Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Underworld Awakening NIET in NL bioscopen

    NEEEEHH!!

    Zie nou pas dat de vierde Underworld hier niet in de bios gaat draaien WTF??!

    Ik zat hier zo naar uit te kijken echt zwaar teleurgesteld misschien dan maar naar Belgie uitwijken (als ie daar wel draait) want deze wil ik echt zien.

    Volgens mij deed ie het in de US redelijk goed plus het is een bekende filmreeks, snap echt niet waar dit op slaat.

    Laatst aangepast door DJR : 05-03-2012 om 09:56
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #2

    Standaard

    Da's inderdaad vreemd... Maar als het een troost mag zijn: de film was teleurstellend. Zeker de minste van de vier, wat mij betreft. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de prent zo'n 75 minuten duurt.

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Helemaal met Tom eens, veruit de minste van de vier. Beckinsale in leer dat is
    zowat het enige waarop deze punten verdient
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Hmm en toch wil ik hem zien, het soortgelijke Priest was ook zo'n korte film en is hier ook een bisocooprelease ontnomen en toch vond ik het een goede film.

    Ik mag er trouwens vanuit gaan dat ie bij jullie dus al draait??
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Niet op die manier gezien DJR Een BD van deze komt er waarschijnlijk niet in.
    Of toch als was het maar om compleet te zijn, maar dan wel aan een leuke prijs.

    Zou natuurlijk zo maar eens kunnen dat jij deze wel goed vind, smaken verschillen immers.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Niet op die manier gezien DJR Een BD van deze komt er waarschijnlijk niet in.
    Of toch als was het maar om compleet te zijn, maar dan wel aan een leuke prijs.

    Zou natuurlijk zo maar eens kunnen dat jij deze wel goed vind, smaken verschillen immers.
    Ja dat dacht ik al maar die versie ga ik dus echt niet kijken en zeker niet met deze film. Als het goed is in August hier op 3D Blu-ray Disc dus dat wordt afzien/wachten...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    In Antwerpen draait ie wel. Daar is zelfs een Underworld-marathon gepland.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Zie nou pas dat de vierde Underworld hier niet in de bios gaat draaien WTF??!

    Ik zat hier zo naar uit te kijken echt zwaar teleurgesteld misschien dan maar naar Belgie uitwijken (als ie daar wel draait) want deze wil ik echt zien.

    Volgens mij deed ie het in de US redelijk goed plus het is een bekende filmreeks, snap echt niet waar dit op slaat.
    Dat je het nu pas ziet is niet vreemd, de film is afgelopen week pas uit het releaseschema gehaald, daarvoor was de datum wel al een aantal maal verschoven, nooit een goed teken.

    Ik vond het juist vreemd dat de film aangekondigd was voor bioscooprelease, deel 2 en 3 waren hier al straight-to-dvd.

    De film komt volgende week in België uit, maar de vraag is hoe groot: deel 3 draaide in 5 zalen.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deze afgelopen weekend gezien, thuis in de huiskamer, en ik was aangenaam verrast. Ik vond hem erg vermakkelijk, kort ja maar daardoor had het een lekker tempo.

    Het heeft mij in iedergeval doen besluiten om deel 1 en 2 te bestellen in afwachting van deel 4.

  10. #10

    Standaard

    Minste deel van allemaal helaas, keek er zo naar uit.
    En bij 4 zal het waarschijnlijk niet blijven...

  11. #11

    Standaard

    Vond er weinig aan. Kate in leer is nog wel steeds goed te doen, maar de
    kwaliteit van de eerste film wordt niet gehaald.

    Simon

  12. #12

    Standaard

    Jammer, ik had me er best wel op verheugd maar aangezien we de trailer op mijn werk niet eens kregen ging er bij mij al snel een lampje branden, ook helemaal geen posters en standees gehad. Jammer want had hem wel graag willen zien. Nu maar wachten op de blu-ray.
    Ikran is not horse!

  13. #13

    Standaard

    Zonet nog kunnen meepikken in de UGC. Gaat er na een week alweer uit. Vond hem toch wel 'cool'


  14. #14

    Standaard

    Dat is de enige reden om te kijken; in deel 2 gaat ze ook even uit het leer, wat nog beter is...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Vond er weinig aan. Kate in leer is nog wel steeds goed te doen, maar de
    kwaliteit van de eerste film wordt niet gehaald.

    Simon

  15. #15

    Standaard

    Ik vond 'm niet echt tegenvallen, ongeveer wat ik verwacht had. Niets nieuws onder de zon, maar het kijkt makkelijk weg. Wel wat saai, weer meer van hetzelfde.....

    Vreemd genoeg vind ik het derde deel zonder Kate nog de beste van de reeks. Van mij mag ze weer wegblijven in het volgend deel, maar de kans is klein gezien het einde .

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond 'm niet echt tegenvallen, ongeveer wat ik verwacht had. Niets nieuws onder de zon, maar het kijkt makkelijk weg. Wel wat saai, weer meer van hetzelfde.....

    Vreemd genoeg vind ik het derde deel zonder Kate nog de beste van de reeks. Van mij mag ze weer wegblijven in het volgend deel, maar de kans is klein gezien het einde .

    Meen je dat nou?!

    Rhona Mitra is normaal leuk om naar te kijken behalve in deze film, maar afgezien daarvan vond ik het de minste en bovendien ook zeer onnodig dat die uberhaupt gemaakt is. We wisten het ondertussen toch wel met al die flashbacks uit deel 1.

    Trouwens, Kate = Underworld. Geen Kate = geen Underworld.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #17

    Standaard

    Ik vond deel 3 ook erg goed. Persoonlijk beter dan het matige, wat slome deel 2.
    Deel 4 is kort maar krachtig en deel 1 vind ik leuk popcorn vermaak.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  18. #18

    Standaard

    Ik had 'm in zuid-amerika gezien. Een overbodige 3D film maar wel een toffe film.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Meen je dat nou?!

    Rhona Mitra is normaal leuk om naar te kijken behalve in deze film, maar afgezien daarvan vond ik het de minste en bovendien ook zeer onnodig dat die uberhaupt gemaakt is. We wisten het ondertussen toch wel met al die flashbacks uit deel 1.

    Trouwens, Kate = Underworld. Geen Kate = geen Underworld.
    Ik vond de setting en het tijdperk van Rise of the Lycans veel interessanter dan de overige delen.
    De Matrix-achtige actiebeelden van de overige films komen nu een beetje vermoeid over, net als de eeuwige stoere blik van Kate.

    Ik begrijp je laatste opmerking trouwens wel; in principe lijkt dat wel zo, net als bijvoorbeeld Resident Evil ondenkbaar lijkt zonder Milla Jovovich.
    Maar voor Underworld bleek dus niet zo te zijn (voor mij althans), en dat heeft trouwens niets met Rhona Mitra te maken, die was wel vervangbaar.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De Matrix-achtige actiebeelden van de overige films komen nu een beetje vermoeid over, net als de eeuwige stoere blik van Kate.
    Dat vind ik nou juist het mooiste aan deze films!

    Kom maar op met dat volgende deel maar dit keer alsjeblieft met Speedman anders kan zijn personage maar beter uit de film worden geschreven vind ik.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #21

    Standaard

    Het begint nu saai te worden, met de Underworld reeks. Ik ben echt een fan van Underworld. Maar deze 4e aflevering viel echt tegen. De lycans zagen er ook niet uit in dit deel. Slechte computeranimaties. Het was nu steeds een vluchten voor de vijand film. En de reuze Lycan vond ik een lachertje. Deed meer afbreuk dan opbouw.
    Het wordt nu te veel uitgemolken. De eerste 3 waren zeker goed, maar deze niet. Ik denk als deze in de afprijsbak komt te liggen, dat ik hem pas koop om het compleet te krijgen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Het begint nu saai te worden, met de Underworld reeks. Ik ben echt een fan van Underworld. Maar deze 4e aflevering viel echt tegen. De lycans zagen er ook niet uit in dit deel. Slechte computeranimaties. Het was nu steeds een vluchten voor de vijand film. En de reuze Lycan vond ik een lachertje. Deed meer afbreuk dan opbouw.
    Het wordt nu te veel uitgemolken. De eerste 3 waren zeker goed, maar deze niet. Ik denk als deze in de afprijsbak komt te liggen, dat ik hem pas koop om het compleet te krijgen.
    Echt waar?

    Vond de film echt wel top ondanks de korte speelduur, ze hadden wel wat meer kunnen doen met het Lycan conspiracy gegeven dan had de film misschien ook wat langer kunnen duren en was er iets minder nadruk gelegd op de aktie.

    En die reuze lycan vond ik juist heel erg goed gedaan, een leuke afwisseling dat er eens een keer een groot monster in zit.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #23

    Standaard

    Ik miste michael wel in de film. maar vond je de lycans dan niet onnatuurlijk bewegen? het was zo animatie achtig. vind het wel jammer. maar ik wel de blu-ray toch wel een keer kopen om de collectie compleet te hebben.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik miste michael wel in de film. maar vond je de lycans dan niet onnatuurlijk bewegen? het was zo animatie achtig. vind het wel jammer. maar ik wel de blu-ray toch wel een keer kopen om de collectie compleet te hebben.
    Ja dat had ik dus ook ja, jammer dat acteur die Michael in deel 1 en 2 speelde niet mee deed daarom hadden ze zijn personage beter niet kunnen gebruiken in deze film.

    Nee vond de Lycans niet echt slecht gemaakt.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #25

    Standaard

    Bij deel 2 was ik afgehaakt..misschien dat ik toch maar eens dit deeltje ergens moet zien?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •