De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Predator 1 blijkt de Ultimate Hunter Edition te bevatten

    Hoi ik had eens de blu-ray predator besteld, maar wat ik binnen kreeg was de Predator: Ultimate Hunter Edition wat dus bagger is.

    http://www.imagebam.com/image/606b8b84038010 net een wassenbeeld

    Het zat wel in een zo'n doosje
    http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebas...4005773449.jpg

    Heeft iemand dit ook meegemaakt?

    Maar sommige gedeeltes zien er wel wat beter uit als de oudere versie.
    zie hier:

    http://www.avpgalaxy.net/website/art...ay-comparison/
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-02-2012 om 21:54

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze al een hele tijd in huis, maar nog niet gekeken.
    Hebben we hier in Nederland de eerste versie ook gehad dan of alleen deze Ultimate Hunter Edition?
    Klopt het nummer op de schijf wel met wat op het doosje staat? Hoe ziet de disc er zelf uit? Ben wel benieuwd of het dezelfde is als ik heb.

  3. #3

    Standaard

    Er staat geen nummer op het schijfje. zie alleen 50068
    IN NL was er eerst de oudere versie, maar daarna kwam er een remasterd versie uit.

  4. #4

    Standaard

    Hey,

    Ik heb de trilogy pack (waar de schijfjes in het masker zitten)
    Daar zit ook de Hunter versie in.
    Maar ik ben toch wel tevreden met deze versie, ...Ok soms lijkt het inderdaad net of je naar een pop zit te kijken.
    Maar dat is eigenlijk alleen maar in het begin voor ze een toeristisch jungle tochtje gaan maken.
    In de jungle zelf ziet het er allemaal prachtig uit, Lekker scherp en mooie kleuren!

    Dus ik ben zeer tevreden met deze versie,
    Zie je toch maar weer dat iedereen zijn eigen mening over zulk soort dingen heeft

    Greets Ferry, ...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Ik heb de trilogy pack (waar de schijfjes in het masker zitten)
    Daar zit ook de Hunter versie in.
    Maar ik ben toch wel tevreden met deze versie, ...Ok soms lijkt het inderdaad net of je naar een pop zit te kijken.
    Maar dat is eigenlijk alleen maar in het begin voor ze een toeristisch jungle tochtje gaan maken.
    In de jungle zelf ziet het er allemaal prachtig uit, Lekker scherp en mooie kleuren!

    Dus ik ben zeer tevreden met deze versie,
    Zie je toch maar weer dat iedereen zijn eigen mening over zulk soort dingen heeft

    Greets Ferry, ...
    Daar heb je gelijk in iedereen heeft een voorkeur daarin. Mijn voorkeur zou toch zijn voor de versie met grain. Grauwer en donkerder vind ik persoonlijk weer beter. Wel balen dat deze versie dus haast niet meer te krijgen is.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in iedereen heeft een voorkeur daarin. Mijn voorkeur zou toch zijn voor de versie met grain. Grauwer en donkerder vind ik persoonlijk weer beter. Wel balen dat deze versie dus haast niet meer te krijgen is.
    Inderdaad.

  7. #7

    Standaard

    ik wil deze gaan aanschaffen maar welke versie is nou beter ?

  8. #8

    Standaard

    Dat is aan de persoon zelf, de ene vindt de grain mooi, en de andere niet.
    Ik persoonlijk vind de DNR toepassing in sommige scenes het beeld verneuken.
    Ik zie liever deze:

    http://i166.photobucket.com/albums/u...r/a3a6ca6b.png
    dan deze:

    http://i166.photobucket.com/albums/u...r/3b3e38ee.png
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 04-03-2012 om 20:28

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    pfff, dit wordt echt moeilijk want ik vind ze beide slecht.

  11. #11

    Standaard

    Hallo, ik heb zelf de Nederlandse trilogy (niet de "masker" uitgave maar de versie van karton) en deze bevat de oude versie van Predator. Terwijl er op de backcover wel vermeld staat dat het The Ultimate Hunter Edition moet bevatten. Ik zou deze disc dus graag willen ruilen met iemand die de "oude" versie zoekt. Ik wil graag de versie met de nieuwe master.
    Laatst aangepast door Lu81NL : 20-03-2012 om 21:48 Reden: spelfout

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Hallo, ik heb zelf de Nederlandse trilogy (niet de "masker" uitgave maar de versie van karton) en deze bevat de oude versie van Predator. Terwijl er op de backcover wel vermeld staat dat het The Ultimate Hunter Edition moet bevatten. Ik zou deze disc dus graag willen ruilen met iemand die de "oude" versie zoekt. Ik wil graag de versie met de nieuwe master.
    Had ik ook, heb gebeld naar Fox Benelux. Moest EAN doorgeven + mijn adresgegevens & heb de juiste disc toegestuurd gekregen, gratis. Oude mocht ik gewoon houden dus ik heb zowel de oude als de nieuwe master nu.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Had ik ook, heb gebeld naar Fox Benelux. Moest EAN doorgeven + mijn adresgegevens & heb de juiste disc toegestuurd gekregen, gratis. Oude mocht ik gewoon houden dus ik heb zowel de oude als de nieuwe master nu.
    Oh dat is mooi. Heb je toevallig het nummer nog bij de hand? Dan zal ik meteen eens even bellen. Bedankt voor je post

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Oh dat is mooi. Heb je toevallig het nummer nog bij de hand? Dan zal ik meteen eens even bellen. Bedankt voor je post
    Zie je PM.

  15. #15

    Standaard

    Heb ook even Fox gebeld, en ze sturen naar mij de 1e versie met de grain.
    De andere mag ik ook gewoon houden. Ze geven zeer goede service.
    Weet je wat het is sommige shots in de remaster zien er echt niet uit. Maar soms wel een verbetering met kleur en contrast.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-03-2012 om 15:19

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem als Lu81NL.
    Ik heb toch ook liever de Ultimate Hunter edition.

    Kan er iemand mij een nummer geven voor België? Of een correct e-mail adres?

  18. #18

    Standaard

    je kan naar NL bellen voor het nummer in Belgie.

  19. #19

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Ik heb net de 2-pack binnen gekregen met deel 1 en 2. Hoe kun je aan de disc zien of je de oude of nieuwe master hebt? Bedankt

  22. #22

    Standaard

    aan het nummer op de disc, de remaster is met nummer 50068 en de oudere is met nummer F2 BLX 01515BDSE

  23. #23

    Standaard

    Ok, bedankt hoor. Dan heb ik nog de oude master. Dan ga ik ook maar proberen om de nieuwe versie te scoren, kiezen uit 1 van de 2 is altijd beter dan 1 keuze.

  24. #24

    Standaard

    Ik heb inmiddels ook de nieuwe master ontvangen.

  25. #25

    Standaard

    Mooi zo dan kun je nog altijd kiezen welke de beste in je smaak valt.
    Toch wel tof van Fox

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •