop je het daar toch gewoon? Veel buitenlandse WB releases hebben Nederlandse ondertitels, dus dat moet het probleem niet zijn. En in het buitenland zijn de films meestal ook een stuk goedkoper.

    Opgelost toch.


    Er is altijd een reden voor, maar dat hoeft geen legitieme te zijn. Het heeft niet met vraag te maken maar met regio-indeling. Voor de rest ben ik het wel met je eens. Daarnaast is het ook in de Benelux gewoon een bestseller, dus het remt de 'reguliere' consument niet af. Maar geen een Warner-titel die ik voor Dolby Atmos in de UK heb gehaald is ondertiteld. Dat is tevens het punt van velen. Er staan zo'n tiental ondertitelsporen op behalve Nederlands. De UHD BD's voor de Benelux doen het namelijk wel zo. Een schijf voor vrijwel alle landen, alleen de verpakking wijzigt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #397

    Standaard

    Ik vind dit erg arrogant en egoïstisch.

    Alhoewel veel Nederlanders denken dat ze goed in Engel zijn en dat ook beweren, is de praktijk anders.

    Daarnaast zijn er veel mensen en die hebben de NL subs echt nodig, en die blijven nu verstoken van een goede kwaliteit audiotrack.
    Terwijl de NL-er wel de volle mep voor moet betalen, om maar niet te spreken over het feit dat zij zelfs meer betalen dan de landen die wel een goede audiotrack hebben..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vind het allemaal zo overdreven.

    Als de kwaliteit van de Nederlandse releases inferieur is, is daar zeker een reden voor. Hoogstwaarschijnlijk te maken met te weinig vraag op de Nederlandse markt.

    Als de kwaliteit elders superieur is, koop je het daar toch gewoon? Veel buitenlandse WB releases hebben Nederlandse ondertitels, dus dat moet het probleem niet zijn. En in het buitenland zijn de films meestal ook een stuk goedkoper.

    Opgelost toch.
    Laatst aangepast door Hombre : 27-08-2016 om 10:12
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vind het allemaal zo overdreven.

    Als de kwaliteit van de Nederlandse releases inferieur is, is daar zeker een reden voor. Hoogstwaarschijnlijk te maken met te weinig vraag op de Nederlandse markt.

    Als de kwaliteit elders superieur is, koop je het daar toch gewoon? Veel buitenlandse WB releases hebben Nederlandse ondertitels, dus dat moet het probleem niet zijn. En in het buitenland zijn de films meestal ook een stuk goedkoper.

    Opgelost toch.
    Zeer vreemde opmerking, helaas hebben veel buitenlandse WB releases die wij willen helaas geen NL ondertitels,
    denk dan ook dat je dat gemist hebt, dan was er ook geen probleem geweest.

    Opgelost was het geweest als die buitenlandse releases ook inderdaad NL subs hadden, helaas.

    Zou toch nog eens alle discussies doorlezen, denk dan dat je boven aangehaald bericht zeker
    niet geplaatst zou hebben, je maakt er zeker geen vrienden mee! De WB uitgaven waar het over
    gaat zijn voor de NL markt, maar waarom zou je als Nederlander genoegen moeten nemen
    voor een mindere kwaliteit en al helemaal als het de originele taal betreft?

    Het lijkt mij dat je de duidelijk wat hebt gemist
    Have fun and enjoy your collection

  24. #399

    Standaard

    Ik heb veel films in mijn collectie met alleen Engelse (SDH-)ondertitels en die kan ik met mijn middelbare school Engels over het algemeen prima volgen. Vaak heb ik niet eens de ondertiteling nodig. Soms mis je wel eens wat omdat je een woord niet kent, maar dan nog kun je de grote lijn van het verhaal wel volgen. En bij de grote actiefilms gaat het toch meer om de actie dan om de dialoog, zo is mijn ervaring. Een ander verhaal wordt het natuurlijk wanneer ook kinderen meekijken die het Engels nog niet zo machtig zijn. Dan helpt een ondertiteling wel, al vraag ik me soms af of ze die werkelijk lezen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb veel films in mijn collectie met alleen Engelse (SDH-)ondertitels en die kan ik met mijn middelbare school Engels over het algemeen prima volgen. Vaak heb ik niet eens de ondertiteling nodig. Soms mis je wel eens wat omdat je een woord niet kent, maar dan nog kun je de grote lijn van het verhaal wel volgen. En bij de grote actiefilms gaat het toch meer om de actie dan om de dialoog, zo is mijn ervaring. Een ander verhaal wordt het natuurlijk wanneer ook kinderen meekijken die het Engels nog niet zo machtig zijn. Dan helpt een ondertiteling wel, al vraag ik me soms af of ze die werkelijk lezen.
    Je kijkt duidelijk totaal niet verder dan je eigen referentie kader, waarbij je blijk geeft van een totaal gebrek aan voorstellingsvermogen en empathie.

    Hij eens op de site van SOAP, dan zie dat zelfs bij de Nederlandstalige zender er gemiddeld 4 miljoen kijken gebruik maken van ondertiteling!

    Daarnaast waarom denk je dat er zoveel vertaal teams in NL zijn, waar Brein zo achter aan zit.
    Als de NL-er geen NL ot nodig heeft waarom zijn die vertaal sukkels er dan en zijn die zo populair ....
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 16 van 27 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •