De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shark Night 3D [Blu-ray Disc]

    Shark Night 3D

    Teleurstellende haaien-thriller van David R. Ellis.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    In en in slecht. Misschien wel de grootste pulp film die ik de afgelopen jaren gezien heb. 'Atleast the box is cute'

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    In en in slecht. Misschien wel de grootste pulp film die ik de afgelopen jaren gezien heb. 'Atleast the box is cute'
    Haha, ja dat had ik misschien wel als positief puntje kunnen schrijven

  4. #4

    Standaard

    Waaaaaaaaaaaaaat?!?!?!? Een horrorfilm vol tieners in badkleding en dan geen bloot?!? Kan iemand die David R. Ellis even opnieuw de genre-regels uitleggen? Piranha was ook geen moment eng, maar wel zo leuk omdat de genreconventies qua bloot, bloed en verminking zo enorm over-the-top werden aangezet.

    Ik vond Final Destination 4 van dezelfde regisseur ook al zwaar teleurstellen, dat was een zwak excuus voor veel rondvliegend 3D-bloed en -ledematen, dus deze haaiennacht sla ik ook lekker over.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad zeer slechte film. Ik zag geen bloot maar eigenlijk ook nauwelijks bloed!

  6. #6

    Standaard

    De kwaliteit van de 3D is minder storend als dat hier beschreven wordt.
    Ik heb vandaag de film bij MM gekocht voor € 7,99...en dan verwacht je niet echt veel zou je denken.
    Niets is minder waar, want mijn verwachtingen had ik geheel gebaseerd op wat ik in deze recensie had gelezen en ik heb de film ook pas aangeschaft toen deze in de "graaibak" lag.
    De film heeft mijn inziens een goede diepte verhouding en de ondertitels staan netjes voor in het beeld.
    Misschien is er een nieuwe versie op de markt verschenen met aanpassingen want hij kijkt goed weg.
    Ik heb de film gekeken op een Sony KDL-55ex720 139 cm 3D televisie met de TDG-BR250 Active Shutter bril.
    Inhoudelijk kan de film niet meten met Jaws, maar daar is het de makers waarschijnlijk ook niet om te doen geweest.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de film ook gekocht, maar nu al spijt van mijn betaalde 8 Euro.

    Zat nauwelijks enige Gore in, vergelijk je hem met Piranha 3D, dan is die Piranha vol met Gore, en is deze een Sesamstraatversie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto van Rooijen Bekijk bericht
    De kwaliteit van de 3D is minder storend als dat hier beschreven wordt.
    Ik heb vandaag de film bij MM gekocht voor € 7,99...en dan verwacht je niet echt veel zou je denken.
    Niets is minder waar, want mijn verwachtingen had ik geheel gebaseerd op wat ik in deze recensie had gelezen en ik heb de film ook pas aangeschaft toen deze in de "graaibak" lag.
    De film heeft mijn inziens een goede diepte verhouding en de ondertitels staan netjes voor in het beeld.
    Misschien is er een nieuwe versie op de markt verschenen met aanpassingen want hij kijkt goed weg.
    Ik heb de film gekeken op een Sony KDL-55ex720 139 cm 3D televisie met de TDG-BR250 Active Shutter bril.
    Inhoudelijk kan de film niet meten met Jaws, maar daar is het de makers waarschijnlijk ook niet om te doen geweest.
    Wij krijgen meestal een screener van de maatschappij. Het zou idd mooi zijn als de 3D enigszins is aangepast.

  9. #9

    Standaard

    De film zelf vind ik lang niet zo slecht als door velen wordt voorgedaan, verwacht echter geen Piranha en verder ook geen baanbrekende horror maar gewoon een uitermate vermakkelijk wegkijk tussendoortje. Tis idd jammer dat de PG-13 rating het bloot en gore gehalte zeer laag houdt, wel leuk vind ik dat er nog een licht campy ondertoontje in zit.

    Ik heb zelf een Chineese en Engelse versie en ik ervaar het 3D effect niet op zo'n negatieve manier zoals de recensent met de NL versie. Ook de beeldkwaliteit vind ik niet slecht.

    Ik zag deze gister ook liggen voor 7.99 Euro bij de MM. Toch wel frappant dat juist de titels van bepaalde distributeurs altijd het goedkoopst zijn, dat zegt dan ook alweer genoeg denk ik...

    Goedkoop is duurkoop.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Wij krijgen meestal een screener van de maatschappij. Het zou idd mooi zijn als de 3D enigszins is aangepast.
    De screener zoals ze het noemen (die dvd.nl krijgen), is een keur versie, ze maken het eindproduct zoals het moet zijn, dan wordt deze gekeurd, is deze goedgekeurd dan wordt deze zelfde data geperst voor de verkoop. Dus ze zijn indentiek, ze gaan heus niet een minder kwaliteit bd opsturen om zichzelf in hun eigen voet te schieten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •