Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 666 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben erg blij dat ik je constant rot kan laten lachen

    Ook fijn dat ik je voer kan geven, kun je lekker tegen me zeuren,
    veel bijdragen aan het onderwerp doe je niet, maar zeuren kun je als de beste

    Zo..... ga je maar weer rot lachen
    Je kunt er wel weer lollig om gaan doen, maar misschien moet je toch eens gaan nadenken over hoe jij mensen bejegend.
    Niet iedereen deelt dezelfde mening als jij. En het wordt tijd dat je dat toch eens gaat respecteren in plaats van mensen voor 'sukkel' uit te maken, omdat ze nu toevallig anders denken dan jij!
    Het is helemaal niet belangrijk waarom mensen een andere mening hebben. Dat is voor ieder voor zichzelf, het is helemaal niet aan jou om daar een oordeel over te geven.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #302

    Standaard

    Huh mensen, waar gaat deze discussie naar toe? Het grote lijdend voorwerp in deze hele materie was ooit Warner Brothers die ons in de steek liet. Maar volgens mij laten we nu elkáár een beetje in de steek.... Als we nou eerst eens beginnen met elkaars mening te respecteren... En we zijn volgens mij toch allemaal liefhebbers van goeie kwaliteit op het gebied van homecinema. De één zal dan misschien meer letten op beeld, de ander juist op geluid. Of weer anderen vooral op allebei. Maar net waar je prioriteiten liggen.
    Als we elkaar op die manier in elkaars waarde laten dan hoeft de één niet meer te vinden dat een ander doorschiet in zijn hobby, en de ander het niet raar te vinden dat de een niet zover meegaat in zijn denkwijze.

    Dus, even voor mezelf gesproken, als ik Dolby Atmos een mooie welkome toevoeging vind, is dat geheel mijn mening. Als ik daarvoor schijven uit het buitenland wil importeren omdat de Nederlandse distributeurs te beroerd zijn om Atmos op de Benelux-versie te zetten (of nog erger, wél bijv. de Franstalige versie van Atmos te voorzien maar de Engelse versie niet), dan is dat uiteraard mijn zaak. Als iemand anders dat niet deelt is dat prima. Maar laten we dan niet laatdunkend op elkaar gaan reageren. En Marcel, als je een keer een A-B vergelijking wilt ben je van harte welkom om een keer te komen vergelijken. Ik heb een mooie demo klaarliggen die binnen 10 seconden het nut van een overhead surround kanaal aantoont. En dan nog los van het kwaliteitsverlies als je dezelfde demo afspeelt met "slechts" Dolby+.
    Laatst aangepast door John Tak : 29-11-2015 om 02:39
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #303

    Standaard In the Heart of the Sea 3D WAARSCHUWING voor ATMOS liefhebbers

    Had zelf helaas even niet opgelet, maar Warner Bros. frankrijk heeft het weer geflikt

    De franse audio track is wederom voorgetrokken ten nadeel van de originele Engelse track,
    franse track in ATMOS terwijl de engelse track wordt afgescheept met Dolby Digital Plus

    Gelukkig had ik hem nog niet geopend.... die gaat lekker terug ruil hem wel om voor Star Wars.
    meneer franse trut Warner Bros steekt hem maar waar het donker is, ik hoef zijn franse bende niet.

    U bent gewaarschuwd, zelf helaas te laat gezien.... komt dan wel later, bestel hem wel in de UK.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #304

    Standaard

    Bedankt voor de waarschuwing. En dat voor maar 35 euro in de meeste webshops .

  5. #305

    Standaard

    Dit was te verwachten, want dit was ook al zo bij San Andreas, Mad Max: Fury Road en Pan, dus het zal ook wel voor toekomstige releases gelden.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    ...bestel hem wel in de UK.
    Dan hoop ik dat het de 3D versie is die je krijgt, want van deze afbeelding ga ik er niet van uit : http://www.amazon.co.uk/Heart-Sea-Bl...art+of+the+sea

    En dit is de link van de 2D versie : http://www.amazon.co.uk/Heart-Sea-Bl...art+of+the+sea

    Ik zie geen verschil bij de hoezen in ieder geval.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-04-2016 om 20:24

  7. #307

    Standaard

    Vrees het ergste voor alle toekomstige releases van Warner die Atmos hebben.....
    Ik heb ze gelukkig allemaal in Engeland besteld dus ik zit goed
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan hoop ik dat het de 3D versie is die je krijgt, want van deze afbeelding ga ik er niet van uit : http://www.amazon.co.uk/Heart-Sea-Bl...art+of+the+sea

    En dit is de link van de 2D versie : http://www.amazon.co.uk/Heart-Sea-Bl...art+of+the+sea

    Ik zie geen verschil bij de hoezen in ieder geval.
    Het plaatje bij de 3D-versie is duidelijk niet de juiste. Even afwachten hoe de uiteindelijke hoes er uit ziet.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Bedankt voor de waarschuwing. En dat voor maar 35 euro in de meeste webshops .
    Hij is zeker aan de prijs..... maar die fransen denken zeker dat die domme hollanders voor
    hun dure franse ATMOS track willen betalen...... nou ja, de dommen wel

    Ik ga ze iig niet helpen met hun chauvinistische geouwehoer, kunnen ze het al in het
    frans krijgen moet het origineel ook eerst nog verziekt worden om het voor de eigen taal
    maar vooral geweldig te maken

    Bij maken die fransen zo geen vrienden
    Have fun and enjoy your collection

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het plaatje bij de 3D-versie is duidelijk niet de juiste. Even afwachten hoe de uiteindelijke hoes er uit ziet.
    Denk ook dat enkel het plaatje fout is..... er zit wel 5 pond verschil in de prijs
    Have fun and enjoy your collection

  11. #311

    Standaard

    Wat mij nog het meeste verbaast, is dat vande genoemde 3D versies de volledige discapaciteit niet is gebruikt.
    De Engelse Atmos track had dus in TrueHD gekund…
    Rare jongens die Fransen, om met Obelix tespreken
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #312

    Standaard

    Waarom moet hier een nieuw topic over geopend worden en kan deze discussie niet gevoerd worden in het bestaande Warner topic?

    EDIT: Topics samengevoegd!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #313

    Standaard

    er zit wél atmos op de 2-D variant?

  14. #314

    Standaard

    Op beide zit Atmos, alleen helaas binnen een Dolby Digital Plus track waar voor heen de 2D het nog Dolby True HD was.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #315

    Standaard

    Kijk even naar het verschil, naast de compressie (Lossy - lossless) in bitrate en wat dat met de kwaliteit doet

    Conclusie, meiden die NL versie ....

    NL disc:
    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby Digital Plus Audio English 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps
    Dolby TrueHD Audio French 4701 kbps 7.1 / 48 kHz / 4701 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 384 kbps / DN -4dB)

    US disc:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4702 kbps 7.1 / 48 kHz / 4702 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 384 kbps / DN -4dB)
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #316

    Standaard

    ... meiden ...?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #317
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ... meiden ...?
    Dan baal ik toch weer dat ik de UK-versie heb besteld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Waarom moet hier een nieuw topic over geopend worden en kan deze discussie niet gevoerd worden in het bestaande Warner topic?

    EDIT: Topics samengevoegd!

    Sorry Ludo, maar dacht dat dit de duidelijkste waarschuwing was, per titel valt nu eenmaal op,
    ook voor nieuwkomers.

    Ook zijn de discussies in dit gedeelte veelal over 1 titel en dan valt het een nieuwkomer
    niet op als het ergens staat in een algemeen topic over een uitgever die het met de Nederlandse
    kopers niet goed voor heeft. Zelf had ik het ook weer even vergeten en de lettertjes op de hoesjes
    zijn zo klein en soms onduidelijk, zelfs met een loep zijn ze dan nog slecht te lezen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan baal ik toch weer dat ik de UK-versie heb besteld.
    Moet mijn versie nog even terugbrengen.... echt blij dat ik de seal niet verbroken heb

    Zal hem ook in the UK bestellen..... waar heb je hem besteld?

    NL disc:
    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby Digital Plus Audio English 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps
    Dolby TrueHD Audio French 4701 kbps 7.1 / 48 kHz / 4701 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 384 kbps / DN -4dB)

    US disc:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD Audio English 4702 kbps 7.1 / 48 kHz / 4702 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 384 kbps / DN -4dB)
    Dat is toch een duidelijk hoorbaar verschil, denk dat de UK wel dezelfde track gebruikt als de US.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #320

    Standaard

    Een Dolby Digital Plus met een bitrate van 640kbps. Daar hangt een vreemd luchtje aan, omdat met "Plus" meer mogelijk is dan met standaard.

    Zo kunnen er bitrates gebruikt worden tot 6Mbps en kan het tot 7.1 kanalen bevatten. Ik begrijp daarom niet waarom die "Plus" er bij staat.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #321
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Omdat Dolby Atmos alleen in een Dolby Digital Plus of TrueHD-container mogelijk is. Daarnaast is het een maximale bitrate en geen bepalende specificatie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Omdat Dolby Atmos alleen in een Dolby Digital Plus of TrueHD-container mogelijk is. Daarnaast is het een maximale bitrate en geen bepalende specificatie.
    Toch stinkt het wel een beetje naar franse knoflook met kinderachtig windje richting de engelse originele audio track.

    Heb hem omgeruild voor Star Wars
    Have fun and enjoy your collection

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Omdat Dolby Atmos alleen in een Dolby Digital Plus of TrueHD-container mogelijk is. Daarnaast is het een maximale bitrate en geen bepalende specificatie.
    Niet geheel, correct. Zie onderstaande tekst uit de Dolby whitepaper.

    De 1.7 Mbps voor DD+ was bv standaard (mandatory) bij HD-DVD
    The maximum bit rate for Dolby Digital Plus on Blu-ray Disc is 640 kbps for
    the core audio packet (carrying from one to 5.1 channels) and 1.024 Mbps
    for the extension packet (carrying up to 5.1 channels) for a total bit-rate
    maximum of 1.7 Mbps. In the future, the bit rate can rise to as high as
    4.7 Mbps (a core packet plus up to four extension packets) should the
    format developers elect to support more than eight discrete channels.

    Ook DD-THD kan hogere bitrates aan.

    Sampling frequency: 44.1 kHz to 192 kHz
    Sampling rate: Variable bit rate; CBR rendering for transport over HDMI®
    Word length: Up to 24 bits

    Blu-ray Disc channel support
    Up to eight channels of 24-bit/96 kHz audio; designed to be expandable should the Blu-ray Disc standard adopt additional channels

    Two- to six-channel support
    Up to 24-bit/192 kHz

    Maximum bit rate
    Up to 18 Mbps on Blu-ray Disc
    Laatst aangepast door Hombre : 17-04-2016 om 16:00
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan baal ik toch weer dat ik de UK-versie heb besteld.
    Wederhelft had nog wat nodig van amazon.de...... denk dan kan ik hem misschien daar wel bestellen,
    immers dan misschien geen verzendkosten.

    Hebben ze daar het duits voorgetrokken.... zeker afgekeken van die fransen.

    Ook daar moet je dus niet zijn voor een knappe uitvoering van de film
    Have fun and enjoy your collection

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Niet geheel, correct. Zie onderstaande tekst uit de Dolby whitepaper.

    De 1.7 Mbps voor DD+ was bv standaard (mandatory) bij HD-DVD
    The maximum bit rate for Dolby Digital Plus on Blu-ray Disc is 640 kbps for
    the core audio packet (carrying from one to 5.1 channels) and 1.024 Mbps
    for the extension packet (carrying up to 5.1 channels) for a total bit-rate
    maximum of 1.7 Mbps. In the future, the bit rate can rise to as high as
    4.7 Mbps (a core packet plus up to four extension packets) should the
    format developers elect to support more than eight discrete channels.

    Ook DD-THD kan hogere bitrates aan.

    Sampling frequency: 44.1 kHz to 192 kHz
    Sampling rate: Variable bit rate; CBR rendering for transport over HDMI®
    Word length: Up to 24 bits

    Blu-ray Disc channel support
    Up to eight channels of 24-bit/96 kHz audio; designed to be expandable should the Blu-ray Disc standard adopt additional channels

    Two- to six-channel support
    Up to 24-bit/192 kHz

    Maximum bit rate
    Up to 18 Mbps on Blu-ray Disc
    Ja..... waarom zou je ook investeren in hoogwaardige(durf bij jou de term high-end bijna niet te gebruiken ) apparatuur,
    je krijgt zelden wat er er echt inzit..... terwijl er toch echt wel mensen zijn die de apparatuur hebben waarmee ze de
    verschillen hoorbaar kunnen maken..... al heeft meer dan 50% plastic, de happy few willen toch ook wel eens genieten

    Snap ook de politiek er niet achter dat ze niet beide tracks in hoogwaardige kwaliteit op de schijf zetten, beetje erg
    chauvinistisch allemaal.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 13 van 27 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •