De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Andromeda

  1. #1

    Standaard Andromeda

    Voor de liefhebbers van deze science fiction serie; Op 13 maart komt er een box in Duitsland op de markt met alle 5 seizoenen van Andromeda voor 104,99. Deze box is als het goed is voorzien van Duitse én Engelse ondertiteling:
    http://www.amazon.de/gp/product/B007...pf_rd_i=301128

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers van deze science fiction serie; Op 13 maart komt er een box in Duitsland op de markt met alle 5 seizoenen van Andromeda voor 104,99. Deze box is als het goed is voorzien van Duitse én Engelse ondertiteling:
    http://www.amazon.de/gp/product/B007...pf_rd_i=301128
    leuk, maar weer geen NL ot

    gelukkig zijn er andere opties

  3. #3

    Standaard

    Hij begon leuk, maar seizoen 5 was ruk

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Hij begon leuk, maar seizoen 5 was ruk
    Zijn de eerste 4 seizoenen dan het begin? Dat valt dan mee .

  5. #5

    Standaard

    nou vooruit

    4 was ook ruk hahaha

    Vond het wel jammer toen het hele seizoen zich op die planeet afspeelde en we bijna geen ruimte meer te zien kregen.
    Vast budgetbeperking geweest.

  6. #6

    Standaard

    Even dit topic een schopje omhoog geven....

    Morgen komt de Andromeda complete box in de black friday deal bij amazon uk. Volgens mijn eigen onderzoek heeft deze geen ondertiteling en de Duitse uitgave wel Engelse ondertiteling.
    Iemand die dat toevallig kan bevestigen? Dan valt de Engelse namelijk af.

  7. #7

    Standaard

    Duitse box heeft Engelse ot. Heb deze sinds deze week.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    De serie draait ook op het SciFi kanaal in semi HD met NL ondertitels ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De serie draait ook op het SciFi kanaal in semi HD met NL ondertitels ....
    De serie draaide op syfy. Seizoen 1 en 2 heb ik daar gezien. Maar van seizoen 3 nog geen spoor. Heb daarover gemaild en nog steeds geen antwoord. Heb inmiddels maar de box in Duitsland gekocht om de rest af te kunnen kijken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor de reactie Pieter. Ik heb de Englese box maar laten liggen....ik hou wel in de gaten of de Duitse wat goedkoper wordt.

  11. #11

    Standaard

    Syfy is vandaag begonnen met seizoen 3.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •