De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Splitter voor anoloog; veel kwaliteitsverlies?

    De nieuwe mediaboxen van UPC hebben geen anologe aansluiting meer. Dit kan alleen nog geschieden middels een splitter.

    Vraag. Heeft dit veel kwalitieitsverlies? Ik krijg een HD box van UPC. Splitter is dus alleen voor anoloog dus geen tweede tv.

    Waarom ook nog anoloog? Vanwege de zenderindeling en betere tt.
    Laatst aangepast door pjblack : 08-02-2012 om 12:45
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Als ik het goed heb begrepen dan halveert een splitter de signaalsterkte, dus dat kan van invloed zijn. Mocht het echt slechter zijn dan kun je een splitter + versterker overwegen.

    Veel meer info vind je op www.chelloo.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Okay bedank Peptalk. Heb nu een klein splitter vanaf de muur eentje voor anoloog en eentje voor HD. Daartussen toch niet gekozen voor een DVI met audiokabel maar een HDMI kastje (3 aansluitingen) van het merk Marmiktek met ab. En nu maar hopen dat alles precies werkt zoals het moet.
    Laatst aangepast door pjblack : 08-02-2012 om 16:27
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Heb alles weer terug gestuurd. Voor mij voorlopig geen HD tv. Had maar liefst 2 splitters nodig en ook nog een HDMI switcher. Veel te veel troep er tussen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    Als je de juiste versterker heb met meerdere uitgangen dan hoeft een splitter niet, want dit zou weer enig verlies geven vanwege de dempingsfactor in de spliter.
    Let wel en altijd beter ook al heb je het niet nodig, zorg dat hij retour geschikt is voor als je iets anders wilt voor de toekomst en over wilt gaan op kabel internet of tv on demand.
    De könig PRO20M ben ik zeer over te spreken en niet duur.
    Laatst aangepast door Eraser24 : 20-01-2013 om 17:59

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •