Pagina 14 van 27 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 666 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Heeft Warner nu eigenlijk al ooit gereageerd op deze manier van werken ?

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Heeft Warner nu eigenlijk al ooit gereageerd op deze manier van werken ?
    Bij mij met dodelijk stilzwijgen, heb er dacht ik ooit eens 2 emails aan gewaagd, nul zero antwoord,
    dat is Warner Bross. klanten service, waardeloos bedrijf
    Have fun and enjoy your collection

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij mij met dodelijk stilzwijgen, heb er dacht ik ooit eens 2 emails aan gewaagd, nul zero antwoord,
    dat is Warner Bross. klanten service, waardeloos bedrijf
    Misschien de mail in het Frans herhalen, want ze spreken vast geen Nederlands en zelf Alo Alo Engels lukt ze niet
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #329
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk linksom-rechtsom, het interesseert ze niks en met hun 90% van de afnemers. Om vervolgens te kunnen zeggen "zie je wel, het mediumtijdperk is voorbij". Daarnaast zijn er voor het Engels begrijpend publiek links er rechts alternatieven (waar ik dus dankbaar gebruik van maak). So, they just don't care, to put it bluntly...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #330

    Standaard

    Je moet de invloed van de Nederlandse marketingafdelingen van Amerikaanse moederbedrijven ook niet overschatten. Het zijn puur uitvoerende organen en hebben vaak (bijna) geen invloed op bepaalde strategieën, zoals omtrent DVD en BD-uitgaven. Dus ze antwoorden ook niet op deze mails omdat ze er simpelweg niks mee kunnen. Ik verbaas me dan ook hoeveel energie er in dit soort zaken gestopt worden. Dat is ook de reden waarom er in US meer omruilacties ed worden opgestart (en soms worden uitgerold naar NL) ipv hier. Daar zit men als consument gewoon dichter bij de bron. Plus, de aantallen klagers is gewoon hoger dan hier. Dat helpt ook mee. De enkeling hier in NL die erover klaagt, daar steekt men geen tijd in. En dat is geen arrogantie oid, dat is gewoon zakelijk prioriteiten stellen.

  6. #331

    Standaard

    Ik zie net dat er op de achterzijde van de 4k Blu-ray niet meer enkel Dolby Atmos vermeld staat van bv. Mad Max: Fury Road. Nu staat er letterlijk vermeld Dolby Atmos True HD bij zowel de 4k specs als bij de Blu-ray. Waarschijnlijk heeft alle commentaar toch iets geholpen naar het beter vermelden van de core-track?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je moet de invloed van de Nederlandse marketingafdelingen van Amerikaanse moederbedrijven ook niet overschatten. Het zijn puur uitvoerende organen en hebben vaak (bijna) geen invloed op bepaalde strategieën, zoals omtrent DVD en BD-uitgaven. Dus ze antwoorden ook niet op deze mails omdat ze er simpelweg niks mee kunnen. Ik verbaas me dan ook hoeveel energie er in dit soort zaken gestopt worden. Dat is ook de reden waarom er in US meer omruilacties ed worden opgestart (en soms worden uitgerold naar NL) ipv hier. Daar zit men als consument gewoon dichter bij de bron. Plus, de aantallen klagers is gewoon hoger dan hier. Dat helpt ook mee. De enkeling hier in NL die erover klaagt, daar steekt men geen tijd in. En dat is geen arrogantie oid, dat is gewoon zakelijk prioriteiten stellen.
    Meer lompigheid en val jij als klein groepje maar dood, want het kost me teveel geld en tijd om daar goodwill in te stoppen,
    laat staan het fatsoen hebben om te reageren.

    Laten we gewoon eerlijk zijn..... WB is een rat, dat waren ze ook met HD DVD, messen in de rug steken, fijn bedrijfje.........
    Have fun and enjoy your collection

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik zie net dat er op de achterzijde van de 4k Blu-ray niet meer enkel Dolby Atmos vermeld staat van bv. Mad Max: Fury Road. Nu staat er letterlijk vermeld Dolby Atmos True HD bij zowel de 4k specs als bij de Blu-ray. Waarschijnlijk heeft alle commentaar toch iets geholpen naar het beter vermelden van de core-track?
    Soms gaat het meer om de dingen die je niet vermeld

    Hier wat meer over 4K blu ray:

    http://www.blu-ray.com/4k/

    als je dan iets naar beneden gaat dan kun je via via oa dit vinden:

    http://realorfake4k.com/my-product/


    Ja..... en dan blijkt dat er een hoop toch niet echt 4K is, maar dat vermelden ze niet.
    Het gaat om de omzet, maakt ze niet veel uit hoe en dat ze schijt aan je hebben was
    me al gebleken. Vind het zelf heel triest dat ze met UHD niet voor een andere drager
    hebben gekozen, het is dacht ik wel duidelijk dat ze met de schijfjes onvoldoende
    ruimte hebben om knappe UHD films te maken, al helemaal niet in 3D en daarom hebben
    ze het maar laten vallen.

    ATMOS, AURO 3D en DTS X alleen voor UHD???.... denk dat ze er zelf al een beetje een
    hard hoofd in hebben en er niet echt in geloven, dus deze UHD formaten
    dan ook maar op Blu ray, zelf heb ik ook niet het idee dat mensen heel hard naar de
    winkel zullen gaan hollen om zich UHD te gaan aanschaffen, zelf doe ik het niet. UHD is pas leuk
    met echt grote schermen, maar een leuke betaalbare 4K beamer ben ik nog niet tegengekomen
    en om die reden heb ik er niet echt haast mee om me opgekalefaterde Blu rays in men mik te
    laten drukken als zijnde 4K schijfjes..... ook al is het dan iets beter dan Blu ray.

    Net als bij de smartphones de heel hoge resolutie schermpjes compleet onzinnig zijn,
    is dat ook met UHD bij kleine schermen, maar de producenten maar lachen, jammer dat
    ze het geduld niet hadden om 3D een kans te geven, zijn mensen net toe aan een nieuwe TV,
    gaan ze er mee stoppen, jantjes ongeduld.

    Ja.... WB is erg sterk in het afleiden van waar het om draait, voor ons doen ze alles
    Have fun and enjoy your collection

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Dvdpf
    De uhd wel dolby true hd.
    Er gaan meer wegen naar rome en dl vind ik de minste.
    Hier heb je jij setup niet voor aangeschaft had je het beter niet kunnen kopen.
    Kop op dl en netfix is voor de snelle kijker wie niets geeft om kwaliteit maar puur om het kijken, hier hoor jij toch niet bij?
    Voor series is Netflix een echte aanrader, zeer goed beeld en het geluid is voor series niet eens slecht,
    eerst eens proberen goede vriend, dan er iets over gaan roepen, is echt een aanrader en niet voor
    niets erg populair, oh.... films kijk ik er niet mee, dat is een ander verhaal. Netflix is ook nog eens
    volkomen legaal

    De DL is voor materiaal van de misleidende Warner Bros hufter die ons engelse audio tracks brengt die zij sterk
    verlaagt hebben in kwaliteit, daar heb ik inderdaad mijn setup niet voor aangeschaft, ik versta weinig tot geen
    frans en als ik een Engels talige film wil zien, dan wil ik die ook als zodanig zien en wel in de hoogst mogelijke
    kwaliteit, dat schijnen die franse chauvinisten niet te willen begrijpen...... waarom heeft die domme hollander
    goede apparatuur aangeschaft.... ach klein k.t landje, ach daar hebben er maar 5 een ATMOS setup, laat ze
    maar naar onze franse shit luisteren als ze "kwaliteit" willen....

    Pascal je draait in mijn ogen de zaak een beetje ondersteboven en binnenstebuiten, ik wens immers de beste kwaliteit
    mogelijk, maar Warner Bros frankrijk gunt ons dat niet.....
    Vind het dan ook zeer jammer dat Warner Bros het heeft uitgebracht, had liever een knappe uitgever die wel de originele
    taal de hoogste kwaliteit geeft.

    Daarom gun ik hun niet mijn centjes en vind een dl dan wel terecht, ze misleiden en maken opzettelijk de originele
    track van mindere kwaliteit...... dat ze het doen op een stiekeme manier doet me helemaal kotsen op Warner,
    engels en frans in ATMOS.... ja ja ja, niet gelogen, geen oplichting.... enkel misleiding, iets waar in Nederland
    minder zwaar aan getild wordt.... onze overheid is niet anders

    Graag kwaliteit dus, franse hufter die Warner Bros heet..... en daarom hoef ik ook de Duitse uitgaven niet,
    de 2 grootse chauvinisten van Europa, fijne buren.... je gaat bijna begrijpen waarom de engelsen er niet
    meer bij willen horen....

    Snap echt niet waarom die franse druiloor er de Engelse track niet in zijn volle glorie bijzet en waarom ze ons dwingen
    om naar het buitenland te gaan om wel de beste audio kwaliteit in het engels te krijgen en dan ook nog eens zonder NL subs.

    Sorry Pascal, je hebt het wederom niet begrepen (net als Warner Bros)

    Nog 1x voor jou dan:

    Ik wens graag de allerbeste kwaliteit mister Warner Bros, ja.... helemaal in het ENGELS en voor mij (en vele andere hier in
    Nederland) hoeft dat echt niet in het frans, daar zitten we niet op te wachten, je mag het er best wel bijzetten, luisteren doen
    we er toch niet naar. Ik heb een knappe installatie gekocht en daar wil ik graag volop van kunnen genieten in de hoogste kwaliteit
    en dat kan ik niet met voor ons onverstaanbare frans gebrabbel.
    Warner Bros ik vind het tevens een vieze achterbakse manier hoe je de talen vermeld op je hoes, de kenners doe je daarmee
    tekort, het is eerste klas gluiperigheid.

    Je had al begrepen dat ik nu nog echt niet op de UHD uitvoering zit te wachten, maar een UHD met 3D BD in dezelfde doos
    zou ik direct kopen..... in de UK, nu wordt het misschien dan de 2D en 3D in de UK als de DL me kan overtuigen en dan
    wacht ik ook nog wel even tot hij goedkoper wordt, ik heb dan immers de DL nog

    Wacht maar tot ze ook jouw UHD enkel nog maar in het frans in hoge kwaliteit uitbrengen

    Oh..... gisteren lekker met de hond en wederhelft gewandeld in de duinen, halverwege de route die we liepen hebben
    we ons laten verwennen op een terras met een biertje en wat lokale zeer goed aangeklede burgers van de koeien
    die daar in het duin grazen.... puur natuur, maar wel ter waarde van de 3D BD van Batman vs Superman, is nu dan een DL

    Pascal, ik wil kwaliteit, daar gooien die slijmballen van uitgevers zo mee, koop het origineel, dan "krijg" je kwaliteit, daar
    heb ik vrede mee, daar wil ik voor betalen, dat heb ik er voor over...... maar me laten misleiden door zo'n franse hufter,
    en me de franse taal laten opdringen, nee daar trap ik niet in

    Zou bijna gaan roepen:

    Als er Warner Bros op de hoes staat:

    DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL DL

    Toch heb ik liever dat ze tot inkeer komen en ook de originele Engelse track in hun waarde laten en in volle kwaliteit
    op de schijf zetten, jij weet donders goed dat ik ook de originele schijf wil hebben, maar niet zoals WB het spel nu speelt.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Gelukkig wordt je hier niet gestenigd voor typfouten, was dan reeds meermalen een slachtoffer geworden
    Heb jij even geluk, man, want zelfs in één zin slaag je er toch nog in om minimaal twee spelfouten te maken:

    "Gelukkig word je hier niet gestenigd voor typefouten.... "
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb jij even geluk, man, want zelfs in één zin slaag je er toch nog in om minimaal twee spelfouten te maken:

    "Gelukkig word je hier niet gestenigd voor typefouten.... "
    Allemaal fijne mensen hier

    Storing in de spellingscontrole...... heb de PC al een tik verkocht
    Have fun and enjoy your collection

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik verwacht niet dat Warner hun fout zal inzien en verkeerdeconclusies aan de tegenvallende verkopen zal verbinden.
    Als de verkoopcijfers tegenvallen dan zal dat echt niet aan een paar enthousiastelingen liggen die problemen hebben met een geluidsspoor.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Als de verkoopcijfers tegenvallen dan zal dat echt niet aan een paar enthousiastelingen liggen die problemen hebben met een geluidsspoor.
    Vanavond eens kijken of de Mede8er MED1000X3D de Blu ray ISO wil afspelen.....

    F WB

    Denk ook niet dat het aan die paar mensen zal liggen die een hoogwaardige setup
    hebben staan, het merendeel van de Nederlanders is immers plastic liefhebber,
    die horen nergens verschil tussen..... maar het zijn wel de liefhebbers die een film
    optillen of afbreken en als je misleid wordt door WB.... ja dan ben je niet echt positief meer.

    Hoop dat mijn ISO de engelse TrueHD ATMOS track heeft en dat de speler
    niet moeilijk gaat doen, is al weer lang geleden dat ie weer eens aangestaan heeft.

    Ultimate Edition.... hoop dat ie het vanavond doet
    Have fun and enjoy your collection

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heb mij de Benelux release aangeschaft ook al wist ik af van het dolby digital + probleem.
    Mijn vriendin kan niet zonder nl ondertitels en had er ook niet zo'n problemen mee want ik dacht het verschil toch niet te horen...
    Die gedachte moet ik jammer genoeg intrekken. Vanavond eens een paar scenes bekeken afwisseld tussen de dolby digital + & dolby true hd track
    en moet jammer genoeg bekennen dat je het verschil jammer genoeg zeer goed hoort. Veel bombastischer, minder soft, veel meer detail, ....
    Had het niet geweest van die verdomde nl subs, dan had ik deze ook zeker besteld in UK...
    Ben bang dat Warner Bros Benelux helemaal niet meer bestaat, het is Warner Bros frankrijk en die hebben
    écht compleet schijt aan ons, misleiden ons en geven ons helaas een veel mindere kwaliteit van de
    Engelse track en omdat ze NL erbij hebben gekregen zetten ze er dan nl subs op, maar voor de rest
    weten ze ons alleen maar vreselijk te laten meebetalen voor die franstalige track en de nl subs.

    Heel triest, de UK uitgave is dan het beste alternatief als je met engelse subs overweg kunt, kan
    ik wel.... maar ook liever NL natuurlijk. Wederhelft heeft voor mij v<script id="gpt-impl-0.13563065868935326" src="http://partner.googleadservices.com/gpt/pubads_impl_92.js"></script>andaag een ISO van de BD
    op een USB stick gezet, wat mij verbaast dat je dan wel NL subs krijgt en ook de ATMOS track
    in het engels...... heb er een stukje van gezien vanavond.... klonk echt te vet , die ga ik in de
    middag maar even kijken, de dynamiek van deze track kunnen mijn buren niet verdragen op
    een rustige avond..... vanmiddag zijn ze allemaal weg en dan is ie voor mij

    Jammer dat Warner Bros je zo verlaagt, wil je kwaliteit met NL subs dan wordt je verplicht
    tot een DL, het moet toch niet gekker worden en het is dan ook nog eens voor niets ook....
    als je tenminste de investering van een internet abbo en de benodigde apparatuur niet
    meerekent.

    Toch is het iets waar ik niet van houd, koop toch het liefst alles origineel, juist voor de
    goede kwaliteit..... helaas gunt Warner Bros frankrijk ons die niet

    Rare wereld aan het worden, ze willen dat je upgrade en steeds betere apparatuur neemt;

    PAL- HD Ready- Full HD - UHD 4K
    Stereo- Prologic Surround- Surround 5.1- HD surround(DTS HD MA/Dolby TreuHD) - ATMOS/DTS X?AURO 3D

    En wat doet Warner Bros....... de originele Engelse audio track downgraden

    Mijn mediaplayer heeft ruim 2,5 TB vrij, er staat bijna niets op, ach daar moeten dan
    maar wat Warner Bros uitgaven op die in DL beter komen dan wat zij hier in
    Nederland verkopen.... triest maar waar

    Het is gewoon ongelooflijk, wil je kwaliteit kopen en kwaliteit wordt je niet gegund.....

    raar raar raar raar
    Have fun and enjoy your collection

  15. #340

    Standaard

    ++++

    F... die Fransen.

    Mocht je MP te weinig ruimte hebben, je kan het ook voor minder dan 1 euro op een schijfje branden


    Warner heeft nog wel een dependance in NL, waar wat marketing geitjes werken...
    Je kan nog een poging wagen.

    Warner Bros. Entertainment Nederland B.V.
    Adres: Naritaweg 237, 1043 CB Amsterdam
    Telefoon: 020 680 2300
    http://wwws.ww.warnerbros.com/portal_nl/



    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ben bang dat Warner Bros Benelux helemaal niet meer bestaat, het is Warner Bros frankrijk en die hebben
    écht compleet schijt aan ons, misleiden ons en geven ons helaas een veel mindere kwaliteit van de
    Engelse track en omdat ze NL erbij hebben gekregen zetten ze er dan nl subs op, maar voor de rest
    weten ze ons alleen maar vreselijk te laten meebetalen voor die franstalige track en de nl subs.

    Heel triest, de UK uitgave is dan het beste alternatief als je met engelse subs overweg kunt, kan
    ik wel.... maar ook liever NL natuurlijk. Wederhelft heeft voor mij v<script id="gpt-impl-0.13563065868935326" src="http://partner.googleadservices.com/gpt/pubads_impl_92.js"></script>andaag een ISO van de BD
    op een USB stick gezet, wat mij verbaast dat je dan wel NL subs krijgt en ook de ATMOS track
    in het engels...... heb er een stukje van gezien vanavond.... klonk echt te vet , die ga ik in de
    middag maar even kijken, de dynamiek van deze track kunnen mijn buren niet verdragen op
    een rustige avond..... vanmiddag zijn ze allemaal weg en dan is ie voor mij

    Jammer dat Warner Bros je zo verlaagt, wil je kwaliteit met NL subs dan wordt je verplicht
    tot een DL, het moet toch niet gekker worden en het is dan ook nog eens voor niets ook....
    als je tenminste de investering van een internet abbo en de benodigde apparatuur niet
    meerekent.

    Toch is het iets waar ik niet van houd, koop toch het liefst alles origineel, juist voor de
    goede kwaliteit..... helaas gunt Warner Bros frankrijk ons die niet

    Rare wereld aan het worden, ze willen dat je upgrade en steeds betere apparatuur neemt;

    PAL- HD Ready- Full HD - UHD 4K
    Stereo- Prologic Surround- Surround 5.1- HD surround(DTS HD MA/Dolby TreuHD) - ATMOS/DTS X?AURO 3D

    En wat doet Warner Bros....... de originele Engelse audio track downgraden

    Mijn mediaplayer heeft ruim 2,5 TB vrij, er staat bijna niets op, ach daar moeten dan
    maar wat Warner Bros uitgaven op die in DL beter komen dan wat zij hier in
    Nederland verkopen.... triest maar waar

    Het is gewoon ongelooflijk, wil je kwaliteit kopen en kwaliteit wordt je niet gegund.....

    raar raar raar raar
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #341

    Standaard

    word helaas steeds actueler
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #342
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even wat berichten uit het BvS-topic naar hier verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #343

    Standaard

    Heb een paar maanden geleden een aantal emails hun richting uitgestuurd,
    ze hebben nooit het fatsoen gehad om te antwoorden.

    De MP speelt de DL met NL subs en Engelse ATMOS Thrue HD 7.1 track
    voorbeeldig af, wat wil een mens nog meer..... nou ja een knappe originele
    uitgave dan, maar helaas als WB dat niet wil, dan doe ik het maar zo.

    Ga WB ook niet meer belonen om dan de schijf in de UK te bestellen,
    dat verdienen ze niet, de DL is perfect en mijn MP heeft dan wel een vreemde
    vorm, de kwaliteit en de bediening zijn uitstekent, en vanaf een USB stick
    speelt het ook nog eens 100% onhoorbaar, ook mijn BR spelers worden
    op deze manier gespaard..... win win dus

    Wacht wel weer met aankopen totdat WB hier weer nette uitvoeringen
    gaat leveren, tot dan ben ik een DL fan.... alleen voor WB produkten dan

    Misschien waag ik er later nog een belletje aan....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ++++

    F... die Fransen.

    Mocht je MP te weinig ruimte hebben, je kan het ook voor minder dan 1 euro op een schijfje branden


    Warner heeft nog wel een dependance in NL, waar wat marketing geitjes werken...
    Je kan nog een poging wagen.

    Warner Bros. Entertainment Nederland B.V.
    Adres: Naritaweg 237, 1043 CB Amsterdam
    Telefoon: 020 680 2300
    http://wwws.ww.warnerbros.com/portal_nl/
    Have fun and enjoy your collection

  19. #344

    Standaard

    Bellen is een drama..... na 20 seconden wordt automatisch de verbinding verbroken,
    ik had volgens zeggen ene Floor aan de lijn, er is volgens haar een speciaal email
    adres voor waar je je teleurstelling(zo heb ik het maar genoemd) in de WB uitgaven
    kunt melden, hoop dat ik het goed heb opgeschreven en hoop natuurlijk ook
    op antwoord.

    Email adres waar je je teleurstelling kunt melden:

    louise.vanderhaert@warnerbros.com


    Heb reeds een mail verzonden, ben benieuwd of er een antwoord komt.

    Houd jullie op de hoogte.

    Geloof me, ik koop liever het origineel, ook al vinden heel veel mensen dat gek.
    Have fun and enjoy your collection

  20. #345

    Standaard

    Via facebook heb ik al bericht gehad. Maar veel meer dan dit kwam er niet.

    Wij zijn ons hiervan bewust en hebben dit aangekaart bij ons hoofdkantoor.We hopen dat dit in de toekomst zal veranderen.GrClementine
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Via facebook heb ik al bericht gehad. Maar veel meer dan dit kwam er niet.

    Wij zijn ons hiervan bewust en hebben dit aangekaart bij ons hoofdkantoor.We hopen dat dit in de toekomst zal veranderen.GrClementine
    Je hebt tenminste antwoord gehad..... ook al is het een zoethoudertje.

    Heb geen facebook of andere 'sociale" ongein, dus ben blij dat daar ook mensen wat doen,
    van hoe meer kanten op en aanmerkingen op hun rare fratsen beleid van dit moment
    hoe beter lijkt mij.

    Dank dat je het hier deelt
    Have fun and enjoy your collection

  22. #347

    Standaard

    Mail kreeg geen gehoor zoals die van u. Maar toen ik begon te klagen waar mensen het kunnen lezen, kreeg ik in een privébericht meteen antwoord.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #348

    Standaard

    Goede actie!!!!!

    "we geven het door aan het hoofdkantoor" = vertaald: niet zeiken consument, wij bepalen wat goed voor je is, daarom zal je geen reactie krijgen


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bellen is een drama..... na 20 seconden wordt automatisch de verbinding verbroken,
    ik had volgens zeggen ene Floor aan de lijn, er is volgens haar een speciaal email
    adres voor waar je je teleurstelling(zo heb ik het maar genoemd) in de WB uitgaven
    kunt melden, hoop dat ik het goed heb opgeschreven en hoop natuurlijk ook
    op antwoord.

    Email adres waar je je teleurstelling kunt melden:

    louise.vanderhaert@warnerbros.com


    Heb reeds een mail verzonden, ben benieuwd of er een antwoord komt.

    Houd jullie op de hoogte.

    Geloof me, ik koop liever het origineel, ook al vinden heel veel mensen dat gek.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Goede actie!!!!!

    "we geven het door aan het hoofdkantoor" = vertaald: niet zeiken consument, wij bepalen wat goed voor je is, daarom zal je geen reactie krijgen
    Als iedereen, die zich in de maling genomen voelt door Warner Bros, er een mailtje aan waagt
    dan kan het best een leuke actie worden, als ik de enige ben die wat stuurt zal het echt
    niet serieus genomen worden.

    Het opgegeven email adres klopt, ik heb vandaag ook een zoethoudertje als antwoord gehad:

    Beste .....,

    We pakken het op en houden u op de hoogte.

    Vriendelijke groeten,

    Louise


    Dat was het, daar krijgt ze nog een kort antwoord op, het zal erop neerkomen dat ik
    meedeel dat ik me ondertussen maar beperk tot het downloaden van wat Warner Bros
    hier in Nederland aan matige kwaliteit uitbrengt, van de overige uitgevers blijf ik wel hun
    uitgaven kopen, tevens hoop ik dan op een inhoudelijk antwoord op mijn eerdere schrijven.

    Zoethoudertjes zullen mij niet kunnen verleiden om hun matige uitgaven te blijven kopen,
    ook zal ik geen UK uitgaven van hun nemen, ben de misleiding van deze uitgever wel
    een beetje zat...... vraag me af.... zouden die sukkels ook nog lokale uitgaven maken met
    een Spaanse TrueHD ATMOS track of een Italiaanse TrueHD ATMOS uitgave?

    Vinden ze het gek dat het veel te duur wordt..... kunnen ze toch veel beter doen zoals
    bijvoorbeeld Universal, originele taal in de beste kwaliteit, wat andere talen erbij en dan
    vooral een hele berg subs, kun je 1 schijfje over heel europa kwijt en voor ons klanten
    ook nog eens fijn als je prijsbewust inkoopt....

    Ach.... zo Louise nog maar even bedanken voor haar uitgebreide antwoord

    De mensen die er een mailtje aan gaan wagen weten nu wat voor antwoord
    ze kunnen verwachten.... ben benieuwd als het anders is
    Have fun and enjoy your collection

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    vraag me af.... zouden die sukkels ook nog lokale uitgaven maken met
    een Spaanse TrueHD ATMOS track of een Italiaanse TrueHD ATMOS uitgave?
    Nee, de Spaanse uitgave heeft Engels ATMOS en Engels TrueHD 7.1. De Spaanse synchronisatie moet het doen met miezerige DD 5.1. Erg hé voor die Spanjaarden
    Op de Spaanse uitgave staat trouwens ook een Italiaanse DD 5.1. Dus ook die komen er bekaaid er vanaf.
    Schijnbaar zijn die Spanjaarden en Italianen niet zo belangrijk voor WB. Immers als Fransen iets willen doordrammen, dan staken ze en ligt het hele land plat.
    Tevens is voor de Amerikanen Parijs toch de hoofdstad van Europa. Zegt een Amerikaan Europa, dan bedoelen ze Parijs.

    Geen NL subs trouwens op die Spaanse/Italiaanse schijf, maar wel subs van een zooitje Zuid + Oost Europese landen en Scandinavië.
    Eigenlijk bijna heel Europa. Behalve de Duitsers en natuurlijk het Franstalige gedeelte van Europa waar provincie le Royaume des Pays-Bas (beter bekend als Nederland) ook onder valt.
    Daar heeft WB een toch maar een aparte schijfje voor gemaakt. Oh ja ook voor de Duitssprekende mensen in Europa, want die mogen ook niet achterblijven met een exclusieve schijfje.

Pagina 14 van 27 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •