De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray: Next three days

    Ik heb een vraagje omtrent bovenstaande blu-ray

    Heb deze via marktplaats gekocht,
    de blu-ray heeft de volgende ean code: 8713045226145

    Echter ik zie bij de normale internetwinkels een andere aen code
    namelijk: 8713045226695

    Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee ean codes

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje omtrent bovenstaande blu-ray

    Heb deze via marktplaats gekocht,
    de blu-ray heeft de volgende ean code: 8713045226145

    Echter ik zie bij de normale internetwinkels een andere aen code
    namelijk: 8713045226695

    Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee ean codes
    tussen de releases of de codes... Releases geen idee. De codes tjah de laatste 3 cijfers zijn anders :S
    Kan goed zijn dat de ene uit de ex rental van de videotheek komt en de andere uit de winkel. Dan willen de uac codes nog wel eens verschillen of je hebt er nu 1 uit de UK ofzo..

  3. #3

    Standaard

    Als je me er aan herinnert morgenmiddag dan kan ik de rental versie checken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Het betreft een NL examplaar, en deze was nog in de originele seal

    Kan het iets te maken hebben, dat de examplaren in de winkel een slipcase hebben en deze niet en daarom de ean code anders is

    @peptalk,
    als je de rental wil checken zou tof zijn

  5. #5

    Standaard

    Die ik hier heb eindigt op 45, dus je hebt een rental aangeschaft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die ik hier heb eindigt op 45, dus je hebt een rental aangeschaft.
    Bedankt

    Dit wil dus zeggen dat het een huur versie betreft die dus niet in de verkoop mag
    Is de blu-ray wel hetzelfde als de retails?

  7. #7

    Standaard

    Dat is een heel wazig gebied, maar officieel mag hij niet verkocht worden en zeker niet voor de release v/d retailverrsie. Ik wist eigenlijk niet eens dat E1 nog verschillende versies maakte, maar volgens mij zijn ze verder gewoon hetzelfde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Even een vraagje: ik heb vandaag een tinversie van de Blu-ray zien liggen in de Mediamarkt van Eindhoven waarop staat dat er wél een disc (zij het een dvd) met extra's bij zit. Kan iemand dat bevestigen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Dat klopt Werner, ik heb hier de metal case versie van deze film voor me liggen en die heb ik ook bij de Media Markt (Arena) gekocht. Deze versie heeft naast de Blu Ray (film) een DVD met daarop de extra's en als ik het me goed kan herinneren heb ik 7,99 euro voor deze versie betaald.


  10. #10

    Standaard

    En blijkbaar hebben nog een hele reeks andere Blu-rays er een bonusdvd bij steken. Vooral voor een film als Buried vind ik dat wel een meerwaarde
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En blijkbaar hebben nog een hele reeks andere Blu-rays er een bonusdvd bij steken. Vooral voor een film als Buried vind ik dat wel een meerwaarde
    Shaolin heeft ook een bonus dvd met de oorspronkelijk film uit 1932

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •