De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mediaplayer! Hoe, Wat en Waarom?!

    Ik wil een mediaplayer aanschaffen waarop ik vanaf mijn laptop films (Video_TS) en muziek draadloos (WiFi?!) kan opslaan! Heeft iemand hier ervaringen mee of dit mogelijk is en wat ik hiervoor nodig heb?!

    Is dit bijv. een optie?!
    http://www.pixmania.nl/nl/nl/8889209...-media-pl.html

    Ik hoop dat iemand mij met raad en daad kan bijstaan!


    Vriendelijke groet,

    TWFKATRL

  2. #2

    Standaard

    Een mediaplayer om films en muziek op te slaan? En dan? Dan kun je beter een externe harde schijf kopen, is veel goedkoper.

    Of wil je die mediaplayer op je tv aansluiten om zo van de films en muziek te genieten in de woonkamer? Heb je een blu-ray-speler met usb-aansluiting, dan is een externe harde schijf ook een goede en veel goedkopere oplossing. Al zullen ze lang niet altijd de structuur van een geripte dvd (Video_TS) aankunnen.

    Is draadloos trouwens noodzakelijk? Iedere laptop heeft toch minimaal 1 usb-uitgang?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Een mediaplayer om films en muziek op te slaan? En dan? Dan kun je beter een externe harde schijf kopen, is veel goedkoper.

    Of wil je die mediaplayer op je tv aansluiten om zo van de films en muziek te genieten in de woonkamer? Heb je een blu-ray-speler met usb-aansluiting, dan is een externe harde schijf ook een goede en veel goedkopere oplossing. Al zullen ze lang niet altijd de structuur van een geripte dvd (Video_TS) aankunnen.

    Is draadloos trouwens noodzakelijk? Iedere laptop heeft toch minimaal 1 usb-uitgang?
    Het is inderdaad de bedoeling om de mediaplayer op mijn tv aan te sluiten! Ik heb een (externe) harde schijf, alleen is het contact beschadigd en dit komt door het heen en weer gezeul tussen laptop en huidige mediaplayer! Ik wil dus een mediaplayer met harde schijf die gewoon op één plek blijft staan en waar ik vanaf mijn laptop bestanden heen kan downloaden, zoals films en muziek!

  4. #4

    Standaard

    Je wilt dan eigenlijk een mediaplayer die NAS functionaliteit heeft. Afhankelijk van je budget zou je een relatief simpele mediaplayer kunnen gebruiken waar geen interne hdd in zit en er een NAS aankoppelen van bijvoorbeeld 4 terabyte. Daar kun je aardig wat op kwijt en een NAS is vanaf het gehele netwerk thuis benaderbaar. Zo kun je er met een smartphone op, maar ook met een laptop, mediaplayer of wat voor apparaat DLNA ondersteunt dan ook...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Mede8er MED400X2 Mini

    Eminent EM7280

    AC Ryan Playon!HD2

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de HD2 van AcRyan en die zou ik toch links laten liggen. De laatste Realtek chip wordt geplaagd door slechte ondersteuning vanuit Realtek zelf. De fabrikanten kunnen er maar geen bug-vrije firmware voor maken. Ook Mede8er heeft er last van met de 500x2.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    maar daar is de prijs ook wel naar toch? ik ben zelf op zoek naar een media speler met volledige internet browser ondersteuning, maar zie je nergens zowat

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    maar daar is de prijs ook wel naar toch? ik ben zelf op zoek naar een media speler met volledige internet browser ondersteuning, maar zie je nergens zowat
    Ik heb zelf een Dune HD Lite 53D en die heeft wel een browser (net als alle andere Dune-spelers meen ik). Het werkt echter allesbehalve fijn: het is traag en onhandig. Ik zou zelf geen media player kopen voor die specifieke functionaliteit.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    maar daar is de prijs ook wel naar toch? ik ben zelf op zoek naar een media speler met volledige internet browser ondersteuning, maar zie je nergens zowat


    Die heb je wel. Ze noemen het netbook,notebook, of laptop.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Die heb je wel. Ze noemen het netbook,notebook, of laptop.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •