Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bij deel 2 was ik afgehaakt..misschien dat ik toch maar eens dit deeltje ergens moet zien?
    Denk het niet als je deel 2 al niks aan vond...

    Underworld Awakening ligt een beetje in het straatje van Resident Evil Afterlife, veel aktie in een korte tijd en voor de rest een simpel verhaaltje.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #27

    Standaard

    Oke dan wordt het dus een no-go..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #28

    Standaard

    Net contraband gezien daar speeld Kate Beckinsale ook in mee.Met blond haar

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Net contraband gezien daar speeld Kate Beckinsale ook in mee.Met blond haar
    Ja en dat was meteen dan ook het enige goede aan deze zwaar tegenvallende, onwaarschijnlijke, over-simplistische misdaadfilm.

    Echt jammer zat zoveel potentie in.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ja en dat was meteen dan ook het enige goede aan deze zwaar tegenvallende, onwaarschijnlijke, over-simplistische misdaadfilm.

    Echt jammer zat zoveel potentie in.
    Ik vond hem wel spannend. Van begin tot einde.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Denk het niet als je deel 2 al niks aan vond...

    Underworld Awakening ligt een beetje in het straatje van Resident Evil Afterlife, veel aktie in een korte tijd en voor de rest een simpel verhaaltje.

    En Kate Beckinsale in een strak pakje

    Ik hou wel van zulke films, al moet ik zeggen dat ik deel 2 en 3 helemaal gemist heb, die wil ik ooit nog eens kijken maar ik heb eerst deze besteld, ben benieuwd of het wat is, deel 1 vind ik nog altijd heel gaaf
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    En Kate Beckinsale in een strak pakje

    Ik hou wel van zulke films, al moet ik zeggen dat ik deel 2 en 3 helemaal gemist heb, die wil ik ooit nog eens kijken maar ik heb eerst deze besteld, ben benieuwd of het wat is, deel 1 vind ik nog altijd heel gaaf
    Op het begin van Awakening krijg je nog even een snelle samenvatting van 1 en 2 te zien maar ik zou echt eerst deel 2 kijken als je die nog niet gezien hebt!

    Of doe zoals ik altijd doe wanneer er van een filmserie een nieuw deel uitkomt, kijk alle delen nog een keer in chronologische volgorde zeker als je een of meerdere nog nooit gezien hebt.

    Overigens kun je bij Underworld bij deel 3 beginnen, dan 1,2 en vervolgens 4.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Op het begin van Awakening krijg je nog even een snelle samenvatting van 1 en 2 te zien maar ik zou echt eerst deel 2 kijken als je die nog niet gezien hebt!

    Of doe zoals ik altijd doe wanneer er van een filmserie een nieuw deel uitkomt, kijk alle delen nog een keer in chronologische volgorde zeker als je een of meerdere nog nooit gezien hebt.

    Overigens kun je bij Underworld bij deel 3 beginnen, dan 1,2 en vervolgens 4.
    Ik zit te denken om ze te gaan kopen. Lijkt me wel leuk om de volgorde van DJR aan te houden in een Underworld Marathon

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik zit te denken om ze te gaan kopen. Lijkt me wel leuk om de volgorde van DJR aan te houden in een Underworld Marathon

    Laat dan wel de NL versie van deel 1 staan want die is 1080/60i!!! De US versie is wel 1080/24p en regiovrij en ook de extended versie.

    De rest (van Sony) is wel goed, deel 4 komt volgende maand hier.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #35

    Standaard

    Van deel 2 kan je zelf beter de HD dvd hebben met een VC-1 codec, want de blu-ray van deel 2 is met een oude codec mpeg2 gecodeerd. En heeft last van macroblocking.



    The hair is all macroblocked on the Blu-Ray version.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •