Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bluray The Thing (remake) één maand eerder uitgekomen?

    Hallo,

    Ik was vanmiddag de stad in en zag daar de prequel van The Thing liggen. Naar mijn weten zou deze pas op 22 maart uitkomen, dit staat ook op verschillende internet sites, maar hij ligt dus nu ruim een maand te vroeg in de schappen. Niet dat dit erg is, want wil de film graag in de collectie opnemen, maar ik vond het wel vreemd..

    Iemand een idee hoe dit kan?
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  2. #2

    Standaard

    dit is trouwens de cover:
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  3. #3

    Standaard

    Ik weet niet beter dan dat hij deze week uitgebracht zou worden.

  4. #4

    Standaard

    Dan zal de blu-ray met de origenele en nieuwe versie ook wel al uit zijn.
    Heb deze gepreorderd bij Bol

    Staat daar voor 29-02-12 als release date

  5. #5

    Standaard

    Hij lag gisteren 23-2 bij Mediamarkt Eindhoven (voor 19,99)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet niet beter dan dat hij deze week uitgebracht zou worden.
    Inderdaad. De film zou gewoon deze week verschijnen. Heb dit al maanden zo staan in mijn agenda.

  7. #7

    Standaard

    22-02 bij de MM Ede zien liggen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #8

    Standaard

    Zag um vandaag ook liggen, 19,99 euro bij MediaMarkt. Heb um echter besteld in UK, samen met origineel in één verpakking voor 17,99 pond. Samen met nog een andere BD zodat ik over de 25 pond spendeer en dus geen verzendkosten!
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

    Standaard

    Is de duobox samen met origineel al uit van deze?

  10. #10

    Standaard

    Bij BOL staat die op 31.12.2012, wat dat precies inhoudt is mij ook niet duidelijk, wordt wel verwacht denk ik maar wanneer weet BOL zelf ook niet kennelijk.
    I Love My Sci-Fi

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Bij BOL staat die op 31.12.2012, wat dat precies inhoudt is mij ook niet duidelijk, wordt wel verwacht denk ik maar wanneer weet BOL zelf ook niet kennelijk.
    Vreemd ik zie op bol.com 29/02/2012 als releasedatum... Maar niet leverbaar

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vreemd ik zie op bol.com 29/02/2012 als releasedatum... Maar niet leverbaar
    Is dat misschien weer aangepast, toen ik dat las was vorige week toen ik aan het bekijken was waar ik dit zou gaan bestellen, is dus amazon.co.uk geworden.
    I Love My Sci-Fi

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Is dat misschien weer aangepast, toen ik dat las was vorige week toen ik aan het bekijken was waar ik dit zou gaan bestellen, is dus amazon.co.uk geworden.
    Ben ook amazon aan het overwegen als bol.com niet kan leveren. Vraag me wel af of de 2011 versie NL subs zal hebben, de 1982 versie heeft er in ieder geval...

  14. #14

    Standaard

    Volgens mij is er een probleem met de Thing (1982)/Thing (2011) release
    Niemand kan leveren.

    Weet iemand hier iets meer van?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Volgens mij is er een probleem met de Thing (1982)/Thing (2011) release
    Niemand kan leveren.

    Weet iemand hier iets meer van?
    De originele Thing kun je toch gewoon in de winkels kopen ? Heb deze vorige week nog aangeschaft.

  16. #16

    Standaard

    In Rotterdam ben ik ze niet tegengekomen. Ik heb wel een gezien waar beide delen op DVD zijn in FRS. Maar nog geen Blu-Ray uitgave gezien. En heb toch echt goed gekeken. Je zag alleen maar The Thing Prequel blu ray.

  17. #17

    Standaard

    Antwoord van bol.com hierover:

    Geachte heer,

    Vandaag hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen over uw vraag aan bol.com Klantenservice. Helaas konden wij u niet bereiken. Uw vraag beantwoorden wij daarom graag in deze e-mail.

    U wilt graag weten wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Onze leverancier heeft laten weten dat uw artikel 'Thing (1982)/Thing (2011)' rond week 11 geleverd wordt.

    Zodra we uw artikel binnen hebben, sturen we deze direct naar u toe. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Indien u de bestelling alsnog wilt annuleren kunt u ons dit laten weten in antwoord op deze e-mail.

    U kunt een bestelling ook zelf annuleren in de bestelstatus van uw account op onze site. Naast het artikel in de betreffende bestelling staat hiervoor, tot het moment van verzending, een speciale annuleerbutton.

    Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Antwoord van bol.com hierover:
    Ok, staat nu 5 tot 10 werkdagen

  19. #19

    Standaard

    Heb de bluray van de prequel vorige week gekocht en ben eigenlijk wel tevreden met het beeld en geluid etc..

    alleen zijn de extras dus best wel mager tegenover het origineel. Er zitten een paar deleted scenes in, waarvan een stuk of drie eigenlijk gewoon scenes zijn waar b.v alleen een extra shot in zit, en wat de makers niet goed vonden passen. Het commentaar van de regisseur is niet nederlands ondertitelt, *mijn engels is gelukkig heel goed dus daar heb ik eigenlijk geen probleem mee* maar mijn man, die dus minder goed is in engels, kan het commentaar dus moeilijk volgen en is halverwege de film maar iets anders gaan doen

    Al in al vind ik het een prima aanwinst, maar had wel wat meer extras willen zien, met name over het ontstaan van de special effects
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  20. #20

    Standaard

    Er staat nu weer 31-12-2012, wat is er toch aan de hand met deze versie?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Er staat nu weer 31-12-2012, wat is er toch aan de hand met deze versie?
    Vroeg mij dat ook af, dus bol terug mailtje gestuurd. Enkele minuten later belde iemand van bol klantenservice mij op (wel top klantendienst daar). Die vriendelijke dame wist mij te vertellen dat men nog steeds verwacht dat deze uitkomt in week 11 van 2012 maar omwille van het geen precieze datum gekregen van de leverancier zou 31/12/2012 er staan als datum...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vroeg mij dat ook af, dus bol terug mailtje gestuurd. Enkele minuten later belde iemand van bol klantenservice mij op (wel top klantendienst daar). Die vriendelijke dame wist mij te vertellen dat men nog steeds verwacht dat deze uitkomt in week 11 van 2012 maar omwille van het geen precieze datum gekregen van de leverancier zou 31/12/2012 er staan als datum...
    Bij Wehkamp staat ook 31-12-12

  23. #23

    Standaard

    Gewoon UK versie kopen, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.
    I Love My Sci-Fi

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Gewoon UK versie kopen, ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit ook.
    Dacht ik ook maar sites spreken elkaar tegen ivm ondertiteling. blu-ray.com zegt NL maar amazon.co.uk zegt van niet...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Dacht ik ook maar sites spreken elkaar tegen ivm ondertiteling. blu-ray.com zegt NL maar amazon.co.uk zegt van niet...
    Dat was mijn probleem ook.
    de nieuwe UK versie heeft volgens mij geen NL subs

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •