De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hugo dvd Amazon.co.uk

    Graag stel ik me bij deze voor, ik ben Johan en kijk graag naar een mooie film, in de bioscoop of thuis.

    Ik wil graag de dvd van Hugo pre orderen via Amazon.co.uk. nu staat er niet bij of het nederlands ondertiteld is, weet iemand hier meer van?

    In de UK is hij namelijk 2 april al uit en in Nederland pas 20 juni!

  2. #2

    Standaard

    Hoewel het officieel nog niet bekend is welke audio en ondertitelsporen de Engelse Blu-ray zal krijgen durf ik met 99,9 procent zekerheid te zeggen dat de Engelse uitgave geen Nederlandse ondertitels zal krijgen. Hij wordt daar namelijk uitgegeven door Entertainment in Video, een distributeur die enkel in Engeland actief is (en daarom geen Nederlandse ondertitels op haar uitgaves kan zetten). In Nederland zal de Blu-ray uitgegeven worden door Paramount. Je zult dus moeten wachten als je per sé Nederlandse ondertitels wilt hebben.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoewel het officieel nog niet bekend is welke audio en ondertitelsporen de Engelse Blu-ray zal krijgen durf ik met 99,9 procent zekerheid te zeggen dat de Engelse uitgave geen Nederlandse ondertitels zal krijgen. Hij wordt daar namelijk uitgegeven door Entertainment in Video, een distributeur die enkel in Engeland actief is (en daarom geen Nederlandse ondertitels op haar uitgaves kan zetten). In Nederland zal de Blu-ray uitgegeven worden door Paramount. Je zult dus moeten wachten als je per sé Nederlandse ondertitels wilt hebben.
    Jammer! maar ik wacht nog even af. Andere films van Paramount(bijv. Mission Impossible ghost protocol,Super 8) worden in de UK wel door Paramount zelf uitgebracht, waarom Hugo dan niet?
    Best wel jammer dat toevallig Hugo in de UK door een andere maatschappij wordt uitgebracht. Die releases in Nederland duren altijd veel te lang.
    Laatst aangepast door Johan Scorsese : 07-03-2012 om 14:18

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •